• Een nieuw meespeel verhaal over een rijke famillie met veel kinderen. In deze RPG kun je één van die kinderen spelen. Jong of oud maakt niet uit. De ouders werken meestal, ze hebben een schoonmaakster, ieder een eigen luxe kamer met eigen badkamer

    Rollen:
    -Gaby
    -Nicole
    - Annabeth ''Beth''
    -Allison

    -Toby
    -Amara
    -Aden
    -Nathan
    -Delainy
    -Makayla
    -Sem

    Regels
    - Je mag zoveel karakters als je wilt, maar houd ze dan actief.
    - Volg de regels van MSV (Derde persoon, verleden tijd, Niet hele stukken herhalen, etc.)
    - Geen OOC ruzie, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - De ouders worden door iedereen gespeeld, maar meestal zijn ze aan't werk.
    - Have fun!

    Lijstje, hoeft niet erg lang ingevuld te worden.
    Naam:
    Uiterlijk:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Kamer(foto het liefst):
    Huisdier(maximaal drie per personage, anders word het teveel):

    Het huis:
    Achtertuin:


    Woonkamer


    Keuken:


    Eetkamer:


    De rest zijn slaapkamers. Mijn lijst komt er nu aan.
    Topics:
    Speeltopic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165469

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 19:57 ]


    May StarClan light your path.

    squirrelpaw schreef:
    Nee hoor, doe maar mee! Ik wacht sowieso nog wel even tot we meer rollen hebben voor we beginnen.


    Mag ik dan een jongen?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 19:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik wil wel een meisje c:
    Maar hebben die ouders straks misschien wel 25 kinderen ofzo? :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Ja, maar het idee is dat het een grote famillie is en dat die ouders erg veel kinderen wilden ^^
    Toby is cute geaccepteerd ;3
    Ik ga ff de reseveringen er bij zetten ;p


    May StarClan light your path.

    Mag ik meedoen met een jongen? (:


    I bet people don't understand that I'm joking 800% of the time.

    Mag ik een jongen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Leuk! Ik denk er over na om een jongen te nemen, maar ik weet nog neit zeker of ik mee ga doen - school en zo D: - Mag ik dit MSV wel in de RPG / MSV lijst zetten?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Old McDonald has a farm. Hi ha ho, hi ha ho. Old McDonald has a farm Hi ha, hi ha, HO!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xLifeless schreef:
    Mag ik meedoen met een jongen? (:


    Ja ^^


    May StarClan light your path.

    Californication schreef:
    Mag ik een jongen?



    Jup


    May StarClan light your path.

    Edward_Elric schreef:
    Leuk! Ik denk er over na om een jongen te nemen, maar ik weet nog neit zeker of ik mee ga doen - school en zo D: - Mag ik dit MSV wel in de RPG / MSV lijst zetten?


    Ik hoop dat je meedoet en ja ^^


    May StarClan light your path.

    Naam: Aden
    Uiterlijk:


    Leeftijd: 17
    Karakter: Aden is een jongen die bijna altijd vrolijk is, als je hem ziet, heeft hij bijna altijd een glimlach op zijn gezicht en hij is dan ook bijna altijd wel in voor een grapje.
    Hij is spontaan en open. Heeft eigenlijk geen geheimen voor mensen en praat graag. Ondanks dat hij graag praat, kan hij ook goed luisteren.
    Hij is gek op dieren en op kleine kinderen. Hij praat ook tegen dieren, alsof ze hem helemaal begrijpen en terug praten. Natuurlijk snapt hij wel dat, dat niet gebeurt en niet kan, maar alsnog. Hetzelfde zo met baby's enzo.
    Hij kán als hij mensen niet zo goed kent een beetje verlegen zijn, maar is dit gelukkig bijna nooit. Alleen als je hem erg intrigeert of intimideert.
    Hij heeft een hart van goud en probeert altijd voor de mensen waar hij omgeeft klaar te staan. Heb je een probleem in het midden van de nacht? Een écht probleem? Kan je gewoon bij hem terecht en zal hij paraat staan.
    Hij wordt eigenlijk nooit boos, tenzij je zijn hond beledigt of pijn doet of mensen waar hij omgeeft kwetst, daar kan hij wel erg kwaad om worden.
    Hij gaat nergens, maar dan ook nergens heen zonder zijn hond, genaamd: Flippo. Al zou hij ergens heen gaan of iets doen, maar kan/mag zijn hond niet mee, gaat hij ook niet mee.
    Kamer(foto het liefst):


    Huisdier(maximaal drie per personage, anders word het teveel): Een hondje genaamd; Flippo.


    I bet people don't understand that I'm joking 800% of the time.

    Naam:Nathan

    Uiterlijk: Nathan heeft een blanke huid die bleker wordt door zijn donkere haren. Deze zijn bruin met een lichte golf. Hij draagt zijn haren vaak naar 1 kant en ook zal je hem vaak zien met een cap of beanie. Zijn wenkbrauwen hebben dezelfde kleur als zijn haren en ook zijn ogen zijn chocoladebruin. Nathan is net van zijn beugel af, waardoor hij erg rechte tanden heeft. Ook zijn ze erg wit. Dit komt niet doordat hij zijn tanden heeft laten behandelen qua kleur, maar doordat hij erg goed poetst. Op één of andere manier is hij nogal gehecht aan zijn tanden en poets hij ze extra goed. Zo kan hij moeilijk slapen als hij zijn tanden niet gepoetst heeft. Dit weet echter bijna niemand van hem. De kleur van Nathan's lippen zijn lichtroze.
    Ondanks Nathan's lichaam nog niet helemaal volwassen is, traint hij toch een beetje. Hij doet iedere dag een paar oefeningen die er voor zorgen dat er een lichte sixpack op zijn buik te zien is. Deze is echter nog niet helemaal ontwikkeld, maar dat hoeft ook niet van Nathan. Nathan is niet de langste, maar ook niet de kortste. Hij heeft gewoon een niet heel erg opvallende lengte. Ook is zijn breedte niet opvallend. Nathan eet bestwel veel en let niet echt op dik zijn, maar toch is hij erg dun.
    Doordat hij weet dat meisjes hem knap vinde, besteedt hij best veel tijd aan zijn uiterlijk. Toch staat hij niet langer dan 5 minuten voor de spiegel per dag.

    Leeftijd: 15, hij is de tweelingbroer van Annabeth

    Karakter: Nathan is een erg speelse jongen. Dit kan klinken alsof hij een hond is, maar het is toch echt bedoelt als een mens. In deze zin betekent het meer dat hij vaak enthousiast is en zich niet zo goed kan concentreren. Hij heeft echter geen ziekte zoals adhd. Dit kan je ook merken als je hem iets verteld waarin hij wel geïnteresseerd is of erg belangrijk voor hem bent. Hij heeft ook niet zo'n groot verantwoordelijksheid gevoel en dit is dan ook gelijk de reden dat hij geen huisdier heeft.
    Nathan ziet meisjes als een soort speeltjes, net als bij Boys are toys, maar dan andersom. Hij heeft ongeveer iedere week een ander vriendinnetje. Hierdoor heeft hij al best wel wat harten gebroken. Stiekem interesseerd hem dat niet heel veel. Hij heeft zelf de echte liefde nog niet ervaren en weet nog niet goed hoe het is om echt je hart te breken.
    Wanneer hij wel echt verliefd is, verandert er iets in hem. Hij wordt veel stiller en verlegener en doet meer geïntresseerd in de mensen om zich heen. Hij zal ook veel aardiger doen tegen iedereen waartegen hij normaal onaardig is.
    In zijn vrije tijd zul je Nathan vaak zien sporten. Hij voetbalt en doet oefeningen voor zijn sixpack in ontwikkeling. Ook is hij wel aardig goed in gamen. Hij vindt het weliswaar niet het leukste wat er is, maar toch doet hij het toch regelmatig.

    Kamer:

    Zijn kamer ziet er zo uit als de kamer op de foto (in de spoiler). Het enige verschil is dat alle fan dingen van het american football, voetbal spullen zijn. Ook staan er rechts (wat niet meer te zien is op de foto). Een paar gymtoestellen.

    Huisdier: Nathan heeft geen huisdier. Hij had vroeger een goudvis, maar die was al snel dood nadat hij hem een paar dagen geen eten had gegeven. Dit was niet omdat hij hem opzettelijk wilde doden, maar omdat hij het simpelweg vergeten was. Hierdoor weet hij dat hij er niet zo goed mee om kan gaan en heeft hij geen ander huisdier.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 14:53 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xLifeless schreef:
    Naam: Aden
    Uiterlijk:


    Leeftijd: 17
    Karakter: Aden is een jongen die bijna altijd vrolijk is, als je hem ziet, heeft hij bijna altijd een glimlach op zijn gezicht en hij is dan ook bijna altijd wel in voor een grapje.
    Hij is spontaan en open. Heeft eigenlijk geen geheimen voor mensen en praat graag. Ondanks dat hij graag praat, kan hij ook goed luisteren.
    Hij is gek op dieren en op kleine kinderen. Hij praat ook tegen dieren, alsof ze hem helemaal begrijpen en terug praten. Natuurlijk snapt hij wel dat, dat niet gebeurt en niet kan, maar alsnog. Hetzelfde zo met baby's enzo.
    Hij kán als hij mensen niet zo goed kent een beetje verlegen zijn, maar is dit gelukkig bijna nooit. Alleen als je hem erg intrigeert of intimideert.
    Hij heeft een hart van goud en probeert altijd voor de mensen waar hij omgeeft klaar te staan. Heb je een probleem in het midden van de nacht? Een écht probleem? Kan je gewoon bij hem terecht en zal hij paraat staan.
    Hij wordt eigenlijk nooit boos, tenzij je zijn hond beledigt of pijn doet of mensen waar hij omgeeft kwetst, daar kan hij wel erg kwaad om worden.
    Hij gaat nergens, maar dan ook nergens heen zonder zijn hond, genaamd: Flippo. Al zou hij ergens heen gaan of iets doen, maar kan/mag zijn hond niet mee, gaat hij ook niet mee.
    Kamer(foto het liefst):


    Huisdier(maximaal drie per personage, anders word het teveel): Een hondje genaamd; Flippo.



    Geaccepteerd (:
    Zijn karakter doet me aan mezelf denken hahah


    May StarClan light your path.

    Amphrobia schreef:
    Naam:Nathan
    Uiterlijk:
    Leeftijd: 15, hij is de tweelingbroer van Annabeth
    Karakter:
    Kamer:
    Huisdier:


    Leuk dat je meedoet maarrehh
    zou je de rest van het lijstje ook willen invullen? Hoeft niet lang te zijn hoor xd


    May StarClan light your path.

    Ik zit te twijfelen zal ik alvast het speeltopic maken (er kunnen later altijd nog mensen meedoen ) of nofg even wachten?


    May StarClan light your path.