• Ja sorry maar ik vraag het me af.
    Omdat ik zelf lesbisch ben.
    En ik me afvraag of ik hier geaccepteerd word.

    Ik zie homos als gelijkwaardige mensen. Ik vind alleen wel maar dat vind ik ook met heteros dat sommige zich wel heel erg overdreven voor moeten laten uitkomen en dan denk ik van gogh je bent homo of hetero maar boeiend. Daar hoef je niet overdreven me rond te lopen vind ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Handles schreef:
    Je moet hier wel tegen sarcasme en cynisme kunnen, plus iedereens gevoel voor humor accepteren, of je er tenminste niet door laten raken.

    Dit. Die opmerking in de stelling-van-de-week was gewoon om te trollen. Daarnaast was dat één persoon, dus alsjeblieft zeg. Heb je de reacties van al die mensen die verontwaardigd waren niet gelezen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als je dit maakt vanwege die comment, girl, je gaat je nog vaak niet geaccepteerd voelen en dan was het nog maar als grap bedoeld.


    Take me to wonderland

    Ik heb er niets tegen, want ik heb zelf al 7 jaar een relatie met een hele lieve vriendin. (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    “I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.”
    Exactly, this pretty much sums it up.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 23:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat je zeker op Quizlet wel geaccepteerd wordt :]


    El Diablo.

    Tigresse schreef:
    Volgens mij is Quizlet een mengelmoes van verschillende, seksuele geaardheden. Je hoeft niet bang te zijn om hier niet geaccepteerd te worden. (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zeker op Quizlet wordt je wel geaccepteerd, iedereen mag hier zichzelf zijn.
    Ik hoop dat binnenkort iedereen elkaar kan accepteren, lesbisch, bi, hetero, zwart, wit...


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Helianthus schreef:
    “I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.”
    Exactly, this pretty much sums it up.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Tigresse schreef:
    Volgens mij is Quizlet een mengelmoes van verschillende, seksuele geaardheden. Je hoeft niet bang te zijn om hier niet geaccepteerd te worden. (:


    Tijd voor koffie.

    Ik heb er niks op tegen en ik heb ook homo vrienden, maar ik voel me er wel ongemakkelijk bij als een twee mensen van hetzelfde geslacht zoenen voor mn neus. Ik vind dat gewoon een beetje raar en vreemd, maar van heterokoppels vind ik het ook niet fijn als ze elkaar opeten voor mijn ogen. Iedereen moet samen zijn met de persoon waarvan ze houden, maar niet iedereen voelt zich er even gemakkelijk bij en dat moet ook gerespecteerd worden in mijn ogen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Novoselic schreef:
    Ik vind de persoonlijkheid van mensen veel belangrijker dan het geslacht waarop ze vallen. Als je maar jezelf durft te zijn en bent wie je bent. :Y)


    Treat people with kindness

    Alles van wat hierboven staat, ben ik ook van mening :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik snap het... Ik ben Fries en vraag me ook sterk af of dat hier op Quizlet wordt geaccepteerd. Slapeloze nachten.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 21:28 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Novoselic schreef:
    Ik vind de persoonlijkheid van mensen veel belangrijker dan het geslacht waarop ze vallen. Als je maar jezelf durft te zijn en bent wie je bent. :Y)


    Firm believer of all that is magic