• Hear now the words of the witches,
    The Secrets we hide in the night;
    The oldest of gods are invoked here,
    The great work of magic is sought.
    In this night and in this hour,
    I call upon this ancient power
    Bring your powers to we sisters three,
    We want the power, Give us the power!


    San Francisco. Honderden mensen wonen er, waaronder degenen met krachten. Demonen, tovenaars, magiërs, heksen - noem ze maar op, ze bestaan echt. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen, goed en kwaad: ze bevinden zich in de onderwereld, hoog daarboven in de hemel of wonen juist in het huis naast je. Je kunt ze overal tegenkomen, zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
          Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
          Door al deze gebeurtenissen worden ze sterker, zowel magisch als mentaal, maar of ze dit volhouden is een totaal andere vraag..

    1. Is hier enige interesse voor?
    2. Ik zit te twijfelen of de mensen weten van het bovennatuurlijke of niet. Persoonlijk wil ik liever dat dit, net zoals in Charmed, het geheim houd: maar hierover zou ik graag je mening willen weten?
    3. Ik zit dus een plot te bedenken, en ik heb al wel enig idee, maar ik zou graag ook andere ideeën aan willen horen. Misschien weet jij/jullie iets waar ik niet op kan komen.
    4. In de serie gaat het vooral over de 3 zussen, maar ik denk dat het vooral beter is als de voorbestemden in dat huis wonen (non-related of related). Heb je/jullie hier enig idee voor?


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 19:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Yessshhhh! That would be epic! :3.


    Hehe ben benieuwd, weet meteen al hoe of wat ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shimekukuri schreef:
    (...)

    Hehe ben benieuwd, weet meteen al hoe of wat ;3

    Haha, oh echt? Maak me nou niet zo nieuwsgierig (naar je karakter) ! :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt leuk ik ken Charmed niet echt maar is dit een vereiste?

    Door dat er honderden in de begin post staat lijkt het alsof er maar een paar honderd mensen in San Francisco wonen. ^^


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Helianthus schreef:
    (...)
    Ik denk wel dat het handiger is als de Betoverden elkaar dan kennen. Het lijkt mij leuker als ze al een tijdje weten dat ze heksen zijn.


    Ik zou het dan denk ik leuker vinden als een paar de krachten niet weten, en een paar wel


    be gay do crimes

    Sketches schreef:
    Klinkt leuk ik ken Charmed niet echt maar is dit een vereiste?

    Door dat er honderden in de begin post staat lijkt het alsof er maar een paar honderd mensen in San Francisco wonen. ^^

    Nee hoor, dat is niet nodig. Ik schrijf een soort woordenboek van de woorden die wel handig zouden zijn, als je die kent.

    @CharmedPaige: Ze wonen toch allemaal bij elkaar, dan zouden ze 't wel moeten weten. En daarbij denk ik dat het handiger is als ze het wel weten, omdat we dan kans krijgen om aan de verhaallijn te beginnen. Als sommigen het niet weten van hun krachten komen we er echt niet aan toe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:

    @CharmedPaige: Ze wonen toch allemaal bij elkaar, dan zouden ze 't wel moeten weten. En daarbij denk ik dat het handiger is als ze het wel weten, omdat we dan kans krijgen om aan de verhaallijn te beginnen. Als sommigen het niet weten van hun krachten komen we er echt niet aan toe.


    Okii.
    Ff vraagje: wordt het Engels of Nederlands??
    Ik vind de Engelse termen gewoon veel beter klinken:$


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Okii.
    Ff vraagje: wordt het Engels of Nederlands??
    Ik vind de Engelse termen gewoon veel beter klinken:$

    Ik ook. Het liefst wil ik m ook gewoon in het Engels openen, maar er hebben genoeg users duidelijk gemaakt dan niet mee te willen doen..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Ik ook. Het liefst wil ik m ook gewoon in het Engels openen, maar er hebben genoeg users duidelijk gemaakt dan niet mee te willen doen..


    Misschien kun je in het Nederlands, maar de termen Engels?
    De mensen die alleen mee willen doen als het Nederlands is kunnen gewoon Nederlands schrijven& toch klinkt het dan iets beter:)


    be gay do crimes

    Helianthus schreef:
    (...)
    Haha, oh echt? Maak me nou niet zo nieuwsgierig (naar je karakter) ! :3.


    Hehe, :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Misschien kun je in het Nederlands, maar de termen Engels?
    De mensen die alleen mee willen doen als het Nederlands is kunnen gewoon Nederlands schrijven& toch klinkt het dan iets beter:)

    Persoonlijk vind ik dat als ik het Nederlands doe, ik alles in 't Nederlands moet doen. Als jij sommige woorden in het Engels wilt, kun je dit doen, maar het is geen must.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 16:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ken de serie niet en het leek me niet meteen geweldig (heksen zijn niet my cup of tea), maar na wat eter lezen leek het me toch wel tof (: dus bij deze mt. Het is niet zeker dat ik mee zal doen als je hem opent, maar ik zal het zeker overwegen.

    Engels zou voor mij btw geen punt zijn, ik start straks met een Engelse opleiding namelijk :p

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 17:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oehh leuk,
    Het aantal woorden maakt mij niet uit,
    Maar ik haak af als het Engels is.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    ^ Ik had al besloten dat Engels geen optie is en ik het in het Nederlands ga doen. Jammer genoeg. Er zijn een boel mensen die het liefst in het Nederlands wilden hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer open je het rollentopic?


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    Wanneer open je het rollentopic?

    Ik was van plan om nog wat langer te wachten tot woensdag, maar ik kan echt niet wachten.. Dus waarschijnlijk wordt het dan morgen, zondag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.