• Hear now the words of the witches,
    The Secrets we hide in the night;
    The oldest of gods are invoked here,
    The great work of magic is sought.
    In this night and in this hour,
    I call upon this ancient power
    Bring your powers to we sisters three,
    We want the power, Give us the power!


    San Francisco. Honderden mensen wonen er, waaronder degenen met krachten. Demonen, tovenaars, magiërs, heksen - noem ze maar op, ze bestaan echt. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen, goed en kwaad: ze bevinden zich in de onderwereld, hoog daarboven in de hemel of wonen juist in het huis naast je. Je kunt ze overal tegenkomen, zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
          Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
          Door al deze gebeurtenissen worden ze sterker, zowel magisch als mentaal, maar of ze dit volhouden is een totaal andere vraag..

    1. Is hier enige interesse voor?
    2. Ik zit te twijfelen of de mensen weten van het bovennatuurlijke of niet. Persoonlijk wil ik liever dat dit, net zoals in Charmed, het geheim houd: maar hierover zou ik graag je mening willen weten?
    3. Ik zit dus een plot te bedenken, en ik heb al wel enig idee, maar ik zou graag ook andere ideeën aan willen horen. Misschien weet jij/jullie iets waar ik niet op kan komen.
    4. In de serie gaat het vooral over de 3 zussen, maar ik denk dat het vooral beter is als de voorbestemden in dat huis wonen (non-related of related). Heb je/jullie hier enig idee voor?


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 19:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Super goed idee!
    Ik hoop dat je RPG komt! :):)


    all because i liked a girl

    Morticia schreef:
    Charmed - my all time favorite.


    Mijne ook:)
    Ben nu thuis seizoen 1 aan het kijken& bij mijn vriendin seizoen 6 xD
    Heb ook alle boeken al gelezen(yeah)


    be gay do crimes

    1. Is hier enige interesse voor? Ja
    2. Ik zit te twijfelen of de mensen weten van het bovennatuurlijke of niet. Persoonlijk wil ik liever dat dit, net zoals in Charmed, het geheim houd: maar hierover zou ik graag je mening willen weten?ik heb het ook liever zoals bij Charmed, maar wel dat er een paar mensen die het weten en helpen, zoals Darryl
    3. Ik zit dus een plot te bedenken, en ik heb al wel enig idee, maar ik zou graag ook andere ideeën aan willen horen. Misschien weet jij/jullie iets waar ik niet op kan komen.Misschien dat het een opvanghuis wordt voor tieners ofzo en dat de zussen of Wyatt, Chris& Melinda nog de eigenaren zijn
    4. In de serie gaat het vooral over de 3 zussen, maar ik denk dat het vooral beter is als de voorbestemden in dat huis wonen (non-related of related). Heb je/jullie hier enig idee voor? Misschien dat het een opvanghuis wordt voor tieners ofzo en dat de zussen of Wyatt, Chris& Melinda nog de eigenaren zijn
    de nieuwe heksen gaan daar dan heen ofzoiets.


    be gay do crimes

    Dus - er is genoeg ammo voor?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ CharmedPaige: Leuk dat je reageert! Je mag inderdaad ook een lichtgids of demon spelen, als dit maar zo realistisch mogelijk is. Dat een demon bijv. geen mensen gaat helpen uit aardigheid, omdat zij om hulp roepen of zo. Ik heb nog geen rollentopic geopend, omdat ik niet zeker wist of hier genoeg interesse voor was.

    Bedankt dat je de vragenlijst had ingevuld. Echter had ik al een ideetje online gezet. Misschien nog ideeën om eraan toe te voegen?

    De Betoverden erven het huis van een krachtige, lange lijn heksen en vinden een geheim boek met de titel 'Book of Shadows'. Zo ontdekken zij dat ieder van hen een unieke kracht bezit, wat ze helpen in de strijd tegen de demonen en tovenaars – en soms zelfs tegen elkaar. Ze leren allerlei dingen en komen er ook achter dat persoonlijk gewin* niet handig is.
          Elk afzonderlijk zijn zij sterk, maar zij kunnen alleen onschuldige mensen beschermen en het kwaad overwinnen als ze hun meningsverschillen opzij zetten en zich verenigen tot de "Power of Three". Het bestaan van magie als goedwillende en kwaadaardige krachten moet verborgen blijven van de menselijke samenleving, waardoor ze extra goed op moeten letten om niet betrapt te worden door een sterveling.
          Met dat zij hun wereld beschermen tegen het kwaad, is er in de onderwereld een nieuwe Bron* (van alle kwaad) gekozen. De Bron wilt, net zoals al 't andere kwaad, de Betoverden dood hebben en het 'Book of Shadows' in bezit hebben. Zo wordt hij het krachtigste ter wereld en kan het kwaad eindelijk regeren – met hem als meester.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    @ CharmedPaige: Leuk dat je reageert! Je mag inderdaad ook een lichtgids of demon spelen, als dit maar zo realistisch mogelijk is. Dat een demon bijv. geen mensen gaat helpen uit aardigheid, omdat zij om hulp roepen of zo. Ik heb nog geen rollentopic geopend, omdat ik niet zeker wist of hier genoeg interesse voor was.

    Bedankt dat je de vragenlijst had ingevuld. Echter had ik al een ideetje online gezet. Misschien nog ideeën om eraan toe te voegen?

    (...)



    Ik dacht misschien dat er een paar 'Darryl Morrissen' zijn. Gewone mensen die de heksen helpen hun geheim te bewaren.


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    (...)
    Ik dacht misschien dat er een paar 'Darryl Morrissen' zijn. Gewone mensen die de heksen helpen hun geheim te bewaren.

    Dat is sowieso een goed idee, want ik denk dat er het beste allerlei soorten wezens kunnen komen (als zowel mensen). Dat brengt variatie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Die betoverden, zijn dat net zoals in de serie drie zussen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Die betoverden, zijn dat net zoals in de serie drie zussen?


    be gay do crimes

    Het hoeft niet herhaald te worden. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ourania schreef:
    Die betoverden, zijn dat net zoals in de serie drie zussen?

    Dat weet ik niet, daarom heb ik die vragen ook in 't topic neergezet of anderen daar anders over dachten. Echter die hebben der maar twee ingevuld.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 15:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Dat weet ik niet, daarom heb ik die vragen ook in 't topic neergezet of anderen daar anders over dachten. Echter die hebben der maar twee ingevuld.


    Ik vind denk ik een paar verschillende mensen wat leuker.
    Of ze elkaar kennen ofzo weet ik niet


    be gay do crimes

    Oeeeh. Ofc I'm in!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Ik vind denk ik een paar verschillende mensen wat leuker.
    Of ze elkaar kennen ofzo weet ik niet

    Ik denk wel dat het handiger is als de Betoverden elkaar dan kennen. Het lijkt mij leuker als ze al een tijdje weten dat ze heksen zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shimekukuri schreef:
    Oeeeh. Ofc I'm in!

    Yessshhhh! That would be epic! :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.