Mis ik nog leraren? Ik vroeg me trouwens af of Marley ook een leraar was aangezien hij ouder is dan 21?
Oh, haha. Dan is Briar al bij haar docent die eerst dan nog Elinor moet helpen... Hmmm kan Briar daar dan bij meehelpen? Ze is daar immers toch al. Of ze zou de klas dan even tijdelijk op kunnen vangen en in kunnen lichten Nemesio nog even bezig is en later komt?
Oh, haha. Dan is Briar al bij haar docent die eerst dan nog Elinor moet helpen... Hmmm kan Briar daar dan bij meehelpen? Ze is daar immers toch al. Of ze zou de klas dan even tijdelijk op kunnen vangen en in kunnen lichten Nemesio nog even bezig is en later komt?
Op zich is het niet zo erg als Nemesio er niet is, Marley was sowieso al van plan haar ook op te vangen dus hij zou dat ook eventueel alleen kunnen doen. Wat komt jou het beste uit?
Op zich is het niet zo erg als Nemesio er niet is, Marley was sowieso al van plan haar ook op te vangen dus hij zou dat ook eventueel alleen kunnen doen. Wat komt jou het beste uit?
Oh, dat heb ik niet meegekregen :') Nou dan is er niks aan de hand. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Ik wacht gewoon tot ik weet waar Briar heen moet en dan post ik, wat betekend dat ik moet wachten tot Magnus naar de lesindeling heeft gekeken.
Marley is gewoon een X-Man, maar het idee om hem docent te laten zijn was al eens in me op gekomen. Ik wist alleen niet of jij dat goed zou vinden. (; Ik vind het best, maar wat voor docent zou hij dan kunnen zijn? ^^