• De jongens hebben een geweldig leven, geld, muziek, beroemd, mooie vriendinnen en alles erop en eraan. Dan, een simpele klap op je hoofd, door een val, een auto ongeluk, of iets dergelijks. De jongens komen een tijdje in het ziekenhuis te liggen en hebben last van geheugenverlies. Niet zeker of ze hun geheugen ooit terug zullen krijgen. Ze zitten misschien wel in een heel ander deel van hun leven. Denken misschien dat zij nog wel met hun exen zijn. Ze herkennen hun vriendinnen niet meer, de jongens lijden aan Amnesia.

    • Rolverdeling •


    • Bandleden • [0/4]
    [R]• Luke Robert Hemmings • LoveHemmings • Amnesia.
    • Michael Gordon Clifford • DanielInTheDen' • Amnesia.
    • Calum Thomas Hood •
    [R]• Ashton Fletcher Irwin • AshIrwin • Amnesia.

    • Vriend/vriendinnen • [1/4]
    • Violet Lucija Conley • Schuld..
    • Lynn Maria Johnson • Depayx.
    • Felix Jeremy Donovan.• Lester .
    •



    • Extra familie/rollen •




    • Regels •


    • Minimaal 200 woorden, schrijven, dat lijkt mij niet heel veel.
    • Graag met correcte hoofdletters en leestekens typen.
    • OOC graag met haakjes; [], - -, {} of ().
    • Ik ga later op de dag hiervoor een praattopic maken, tot dan kun je hier wat dingen overleggen.
    • 16+ mag, maar het moet onder een spoiler
    • Houd het graag een beetje realistisch. Dit alles begrijpen en weten in een paar minuten is niet normaal en het kan zijn dat je ook je eigen familie en andere vrienden niet meer herkent. Het is zelfs mogelijk dat je zelf niet meer weet wie je bent.
    • Het is mogelijk en tevens ook realistisch dat degene met geheugenverlies nooit haar/zijn geheugen weer terug krijgt.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je eruit.
    • Degene met geheugenverlies mogen ook jongens zijn dus homo- en biseksueel is toegestaan.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot de rol volledig ingevuld en goedgekeurd is.
    • Geen Mary Sue's, dit is nogal storend.
    • Probeer je personages goed uit te breiden, oneliner personages worden niet getolereerd..
    • Geef naamwijzigingen door en vakantie's a.u.b.
    • Alleen ik open de topics, tenzij anders aangegeven.

    Bij twee waarschuwing door het overtreden van de regels, word je personage verwijderd. .

    Invullijstje


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (niet ouder dan 20)
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto én beschrijving)
    Reden geheugenverlies: (geld niet voor iedereen)
    Geschiedenis:
    Relatie:
    Beroep/opleiding: (geld voor iedereen)
    Extra:


    Dit was het wel zo'n beetje,
    Have fun and join the club.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 16:18 ]

    Kunnen we snel beginnen?(flower)


    Bowties were never Cooler

    Felix is af als hij zo goed is.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ash komt morgen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kit schreef:
    Sorry, ik schrijf me toch uit.


    Okay, jammer maar succes verder (;

    Alles is goed & ga alles erbij zetten. (:
    Hopelijk kunnen we snel beginnen inderdaad.

    Rol: Vriendinnetje
    Naam: Lynn Maria Johnson
    Leeftijd: Lynn is 18 jaar oud en geboren op 11 augustus 1996.
    Nationaliteit: Lynn is geboren en getogen in Sydney, Australië.
    Innerlijk:
    Lynn is een temperamentvol meisje die zeker niet bang is om haar mond open te trekken. Dit zorgt ervoor dat ze makkelijk contact maakt met mensen maar kan haar soms ook weleens in grote problemen brengen. Lynn is brutaal en weet soms niet wanneer ze zich in de hand moet houden. Sommige mensen bestempelen haar daarom als luidruchtig, wat ze ook weleens kan zijn. Andere bestempelen haar als charmant, door haar open houding en haar vrolijke glimlach. Lynn is een koppig meisje en zal niet snel haar ongelijk toegeven. Als zij iets vind, dat zal je met hele goede argumenten moeten komen om haar van dat idee af te brengen. Lynn is een intelligent en leergierig meisje. Dit heeft ze ook wel nodig op haar visagie opleiding. Ze heeft het dan ook niet heel moeilijk met de lesstof die ze daar krijgt. Ze kan soms wat wispelturig zijn en moeite hebben met keuzes maken. Het ene moment denkt ze dat de ene keuze de juiste is en het andere moment denkt ze dat de andere de juiste is. Haar motto is dan ook sinds kort, ‘Volg je hart’. Al gaat haar dit heel wat moeilijker af dan ze zelf van tevoren dacht. Ze denkt goed na over de keuzes die ze maakt en dit geeft haar dan meestal ook veel twijfel. Lynn is een beschermend meisje en een echt familie mens. Ze heeft een jonger zusje, Jill, waar ze een goede band mee heeft. Natuurlijk zijn er af en toe discussies, maar ondanks dat hebben ze een erg goede band. Lynn geeft dan ook erg veel om haar. Ze kan soms wat slordig zijn en haar kamer is dan ook regelmatig een rommeltje. Gelukkig is haar moeder vaak nog zo aardig om dit voor haar op te ruimen. Met haar vader heeft Lynn een niet al te beste band. Haar vader is veel met zijn werk als advocaat bezig en dit kan Lynn niet altijd begrijpen. Ze vind dat hij zijn werk boven zijn familie zet en hier hebben ze dan ook regelmatig ruzies over. Lynn houdt van sporten en fitnesst dan ook samen met haar vriendinnen minstens één keer in de week.
    Uiterlijk: (Foto én beschrijving)



    Kristine Ullebo
    Lynn is een mooi meisje om te zien. Ze heeft een getinte huid en een slank lichaam. Ze is erg trots op haar lange bruine haren en haar donkere ogen daarbij. Ze is wat onzeker over haar lengte, 1.60, en om deze reden draagt ze vaak hakken. Ze is een echt meisje-meisje. Ze houdt van jurkjes en make-up maar kan zich soms ook helemaal lekker voelen in een spijkerbroek en een simpel shirtje met sneakers. Lynn wil graag een tattoo laten zetten, echter zijn haar ouders het daar niet mee eens en heeft ze dus besloten om daar nog maar even mee te wachten. Lynn heeft wel een navelpiercing, deze heeft ze laten zetten toen ze 16 jaar werd.
    Geschiedenis:
    Lynn is geboren in Sydney, Australië op 11 augustus 1996. Ze is voortgekomen uit het huwelijk tussen Jake en Diane Johnson. Haar vader, Jake, is een 47 jarige man die al vrijwel zijn hele werkzame leven advocaat is. Haar moeder, Diane, is 46 jaar en zij is een huisvrouw sinds Lynn geboren werd. Voor de geboorte van Lynn beoefende ze het beroep van bloemiste. Op 15 september 1999 werd Lynn’s zusje Jill geboren. De zusjes hebben een goede band en ze geven veel om elkaar. Lynn is Jill’s grote voorbeeld. Ook met haar moeder heeft Lynn een goede band. Ze kan alles tegen haar vertellen en Lynn kijkt erg tegen haar op. Met haar vader heeft Lynn een niet al te beste band. Ze vindt dat hij teveel met zijn werk bezig is en dat hij zijn werk boven zijn gezin heeft gezet. Hier hebben ze dan ook vaak ruzies over die haar moeder dan liefdevol probeert te sussen. Lynn heeft een vrij normale jeugd gehad. Zowel op de basisschool als op de middelbare school had ze veel vriendinnen met wie ze nu nog regelmatig contact heeft. Al op jonge leeftijd begon Lynn met dansen, echter heeft ze door haar opleiding weinig tijd over voor deze hobby en is ze gestopt met de lessen. Ze danst nog wel af en toe thuis of samen met haar vriendinnen als ze uit gaan.
    Relatie:
    - Komt -
    Beroep/opleiding: (geld voor iedereen)
    Lynn doet een opleiding tot visagiste. Make-up is van kleins af aan al haar passie. Vroeger stal ze de make-up van haar moeder om vervolgens haar eigen gezicht er mee vol te smeren en het was dus al snel duidelijk dat haar toekomst binnen de make-up zou liggen.
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 18:23 ]

    Lynn is klaar denk ik.. Is ze goed?

    Depayx schreef:
    Lynn is klaar denk ik.. Is ze goed?


    Ja, ze is prima ^^

    Ik kan niet wachten(nerd)


    Bowties were never Cooler

    Haha, ik ook niet ^^

    AsshiexIrwin schreef:
    Haha, ik ook niet ^^


    Ik denk dat je in verkeerd topic zit haha

    Stiekem zouden we het topic al kunnen openen, dan is het drie om drie. :Y)
    Don't shoot me

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 20:21 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    //

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:38 ]


    You speak like constellations but you're just a black hole.

    Sounds great


    Bowties were never Cooler

    Weet je, dat doen we gewoon ^^
    Ga ff koppels maken & plaatsen hiero