OakenshieId schreef:
(...)
Na de vijfde pagina is er écht geen nieuwe mening meer bijgekomen hoor. Bovendien sloeg 'de tip' om het topic eens doorlezen ook op iedereen en niet alleen op degene die recent gereageerd hadden. Het is een beetje zonde als er na iedere post gezegd moet worden dat de antwoorden overal in het topic staan...
OakenshieId schreef:
(...)
Als iedereen de moeite had genomen om de eerste pagina's door te lezen, waren er nooit 15 pagina's met dezelfde reacties gekomen...
Nou, guess what, niet iedereen doet dat, er zullen altijd mensen zijn die het niet zoeken om alles door te lezen (waaronder ik deze keer). Dat kun je gewoon niet tegen gaan, want waarom zou je? Niet iedereen weet van de irritaties af en er zullen dus altijd weer van dit soort reacties komen. Ik geef toe, wanneer ik zelf in een discussie zit en er zou mij zoiets overkomen, kan ik me er ook aan irriteren, maar ik kan het die persoon niet kwalijk nemen. En dat is wat hier gebeurd. Ik wil helemaal geen vuurtje stoken ofzo maar ik wilde 't toch even gezegd hebben :')
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"