• Hoi allemaal!

    Nadat mijn beste vriendin twee weken naar Frankrijk is gegaan om daar Frans te leren met het programma Education First, had ze hier iets op facebook over gezet. Mijn moeder heeft het op de een of andere manier opgepikt, en heeft zo (eindelijk, ik wil dit al best lang) een brochure opgevraagd. Na deze goed doorgelezen te hebben heeft mijn moeder tegen me gezegd dat ik, als dit echt is wat ik wil, voor mijn verjaardag in de kerstvakantie naar Londen mag, om hier Engels te leren. Nouja, te leren... meer om de ervaring op te doen en misschien nog iets te verbeteren voor ik mijn laatste Cambridge examen moet halen.

    Duss... hebben jullie wel eens meegedaan met een programma/reis van Education first of zou je dat willen? En wat zijn jullie ervaringen met EF ?


    Spinning around, I'm weightless.

    Lijkt me echt heel leuk alleen nog nooit gedaan, veel plezier alvast!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nog nooit gedaan. Al lijkt het me wel super! Gaaf dat je mag, veel plezier! ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb een vriendin die 3 weken naar Amerika is gegaan met EF. Ze vertelde dat ze veel dingen beloven en het vervolgens niet doen. Bijvoorbeeld dat als er meer dan een bepaald aantal mensen mee ging, er iemand van EF als begeleiding meeging in het vliegtuig. Dit is dus niet gebeurd. Ook zeiden ze dat de activiteiten die gedaan worden, altijd met de Amerikaanse én Nederlandse op stap gingen. Dit was niet zo want alle activiteiten waren alleen met de Nederlandse mensen. Ook had ze een week voor ze ging, nog steeds geen gastgezin en toen ze belde naar EF, bleek het zo te zijn dat ze niet eens wisten dat ze nog geen gastgezin had. Verder heeft ze het wel heel leuk gehad hoor en misschien dat het in Londen anders gaat, dus ik zou deze kans altijd met beide handen aanpakken. (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mishton schreef:
    Nog nooit gedaan. Al lijkt het me wel super! Gaaf dat je mag, veel plezier! ^^


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik ben drie maanden met EF naar Amerika geweest. De organisatie in Nederland vond ik best goed. Verder was het echt een geweldige ervaring, en ik kan het zeker aanraden. Als je nog specifieke vragen hebt, dan kun je altijd een pb sturen!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb hier echt een hele grote stapel met allemaal boekjes, foldertjes en brochures van EF. Ik heb al jarenlang een 'zal ik wel, zal ik niet' verhouding ermee.

    Dit is precies een van de dingen die ik wil doen in mijn tussenjaar :Y) Superhandig!


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    Dit is precies een van de dingen die ik wil doen in mijn tussenjaar :Y) Superhandig!


    Het is misschien wel wat prijzig, maar het is echt een super ervaring!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik wilde het graag doen, maar ik vind het gewoon echt te duur. Zelfs de kortdurende dingen zijn nog prijzig en je moet zelf je reis naar je accomodatie betalen. Dus tsja, lettende op de prijs zou ik het zelf niet doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered