• Zoiets wil ik als cover voor mijn nieuwe story. Het mag eigenlijk elke foto van Luke wel zijn, maar het liefst deze. En dan wil ik deze tekst erop: Snapchats at 3 a.m. || l.h. Is er iemand dit dat voor mij wil doen?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Dat is niet veel werk, dus ik kan het wel even voor je doen. Het is zelfs nog gemakkelijker om deze foto te gebruiken dan een andere. ^^
    Ik moet alleen even kijken of ik het juiste lettertype hiervoor kan vinden, want het lijkt bekend, maar zo goed ken ik me nou ook weer niet uit met fonts.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is niet veel werk, dus ik kan het wel even voor je doen. Het is zelfs nog gemakkelijker om deze foto te gebruiken dan een andere. ^^
    Ik moet alleen even kijken of ik het juiste lettertype hiervoor kan vinden, want het lijkt bekend, maar zo goed ken ik me nou ook weer niet uit met fonts.


    Het zou op zich niet eens zo erg zijn als het niet hetzelfde lettertype is, als het maar niet totaal iets anders is. Als het er op lijkt, ben ik tevreden. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Volgens mij is het Helvetica met een hele kleine letter-spacing ^^

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Het zou op zich niet eens zo erg zijn als het niet hetzelfde lettertype is, als het maar niet totaal iets anders is. Als het er op lijkt, ben ik tevreden. (:


    Oké. ^^ Ik heb even gegoogled en ergens stond dat het misschien Calibri was, dus heb ik dat gebruikt. Het lijkt er in ieder geval op. Is dit ongeveer wat je zocht? Ik kan heel gemakkelijk nog iets veranderen, als je het net anders wilt.
    Het plaatje is aanklikbaar.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Skrivbar schreef:
    Volgens mij is het Helvetica met een hele kleine letter-spacing ^^


    Ja, dat zag ik ook ergens toen ik het Google vroeg, maar ik kon Helvetica niet vinden tussen mijn al geïnstalleerde lettertypes, dus heb ik een andere genomen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké. ^^ Ik heb even gegoogled en ergens stond dat het misschien Calibri was, dus heb ik dat gebruikt. Het lijkt er in ieder geval op. Is dit ongeveer wat je zocht? Ik kan heel gemakkelijk nog iets veranderen, als je het net anders wilt.
    Het plaatje is aanklikbaar.



    Ja dit is wat ik bedoel. Dankjewel. :'D


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Ja dit is wat ik bedoel. Dankjewel. :'D


    Graag gedaan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had ook nog wat geprobeerd maar het lettertype ging een beetje verkeerd.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "