• "If you don't think cheerleading is a sport, walk a day in my shoes. Because by the end of the day you wouldn't be walking."




    Het nieuwe schooljaar staat weer voor de deur voor de leerlingen van The Florida State University. Dat betekent natuurlijk ook dat er ook dit jaar opnieuw audities waren voor het beroemde en tevens ook succesvolle cheerleading team The Cyclones. Voor velen is het een droom om deel uit te maken van deze squad, maar niet iedereen is geschikt voor het harde leven van een cheerleader. En dat is wel erg duidelijk, want slechts zes mensen werden toegelaten tot het strikte team. De week voordat school weer begint, zijn de trainingen van The Cyclones al volop bezig. Samen streven ze om net als vorig jaar Nationals te winnen. Een internationale wedstrijd, waar cheerteams van over heel de wereld strijden om de titel.





    × Rollenlijst


    The boys

    jongens die er dit jaar zijn bijgekomen

    • Devon Dilano Drew Knight ~ aestivate ~ Base and groundwork
    • Elijah Logan Kingston ~ MichaelClifford ~ Flyer

    jongens die al deel uitmaakten van het team

    • Aidan Yury James ~ DanielInTheDen ~ Flyer and groundwork
    • Brendon Joseph Martinez ~ Caraphernelia ~ Base and groundwork
    • LoveHemmings ~ Flyer and groundwork
    • Matthew 'Matt' Nathan Howard ~ aestivate ~ Flyer and groundwork
    • Tyler Jay Whittemore ~ Parrish ~ Base
    • Lucas Glenn Scott ~ Amarela ~ Base


    The girls

    meisjes die er dit jaar zijn bijgekomen

    • Alicia Marlène ~ Arianator Xx ~ Flyer
    • Avalante 'Ava' Grace Scott ~ Amarela ~ Flyer and groundwork

    meisjes die al deel uitmaakten van het team

    • Aurelia 'AJ' Jacelynn Martinez ~ Parrish ~ Flyer
    • Indiana Isabella Blanchett ~ MichaelClifford ~ Groundwork
    • Alison Malheyd ~ Mevalina ~ Flyer
    • Madden ~ Groundwork
    • LoveHemmings ~ Base and groundwork
    • Jacé-Maria Clarisse Mikaelson ~ Mikaelsons ~ Flyer


    The coach

    • Mitchell Lucas Desrosiers ~ DanielInTheDen




    × Regels

    • Minimaal 250 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven in dit topic.
    • Alleen aestivate mag nieuwe topics aanmaken.
    • Als je iets niet begrijpt, mag je het altijd vragen.
    • 16+ is toegestaan.


    × Het begin
    Heel het team is weer aangekomen in Cheertown, daar leren ze de nieuwe leden kennen, kunnen ze uitpakken en plezier beleven. De eerste dag is een rustdag en wordt er nog niet getraind.


    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 14:09 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Anastasia 'Ana' Sparking
    In mijn auto merkte ik dat ik er bijna was. Ik herkende meteen de omgeving van de mooie palmbomen. Het was net vakantie, maar je moest toch hard werken. Heel hard werken, zou ik zelfs zeggen. Na geen vijf minuten zag ik het groot gebouw al en glimlachtte. Het zou hier nog eens leuk gaan worden, hopelijk zag ik mijn vrienden weer terug en waren de nieuwe leden leuk. Ik parkeerde mijn autootje en trok de deur open. Ik nam mijn koffers mee en sleurde hun mee naar binnen. Met een glimlach keek ik naar het bord waar ik mijn kamergenoot zou vinden. Violet zou mijn kamergenoot gaan worden! Mijn goeie vriendin van sinds de lagere school. We waren nog steeds heel gehecht aan elkaar gebleven. Ik zocht dus naar mijn kamer en vond hem best snel. Toen ik binnenkwam glimlachtte ik weer om het mooie decor. Het was zo'n gezellige kamer. Ik legde mijn koffers neer en besloot om rond te kijken. Misschien vond ik wel mensen. Maar ik kon bijna niemand vinden in het gebouw. Buiten vond ik ik een paar mensen in het zwembad. Alison, Brendon, Tyler en Matt als ik me goed herinnerde. Ik was blij dat ik mijn bikini onder mijn kleren had aangedaan.
    ''Ik kom ook zwemmen !", zei ik met een glimlach. Snel kleedde ik me uit en deed mijn haren in een hoge staart. Onder mijn kleren zag ik mijn bikini. Op deze stond de vlag van Amerika. Hij was best nieuw, ik was hem snel gaan kopen voor de reis naar Cheertown. Ik ging het zwembad in.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 14:48 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Brendon Joseph Martinez

    Ik was net wat rond aan het zwemmen tot ik ineens Matthew zag. "Hé, Matt!" Riep ik vrolijk naar hem. "Ja, ik zag het. Ik begon al eenzaam te worden," pruilde ik. Ik zwom met een grijns naar hem toe maar stopte toen ik ineens Alison hoorde. "Alison! Heb ik iets gemist of zo, dat jullie allemaal in één keer komen?" Lachte ik. En ja hoor, daar kwam Tyler ook nog aan. Grijnzend schudde ik mijn hoofd. Toen ik bij de anderen was aangekomen kwam Anastasia aangerend met de mededeling dat zij ook het zwembad inkwam. Na even had ze zich schijnbaar omgekleed en sprong ook het water in. Het was fijn om ze allemaal weer te zien, ik hield van het team. Stiekem was ik wel nieuwsgierig of de vier nieuwen er al waren. Daar zou ik dadelijk wel achter komen, leek me. Ineens kreeg ik een idee. "Wacht, zo terug," meldde ik. Snel klom ik uit het zwembad en was ik voor even verdwenen, maar binnen twee minuten kwam ik alweer terug, dit keer met een opblaaskrokodil bij me. Waarom ik hem had wist ik eigenlijk niet. Ik sprong het water weer in en klom op de krokodil. Mijn armen sloeg ik om de nek en zo dreef ik wat rond. Zo voorzichtig mogelijk draaide ik me om, zodat ik niet omviel en uiteindelijk op mijn rug lag. "Dit ligt nog lekker ook," mompelde ik. Het was heerlijk om hier weer terug te zijn. Ik had het wel gemist, niet alleen het cheerleaden maar ook nog gewoon de universiteit.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Alicia Marlène
    Na mijn kamer te hebben gevonden, merkte ik dat mijn kamergenoot er nog niet was. Ik had geen idee wat ik nu moest doen. Ik kende hier helemaal niemand. Ik besloot voor de zekerheid mijn bikini toch aan te doen. Het was hier zo warm en als ik zin had om te zwemmen kon ik het gewoon doen. Ik twijfelde tussen mij roze of eentje met bloemetjes. Ik besloot toch de roze aan te doen omdat het mijn lievelingskleur was. Ik deed mijn kleren uit en deed zo snel mogelijk mijn bikini aan. Ik hoopte maar dat niemand opeens binnen zou komen. Ik ging naar de badkamer en maakten van mijn lange blonde haren een staart. Ik wou Cheertown bezoeken zodat ik niet zou verdwalen. Het was zo groot dat het best kon. Ik liep de gang uit naar de fitnessruimte waar ik veel van mijn tijd mee uitstak. Nadit ging ik naar de turnzaal. Hij was groot, er was heel veel ruimte. Ik zag toen door een venster dat er buiten een groot en mooi zwembad was. Er waren al enkele mensen in. Ik haastte me naar boven om mijn kleren uit te doen en liep toen naar het zwembad. Verlegen keek ik rond me heen tot ik Brendon zag.
    ''Hey Brendon'', zei ik aan hem. Brendon was één van mijn vrienden en ik was blij hem hier te zien. Ik was tenminste niet alleen.
    ''Hoi ik ben Alicia. Ik ben nieuw hier'', zei ik best onzeker tijdens dat ik het zwembad instapte.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Violet Lucija Conley - Outfit

    Ik tik ritmisch mee met mijn vingers op het stuur van mijn zwarte bmw i3. De radio staat hard aan op een van mijn favoriete liedjes van 5 Seconds Of Summer, Amnesia. Al sinds ik me kan herinneren ben ik al fan van de band. Ik ben naar meerdere concerten geweest en heb bijna alle liedjes wel op me Iphone staan. Ik zet de radio wat zachter als ik herken waar ik ben. Het zal nu niet zolang meer duren voordat ik bij mijn oude 'thuis' ben aangekomen. Het voelde echt als een soort tweede huis voor mij en waarschijnlijk was ik niet de enige met dit gevoel. Rustig pakeer ik de auto iets verderop en stap dan uit. Ik bekijk mezelf even in het autoruit en knik tevreden. Soms heb ik van die dagen dat ik alles in dezelfde kleur wil hebben, zelfs de bloemenkrans op mijn haar bestaat uit mooie witte madeliefjes die ik thuis had geplukt. Dit zodat ik toch nog iets heb wat me aan me echte thuis laat herinneren. Natuurlijk heb ik ook mijn keyboard bij me en wat bloempotjes zodat ik het een beetje gezellig kan maken. Hopelijk vind mijn kamergenoot dat niet al te storend maar dat zal vast niet geval zijn. Als je ziet wat voor geweldige mensen daar trainen en hoeveel lol we de afgelopen keren hadden kan het niet anders dan dat dit ook zo'n topjaar word. Met een koffer in me hand en een sporttas over mijn schouder hangend wandel ik naar binnen. Meteen ga ik op het bord af waar hopelijk opstaat met wie ik op de kamer kom te zitten voor dit jaar. Ik kan mezelf nog net inhouden om geen vreugdedansje te doen als ik zie dat ik met mijn goede vriendin Anastasia op de kamer zit. Snel loop ik naar de kamer die ik aangewezen heb gekregen en open de deur. Ik zie dat Ana al in het gebouw is want haar koffer staat bij een van de bedden. Rustig zet ik mijn koffer tegen het bed aan en me koffer erop. Het was een mooie kamer en zeker groot genoeg voor ons tweeën. In alle rust besluit ik om alvast wat spullen neer te zetten omdat waarschijnlijk toch nog niet iedereen aanwezig is. Fluitend open ik mijn koffer en zet alvast een stapel, van mijn boekenverzameling, in de ruime boekenkast. Daarna gooi ik me kleding en make-up in de kledingkast en zet vrolijk wat bloempotjes in de vensterbank. Later zal ik wel wat aarde en een bloemetje planten maar eerst moet ik de rest even op orde maken. Pas na een half uur plof ik vermoeid op het bed neer. Het ziet er voor mijn gevoel meteen een stuk gezelliger uit en aangezien ik Anastasia goed ken, zal dat wel goed komen. Tevreden verlaat ik de kamer en wandel het gebouw rond. Als ik stemmen hoor vanuit het zwembad, besluit ik om daar even een bezoekje te brengen. Zodra ik de ruimte betreed, komen er al vloedgolven vol herinneringen bovendrijven en kijk ik rond. Ik zie veel bekende gezichten, Brendon, Anastasia natuurlijk en ook Matthew is aanwezig. Dit zal echt weer een mooi jaar worden vol leuke gebeurtenissen.

    Matthew 'Matt' Nathan Howard

    "Het is normaal dat je jezelf eenzaam voelt zonder mij, Bren." zei ik wat plagerig en duwde hem even kopje onder. Wat heb ik dit gemist, dit alles. Het samen zijn, elkaar plagen en eindelijk eens met iemand kunnen praten die je niet altijd verbeterd. En ja hoor, daar kwam Tyler ook al. "Wie noem je hier de bitch?" grijnsde ik lichtjes in zijn richting en zwom meteen naar hem toe, toen hij in het zwembad sprong. Net zoals hij leun ik rustig met mijn ellenbogen tegen de rand van het zwembad. "Veel te veel heb ik betaald, eigenlijk ben je het niet waard." grinnikte ik kort en duwde hem kort met zijn hoofd onder water. Tyler was zo iemand, waartegen je sarcastisch kon doen zonder dat hij meteen gekwetst werd. En daar hield ik van, want ik ben iemand die zichzelf nooit kan inhouden om toch eens een sarcastische opmerking te geven. Meteen zwaaide ik hevig naar Alison en Anastasia, wat waren ze beiden prachtig in hun bikini. Maar dat probeerde ik zo weinig mogelijk laten op te vallen. Verward keek ik naar Brendon die een opblaasbare krokodil in z'n armen had. "Zoals we hem kennen, lui." zei ik in zijn richting en duwde de krokodil ondersteboven waardoor Brendon van het opblaasbarending viel. Kort daarna kwam er een onbekend gezichtje, maar blijkbaar niet onbekend voor Brendon. Meteen zwom ik naar de rand van het zwembad om mezelf voor te stellen. "Hi, ik ben Matthew, maar je mag me gerust Matt noemen." zei ik beleefd tegen Alicia. Ze leek me wel een goede cheerleader, dat kan ook niet anders, want onze coach zou nooit mislukkelingen toelaten. En ja hoor meteen na Alicia kwam ook Violet naar het zwembad gelopen. Dit alles was beter dan thuis, het beloofde zeker een goed jaar te zijn, dat wist ik gewoon.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 19:34 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Devon Dilano Drew Knight.

    Vanuit de verte zag ik m'n toekomstige school, laat het me anders noemen, mijn thuis. Met wat onzekere passen, duwde ik mezelf af zodat mijn skateboard z'n topsnelheid bereikte. Nog geen paar minuutjes later kwam ik al aan "Cheertown." Dat was tenminste wat er op de brievenbus te zien was. Voor mij was het gewoon een luxe villa, maar een beetje luxe kan nooit kwaad. Ik stapte van m'n skateboard, nam hem op en liep toen rustig naar de voordeur. Wat onhandig nam ik de sleutels uit mijn broekzak en opende de deur. Meteen liep ik op het groot wit bord af, waar er allerlei namen op te zien waren. Blijkbaar moest ik een kamer delen met een jongen genaamd Elijah Logan Kingston. Het verbaasde me niet dat ik niemand op de lijst zou kennen. Na een tijdje zoeken had ik eindelijk mijn kamer gevonden, vluchtig plaatste ik mijn koffer, rugzak en skateboard neer. Wat nu? Wat moest ik nu doen? Ik keek even vluchtig naar buiten, blijkbaar was iedereen aan het zwemmen. Na even te twijfelen, besloot ik toen maar om net zoals iedereen mijn zwembroek aan te doen en me te begeven naar het zwembad. Nadat ik een handdoek nam, snelde ik de trap af op weg naar buiten. Eens ik er toekwam was iedereen inmiddels al aan het praten. "Hey, ik ben Devon." zei ik op een nerveuse toon en ging wat dichter bij het zwembad staan. Om een stil moment te voorkomen plonsde ik vlot het zwembad in. Ze leken me wel aardig, hopelijk dachten ze dat ook over mij.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Violet Lucija Conley - Outfit - Bikini

    Ik kijk iedereen even kort aan en stak kort mijn hand op naar een nog onbekend meisje maar daarna hol ik vrolijk het zwembad weer uit. "I'm coming back!" roep ik vrolijk voordat ik de deur dichtzwaai. Ik trek een sprintje naar mijn kamer om mijn bikini aan te trekken. Op mijn kamer kijk ik eerst even prakties rond. Het had weinig zin om mijn net opgevouwen kleding weer de kast uit te smijten dus besluit ik eerst even in me koffer te zoeken. Hierin vind ik bijna alles wat ik over het algemeen juist niet nodig had zoals me portemonnee, me camera, oordopjes en tandenborstel. Als ik hem nou maar weer niet thuis had liggen. Het laatste waar ik zin is heb is om terug naar huis te gaan rijden. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik hem gewoon bovenop mijn kleren zie liggen bij naast de koffer. Misschien was het tijd om een bril aan te schaffen, of een nieuw paar ogen? Uiteraard kon het niet missen dat mijn bikini ook wit was want het moest natuurlijk wel passen bij mijn andere kleding van die dag. Voorzichtig haal ik mijn bloemenkrans uit mijn haren en leg deze op mijn nachtkastje. Ik moet er niet aan denken dat die kapot werd getrokken door één van de jongens of werd verpest door het water. Hierna trek ik mijn kleding uit en ruil ik dit om voor mijn bikini. Hij is nog wel iets aan de grote kant maar daardoor kan ik er alleen nog maar langer van genieten, toch? Ik prop alle rommel weer terug in mijn koffer en sluit deze met de rits. Tevreden kijk ik mijn goed opgeruimde kant van de kamer na en loop dan door de deur er weer uit. Vrolijk sprint ik terug richting het zwembad en blijf even bij de deur staan. Daar bekijk ik mezelf even heel nauwkeurig of alles een beetje normaal zit. Ik zucht als ik vergeten ben om een handdoek en een goed boek te pakken. Licht gestrest loop ik terug mijn kamer in en g voor de boekenkast staan. Als ik elk boek zou moeten keuren dan was ik nog wel een aantal uur bezig dus pak ik snel een willekeurig boek en knik kort als ik de kaft bekijk. Deze had ik nog niet gelezen dus was hij nog een beetje spannend. Nu kwam het volgende probleem, waar was mijn handdoek gebleven? Om niet hetzelfde te krijgen als net, besluit ik eerst even op en onder bed te kijken maar daar vind ik helaas niks. Met een zucht open ik de kledingkast en laat mijn blik over de stapels met netjes opgevouwen kleding gaan om uiteindelijk mijn handdoek eruit te vissen. Ik bekijk me voor de laatste keer even snel in de spiegel en ga dan opnieuw in een korte sprint naar het zwembad. Snel bind ik mijn haar in een knotje en ga dan weer terug naar binnen. Met een korte blik kies ik een plekje uit en leg daar mijn handdoek neer en leg het boek er bovenop. Vanaf mijn stoel trek ik een sprintje en duik het koude water in. Wat heb ik dit gemist.

    Aidan Yury James
    Na een tijdje rondgesprongen en getuimelt te hebben, was het voor mij wel duidelijk dat ik niets had verleert, net als ik niets had verleert met het snowboarden met mijn broer. Natuurlijk leerde hij mij ook dingen bij, omdat hij wel training kreeg en ik niet meer, maar goed. Echt zweten deed ik nog niet, maar ik had het wel warm gekregen. Gelukkig hadden ze hier ook een zwembad. Lekker luxe, maar goed, ik nam er dankbaar gebruik van. Snel ging ik naar mijn kamer om mijn witte zwembroek met groene klavertjes 4 en een oranje band aan te doen. Ik had er ook een met babushka's, maar ik wist niet of hier een heel patriotischtische amerikaan tussen zat en ik wilde niet op de eerste dag dingen uitlokken. Ik liet voor de rest alles hoe het was en ging opweg naar het zwembad. Toen ik door de gangen bij het zwembad aankwam vielen mijn ogen natuurlijk als eerste op Brandon. Hij was nogsteeds rete knap, hij leek alleen maar knapper geworden, en in vergelijking met hem was ik een lijkbleek skelet. Niet dat dat helemaal een leugen was, maar goed. Toch zag ik ook anderen die ik herkende en die ik nog niet kende. Ik voegde me uiteindelijk bij Violet, zodat ik ten minste neit alleen was en dit nog ongemakkelijker voor mezelf en Brendon zou maken dan het al was. Ik vond hem nogsteeds ongelofelijk leuk, maar ik had geen idee of hij er hetzelfde over dacht tegenover mij, en na die ene nacht was het te ongemakkelijk om te vragen. "Hey, Violet." zei ik zacht met een klein glimlachje. Het was niet heel verstaanbaar, zeker niet door het dikke accent er nog eens overheen, maar veel beter werd het met mij echt zeker niet. Ik haalde een hand door mijn haren en zag ook wat mensen, niet Brendon, die ik liever had zien gaan sinds het laatste seizoen, maar goed. De coach zou vast wel een plan hebben met die mensen, anders waren ze hier niet. Al wist ik niet of ze de sfeer in het team ten goede kwamen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 19:52 ]


    Bowties were never Cooler


    Tyler Jay Whittemore

    "Wie noem je hier de bitch?" grijnsde Matt en ik grijns terug terwijl hij naar me toe zwemt. 'Jullie allemaal... Maar jij bent de grootste, Mattie..' grijnsde ik. "Veel te veel heb ik betaald, eigenlijk ben je het niet waard." grinnikte hij kort voordat hij me onder water duwde. Ik kom na een paar seconden weer boven en kijk grijnzend om me heen terwijl ik een paar plukken van mijn haar uit mijn gezicht naar achter veeg. 'Oh please.. Ik ben op zijn minst honderdmiljoen waard..' grijns ik. Ik draai me om als ik weer wat stemmen hoor en ik grijns breed bij het beeld. 'Ana... Stunning as always..'. Ik was een grote flirt, dus de complimentjes vliegen de meiden hier om de oren. Ik bedoel maar, wie zou het niet met mee eens zijn als je hier zat?
    ''Hoi ik ben Alicia. Ik ben nieuw hier'' hoorde ik een onbekende stem zeggen. Ik kijk het meisje aan en ik glimlach naar haar. Ik zei het toch, niemand ziet er hier slecht uit.. "Hi, ik ben Matthew, maar je mag me gerust Matt noemen." zegt Matt voor mij. 'En ik...' begin ik en ik pak haar hand waar ik een kus op druk. 'Ben Tyler, darling..' grijns ik met een snelle knipoog. Ach, je kan ze beter voorbereiden op mijn flirts. Het zijn er namelijk niet weinig, zeker als je er zo uit ziet als de meiden hier.
    "Hey, ik ben Devon." hoor ik iemand zeggen en ik draai me om naar de jongen die het zwembad in gaat. 'Tyler hier.' grijns ik. Ik kijk toe hoe Violet het zwembad induikt en er langzaam maar zeker steeds meer mensen aankomen. Het zou denk ik niet lang duren voor de groep compleet was en het jaar officieel van start kon gaan. 'En... Wanneer is het eerste feest?' grijns ik terwijl ik lui leun op de opblaaskrokodil..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:42 ]


    El Diablo.

    Mitchell Lucas Desrosiers
    Ik wandelde ook weer het terrein van Cheertown op. Ook ik zou hier de komende tijd verblijven. De meeste van mijn spullen stonden nog in de auto. Alleen Dodo liep vrolijk mee aan mijn enkels. Niemand zou hem alleen moeten proberen te aaien, want hij begon steeds minder tollerant tegenover andere mensen te worden. Een van mijn prettige nachten in de vakantie was ook bijna in het water gevallen doordat hij haar in haar hiel had gebeten. Ik tilde het mannetje nu maar op en liep het gebouw binnen. In het zwembad hoorde ik al verschillende stemmen. Ik liep er dus naartoe en ging aan de rand staan. "Mag ik even de aandacht?" zei ik niet heel hard, maar hard genoeg dat ze me goed konden verstaan. "Ik wil graag het trainings en wedstrijdschema met jullie doornemen." zei ik rustig terwijl ik rondkeek. Er waren zat oude, maar ook nieuwe gezichten. Een voor een konden ze het maken of hadden ze het al gemaakt in de cheerleading-wereld. Toch waren sommige van mijn keuzes ook niet compleet zeker, dus die zouden zich nog echt wel moeten bewijzen. Ook een paar die hier al even rondliepen. Zeker over de jonkies had ik twijfels. Of ze het niveau wel aankonden en of ze wel tussen de volwassen kerels en dames pasten. Toch kreeg elk een eerlijke kans en de zwakste schakels werden verplaatst of op de reservebank gezet. Zo simpel was het. En was er geen echte zwakste schakel dan was die bank voor de kinders met de grootste monden. "Daarbij nog een mededeling: Aai Dodo niet als je al je vingers en ledematen heel en aan elkaar wilt houden." zei ik terwijl ik de jonge hond aaide. Hij zou nog een stuk groeien en nu was dragen al moeilijk, maar het kwam wel goed. Dan moesten mensen hem maar niet zonder vragen aaien. Ik wachtte geduldig tot ik iedereens aandacht had voor ik het schema zou doornemen. De rest zou het wel in de hal zien hangen of van anderen horen, maar ik wilde deze dag ook nog wat rust voor we morgen flink aan de bak moesten om optijd in topvorm te zijn voor de nationals en ook alweer voor de eerste wedstrijd die over 2 weken al was.


    Bowties were never Cooler

    Alison Malheyd
    Er kwamen meer en meer mensen het zwembad in. Tyler kwam snel het zwembad in gevolgd door Ana, één of andere Alicia, Violet, en iemand die Devon, en Aiden. Ik haatte nieuwelingen want ik wist niet of ze beter waren dan mij in het cheerleaden. En ik moest de hoofdrol spelen in het team. Ik had gewoon aandacht nodig. Niemand gaf me echt aandacht, ze bleken meer geïnteresseert te zijn in de nieuwkomers. Die stomme Alicia die zich voordeel als een verlegen wicht, mocht ik meteen niet! Ik had wel door dat ze gewoon al mijn aandacht wou stelen! Ze had me vast meteen opgemerkt en jaloers op le geweest door mijn schoonheid. Dat snapte ik wel, ik was ook bloedmooi. Tyler kwam naar Alicia en gaf haar een kus op haar hand. Dit vond ik te ver gaan, ik haatte het meisje meteen! Het liefst had ik haar nu geslagen. Ik kwam naar Ana toe en bekeek haar. Ze zag er best mooi uit, ook al wilde ik dat niet toegeven. Tyler was een echte flirt, hij had zelf gezegt dat ze er mooi uitzag, net als altijd. Ook al was ik de mooiste. Iedereen moest weten dat ik de mooiste was.
    ''Zie je dat meisje daar, Alicia ! Ik zou maar oppassen ze is een aandachtsteelster!", Wees ik toen ik het in Ana's oor fluisterde. Om wat meer aandacht te krijgen probeerde ik iets te zeggen.
    ''Het wordt vast heel leuk dit jaar !", zei ik enthousiast. Ik haalde een pluk haar uit mijn gezicht. Maar onze coach kwam zijn schema al eens uitleggen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:18 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Brendon Joseph Martinez

    Ineens lag ik weer in het water en was de opblaaskrokodil onder me vandaan. "Matt!" Ik grijnsde vrolijk en zwom weer naar de krokodil op, om er vervolgens weer op te klimmen. Dit keer ging ik er maar in een kleermakerszit opzitten. Toen ik Alicia zag begon ik te gebaren dat ze erin moest komen. "Alicia! Kom erbij!" Riep ik glimlachend naar haar. Ze stapte voorzichtig in het zwembad en Violet kwam er ook bij. Één van de twee nieuwe jongens stelde zich voor. "Ik ben Brendon," zei ik tegen hem, maar al snel werd mijn aandacht getrokken door de jongen die er ook bijkwam. Aidan. Ik wendde mijn ogen snel af en ging wat beter zitten op de opblaaskrokodil. Snel toverde ik de glimlach weer terug op mijn gezicht en keek naar Mitchell, oftewel onze coach, die om onze aandacht vroeg. "Hé, coach!" Riep ik vrolijk naar hem zodra het stil was en ik zwaaide wild naar hem. Toch hield ik beter maar mijn mond daarna aangezien ik geen zin had om al op de eerste dag wanneer we nog geen trainingen hadden een geïrriteerde blik te krijgen van de coach. Zo onopvallend mogelijk wierp ik nog een blik op Aidan. Ik ging proberen om hem heel het jaar te negeren, niet dat het echt zou lukken. Natuurlijk wist ik wel dat negeren het alleen maar ongemakkelijker zou maken, maar wat moest ik anders? Die avond was ik dronken als wat, en met een teamgenoot een onenightstand hebben was wel het domste wat ik ooit heb kunnen doen. Niet dat ik er echt spijt van had.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:24 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Violet Lucija Conley - Outfit - Bikini

    Toen ik uit het water omhoog kwam keek ik even goed rond, Er was één onbekend meisje en één onbekende jongen hier bij het zwembad aanwezig maar ik had weinig zin om op dit moment mezelf helemaal netjes te gaan voorstellen. "Hey, ik ben Violet" roep ik dan even kort naar de twee onbekende om vervolgens weer onderwater te verdwijnen. In een paar zwembewegingen ben ik bij de kant en hijs me een stukje omhoog zodat ik op mijn armen kan leunen. Omdat ik niet zo groot ben is het niet mogelijk om op de bodem te staan waardoor ik altijd aan de kant of aan iemand moest leunen. Onze Coach kwam niet veel later ook binnen met zijn hond Dodo aan zijn zijde. Ik keek even naar Aiden die mijn begroet en ik knik kort. "Haai Aiden, zin in dit jaar?" vraag ik rustig en veeg een pluk haar uit mijn gezicht. Ik zie Alison een beetje smoezen met Anastasia en er verlaat een zucht mijn mond. Eigenlijk wil ik graag mijn mening over haar met Anastasia delen maar omdat zij ook goede vriendinnen is met Alison is, lijkt me dat niet echt verstandig. Ik hijs mezelf nu helemaal op de kant en ga naast Aiden staan als de coach begint te praten, eerder een soort roepen om boven ons getetter uit te kunnen komen. "Mag ik even de aandacht?" Ik blijf kort naar Aiden kijken maar richt me dan helemaal op onze coach. Ik wist dat als ik niet mijn best zou doen dat ik dat misschien op de reservebank terecht zou komen en dit wou ik graag vermijden. "Ik wil graag het training- en wedstrijdschema met jullie doornemen." zegt hij nu redelijk rustig en ik laat mijn blik weer eens over Alison gaan, zij denkt altijd dat ze overal de beste in is en vooral altijd te knapste. Ik friemel wat aan mijn navelpiercing terwijl ik luister naar wat de coach nog meer te melden heeft. "Daarbij nog een mededeling: Aai Dodo niet als je al je vingers en ledematen heel en aan elkaar wilt houden." Een korte lach schiet mijn mond uit en ik kijk naar de hond die me inderdaad niet al te vriendelijk leek. Dit kan ook wel door mijzelf komen want ik heb het nooit zo op honden. Vroeger heb ik thuis ook altijd katten gehad dus misschien komt het daardoor. Ik laat me blik rustig op het ankertje dat aan mijn piercing vastzit en laat het door mijn vingers glijden. ''Het wordt vast heel leuk dit jaar !" zei Alison opeens wat mijn blik haar kant op leidde. Waarschijnlijk zei ze dit alleen maar zodat ze wat meer aandacht krijgt van Tyler die duidelijk aan het flirten is met het nieuwe meisje, Alicia. Hier kon ik eigenlijk wel van genieten dus bleef ik daarna kijken en zou ik later wel zien wat de schema's zijn.

    Elijah Kingston
    Zo zeker ik het terrein over probeerde te lopen in de richting van mijn nieuwe tijdelijke thuis, zo ver zonk de moed me in de schoenen eenmaal opweg naar mijn kamer, die ik zou moeten delen met een, voor mij nog, onbekend persoon. Zeker toen er stemmen klonken van andere mensen. Deze keer was ik de nieuwkomer en dat was iets waar ik totaal niet van hield. Het bracht altijd problemen en zeker omdat ik ook niet over me heen liet lopen. Ik kon het niet laten om toch de verschillende stemmen te volg en tot ik wel een hele bekende meende te horen. Mijn ogen werden groot terwijl mijn hart een slag leek te missen, om erna vele malen sneller te slaan. Ik wilde me omkeren, maar aan de andere kant ook weten of ik me het niet verbeelde. Het was zolang geleden, dus het zou nu toch niet ineens zou zijn. Mijn weg vervolgde ik dan ook weer, al was het iets langzamer, om eenmaal bij een zwembad toch het nare gevoel weer terug te krijgen. Ik wilde mijn bandana voor mijn ogen trekken, vluchten, maar kon niet anders dan op een veilige afstand toe blijven kijken. Ja, dit kon nog eens heel leuk gaan worden. 'Dit meen je niet,' rolde dan ook zacht over mijn lippen waarna ik de moed nog verder voelde zakken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mitchell Lucas Desrosiers
    Ik keek nog eens rond terwijl de kinder alweer aan het roepen waren. "Even kalm allemaal. Ik ben dus jullie coach en als we de nationals willen winnen, zullen we harder moeten trainen dan ooit. De eerste wedstrijd voor de kwalificaties is over twee weken. Ik wil jullie iedere dooordeweekse dag tussen 6 en 8 s ochtends en tussen 7 en 9 s avonds in de hal zien. Op zaterdag is de training van 10 tot 1 en op zondag zijn jullie vrij. Nog vragen?" We moesten gewoon de top halen en dat gebeurde niet met halve maatregelen. Daarbij had ik een idee achter de hand om nog beter te scoren op de nationals. Een deel van de gezichten hier waren helemaal nieuw voor mij. Ik had de aanmeldingen afgewezen of aangenomen op videobeelden van wedstrijden. Ik had alleen nummers, dus namen kwamen later wel. Toch herkende ik er een die vorig jaar niet erbij zat. Een zachte onopvallende vloek rolde over mijn lippen. Het was degene met wie ik op vakantie een flink leuke tijd had gehad, als je begrijpt wat ik bedoel. "Morgen verwacht ik jullie allemaal stipt om 6 uur in de turnzaal, klaar voor de training." zei ik voor ik wegliep om protest te voorkomen. Onderweg trok ik even zacht en onopvallend aan Elijah's shirt in de hoop dat hij mee zou komen naar mijn kantoortje, zodat we konden praten.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 9:41 ]


    Bowties were never Cooler