Aidan Yury James
Na een tijdje rondgesprongen en getuimelt te hebben, was het voor mij wel duidelijk dat ik niets had verleert, net als ik niets had verleert met het snowboarden met mijn broer. Natuurlijk leerde hij mij ook dingen bij, omdat hij wel training kreeg en ik niet meer, maar goed. Echt zweten deed ik nog niet, maar ik had het wel warm gekregen. Gelukkig hadden ze hier ook een zwembad. Lekker luxe, maar goed, ik nam er dankbaar gebruik van. Snel ging ik naar mijn kamer om mijn witte zwembroek met groene klavertjes 4 en een oranje band aan te doen. Ik had er ook een met babushka's, maar ik wist niet of hier een heel patriotischtische amerikaan tussen zat en ik wilde niet op de eerste dag dingen uitlokken. Ik liet voor de rest alles hoe het was en ging opweg naar het zwembad. Toen ik door de gangen bij het zwembad aankwam vielen mijn ogen natuurlijk als eerste op Brandon. Hij was nogsteeds rete knap, hij leek alleen maar knapper geworden, en in vergelijking met hem was ik een lijkbleek skelet. Niet dat dat helemaal een leugen was, maar goed. Toch zag ik ook anderen die ik herkende en die ik nog niet kende. Ik voegde me uiteindelijk bij Violet, zodat ik ten minste neit alleen was en dit nog ongemakkelijker voor mezelf en Brendon zou maken dan het al was. Ik vond hem nogsteeds ongelofelijk leuk, maar ik had geen idee of hij er hetzelfde over dacht tegenover mij, en na die ene nacht was het te ongemakkelijk om te vragen. "Hey, Violet." zei ik zacht met een klein glimlachje. Het was niet heel verstaanbaar, zeker niet door het dikke accent er nog eens overheen, maar veel beter werd het met mij echt zeker niet. Ik haalde een hand door mijn haren en zag ook wat mensen, niet Brendon, die ik liever had zien gaan sinds het laatste seizoen, maar goed. De coach zou vast wel een plan hebben met die mensen, anders waren ze hier niet. Al wist ik niet of ze de sfeer in het team ten goede kwamen.
[ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 19:52 ]
Bowties were never Cooler