• "If you don't think cheerleading is a sport, walk a day in my shoes. Because by the end of the day you wouldn't be walking."




    Het nieuwe schooljaar staat weer voor de deur voor de leerlingen van The Florida State University. Dat betekent natuurlijk ook dat er ook dit jaar opnieuw audities waren voor het beroemde en tevens ook succesvolle cheerleading team The Cyclones. Voor velen is het een droom om deel uit te maken van deze squad, maar niet iedereen is geschikt voor het harde leven van een cheerleader. En dat is wel erg duidelijk, want slechts zes mensen werden toegelaten tot het strikte team. De week voordat school weer begint, zijn de trainingen van The Cyclones al volop bezig. Samen streven ze om net als vorig jaar Nationals te winnen. Een internationale wedstrijd, waar cheerteams van over heel de wereld strijden om de titel.





    × Rollenlijst


    The boys

    jongens die er dit jaar zijn bijgekomen

    • Devon Dilano Drew Knight ~ aestivate ~ Base and groundwork
    • Elijah Logan Kingston ~ MichaelClifford ~ Flyer

    jongens die al deel uitmaakten van het team

    • Aidan Yury James ~ DanielInTheDen ~ Flyer and groundwork
    • Brendon Joseph Martinez ~ Caraphernelia ~ Base and groundwork
    • LoveHemmings ~ Flyer and groundwork
    • Matthew 'Matt' Nathan Howard ~ aestivate ~ Flyer and groundwork
    • Tyler Jay Whittemore ~ Parrish ~ Base
    • Lucas Glenn Scott ~ Amarela ~ Base


    The girls

    meisjes die er dit jaar zijn bijgekomen

    • Alicia Marlène ~ Arianator Xx ~ Flyer
    • Avalante 'Ava' Grace Scott ~ Amarela ~ Flyer and groundwork

    meisjes die al deel uitmaakten van het team

    • Aurelia 'AJ' Jacelynn Martinez ~ Parrish ~ Flyer
    • Indiana Isabella Blanchett ~ MichaelClifford ~ Groundwork
    • Alison Malheyd ~ Mevalina ~ Flyer
    • Madden ~ Groundwork
    • LoveHemmings ~ Base and groundwork
    • Jacé-Maria Clarisse Mikaelson ~ Mikaelsons ~ Flyer


    The coach

    • Mitchell Lucas Desrosiers ~ DanielInTheDen




    × Regels

    • Minimaal 250 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven in dit topic.
    • Alleen aestivate mag nieuwe topics aanmaken.
    • Als je iets niet begrijpt, mag je het altijd vragen.
    • 16+ is toegestaan.


    × Het begin
    Heel het team is weer aangekomen in Cheertown, daar leren ze de nieuwe leden kennen, kunnen ze uitpakken en plezier beleven. De eerste dag is een rustdag en wordt er nog niet getraind.


    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 14:09 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    [MT, ik ga zo wel weg naar Schiphol ^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | MT. Marietje, heb je je mobiel enzo mee? c: |


    That is a perfect copy of reality.

    [Mijn topics.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MT


    Bowties were never Cooler

    [MT :3]


    El Diablo.

    Mijn Topics.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mijn topics c;


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Brendon Joseph Martinez

    Breed grijnzend kwam ik met een koffer het gebouw binnen gewandeld. Een nieuw jaar op de universiteit, en dat betekende dus ook een nieuw jaar vol harde trainingen. Niet dat je mij hoorde klagen, ik vond het heerlijk om te trainen voor de Nationals. We hadden vorig jaar de eerste plaats en ik was er bijna zeker van dat we dit jaar ook weer de eerste plaats gingen halen. Natuurlijk besloot ik om gelijk naar mijn nieuwe kamer te gaan. Ik had geen idee wie ik dit jaar als kamergenoot had, misschien één van de twee nieuwe jongens, of gewoon iemand die er vorig jaar ook al was. Toen ik de trap op was gelopen zocht ik even naar de kamer waar ik in zou verblijven. Eenmaal gevonden liep ik er binnen en gooide de koffer maar op één van de twee bedden neer. Zo te zien was er nog niemand. Omdat ik toch niets anders te doen had besloot ik maar om alvast uit te pakken. Het meeste was gewoon kleding, dus daar was ik zo klaar mee. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik mijn skateboard tegenkwam die helemaal onderop lag, als ik die thuis had laten liggen dan zou ik waarschijnlijk dood gaan. Toen ik alles had uitgepakt en op de goede plaats had gelegd schoof ik de lege koffer van het bed af. Niet echt wetend wat ik nu moest doen aangezien er nog niemand was besloot ik maar om te gaan zwemmen. Mijn kleren trok ik uit en mijn zwembroek trok ik aan. Ik pakte uit de badkamer een handdoek en liep de trap weer af naar beneden, op weg naar het buitenzwembad. De handdoek gooide ik op één van de stoelen en met een duik belandde ik in het water.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Aidan Yury James
    Met een rugzak op mijn rug en mijn koffer in mijn hand liep ik weer richting het huis waar ik al een aantal jaren tijdens school verbleef. Ik had nu al heimwee, maar had ook wel weer veel zin in dit jaar. Hopelijk konden we weer de nationals winnen. Ik stapte binnen en liep eerst naar boven om te zien wa mijn kamer werd en met wie ik dit jaar zat. Wie met mijn eindeloze Russisch Ierse gesprekken van mij en mijn broer zou moeten omgaan. Ik opende de deur en zag al wat spullen liggen, spullen die ik kende. Een zacht Iers gevloek rolde over mijn lippen. Dit werd een erg ongemakkelijk jaar. Die avond was erg leuk geweest, vond ik zeker want ik had en heb nogsteeds een flink oogje op hem, maar daarna was alles ongemakkelijk. Ik legde toch mijn spullen op het andere bed en begon uit te pakken. Mijn fotos zette ik op mijn nachtkastje en mijn beer legde ik naast het kussen. Mijn schriften gingen in mijn nachtkastje, net als mijn potloden. Daarna liep ik naar beneden, naar de turnhal om vast wat te doen. In mijn vakantie was ik eerst naar Moskow geweest om erna met mijn broer naar huis te gaan en daar de rest van de vakantie daar te blijven. Ik begon vast met wat flikflaks en sprongen, die ha ik al die tijd ook niet gedaan. We hadden alleen samen gesnowboard. Ik liep dan wel in jeans en een t-shirt, maar dat ging alsnog. Ik moest wel. Mijn eigen snowboard lag thuis, net als mijn spullen, want dat ging hier niet, maar daardoor kon ik me weer compleet hierop richten.


    Bowties were never Cooler

    MT


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alicia Marlène
    Ik keek uit het raam en zuchtte. Vandaag was de grote dag! Vandaag kwam ik in de cheerleader omgeving. Mijn grote droom sinds jong al! Maar nu durfde ik het niet meer, ik was gestrest en bang om geen vrienden of vriendinnen te maken. Misschien zou niemand me zien staan en me steeds negeren? Of misschien zou iedereen me pesten en uit schelden? Al die negatieve gedachten probeerde ik even te vergeten. Mij moeder was niet meegekomen om afscheid van me te nemen. Ze was ziek. Alleen Arno en Jake waren meegekomen. Jou ja ... Jake was verplicht van mijn moeder.
    ''We zijn er bijna !", zei Arno die had willen rijden. Jake zuchtte en rolde met zij ogen.
    ''Nog even volhouden en we zijn van haar af!'', grijnsde Jake. Ik keek hem met een boze blik aan. Jake was één van de enige die me boos kon maken. Na vijf minuutjes merkte ik het groot gebouw op die ik ook op hun website had gevonden. Ik wist maar al te goed dat we er waren en dat het tijd was om afscheid te nemen van mijn broers. De auto stopte en Arno kwam de auto uit. Hij deed de deur voor me open en glimlachtte. Jake bleef in de auto.
    ''Dag schat! Ik zal je missen.'', zei Arno toen hij me een knuffel gaf. Ik had wel door dat Jake geen afscheid ging nemen en nam mijn koffers uit de auto. Door het raam gaf ik een vals lachje aan Jake en draaide me om naar het mooi en groot gebouw. Snel ging ik naar binnen en zocht naar mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 8:16 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Matthew 'Matt' Nathan Howard

    Ik was verheugd, zo kon je het wel noemen, om terug thuis te komen. Zo noemde ik cheertown, thuis. Vanuit het raam van de limousine zag ik al in de verte het huis waar ik al een paar jaar verblijf. Spontaan begon ik te glimlachen, hier was ik gelukkiger dan bij mijn ouders, dit was nu mijn familie, zij begrepen me tenminste. Toen de limousine vertraagde en me afzette op het binnenplein, gaf ik nog vlug een fooi aan de chauffeur en stapte met een opgegeven hoofd naar buiten. "I'm back bitches." zei ik even in mezelf en stapte vol zelfvertrouwen naar binnen. Meteen stapte ik op het bord af, waar zoals gewoonlijk de kamerverdeling op te vinden was. Dat kon je toch niet menen, ik moest mijn kamer delen met Tyler. Een glimlach verscheen meteen op mijn gezicht. Het jaar kon nu al niet beter beginnen. Tyler en ik zijn al van kinds af aan vrienden en deze band is alleen nog maar versterkt doordat we samen tot dezelfde squad behoren. Mijn dag kon al niet meer stuk. Rustig stapte ik naar onze kamer, legde mijn koffer op het eerste bed dat ik tegenkwam. Al neuriënd pakte ik mijn koffers uit, hing mijn kleren in de kast en stopte alle andere spullen in mijn nachtkastje. Nieuwsgierig keek ik uit mijn raam, meteen zag ik Brendon, die rustig een duik in het zwembad nam. Ik zwaaide even rustig in zijn richting en besloot toen ook maar eens om in het zwembad te plonzen. Zonder twijfelen deed ik mijn zwembroek aan, nam een handdoek en ging richting het zwembad. "Zozo, blijkbaar ben je de eerste Bren." glimlachte ik even kort en gooide mijn handdoek op de stoel, naast die van Brendon. Ik nam een aanloopje en sprong met volle vaart in het zwembad.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Alison Malheyd
    Ik klapte enthousiast in mijn handen. Henri had me net een cadeau meegegeven van mijn ouders. Snel deed ik het chique pakje open. Een gilletje verliet mijn mond. 2 bloedmooie oorbelletje waren te zien in het pakje. Het was zo mooi! De oorbellen waren in de vorm van sterretjes in diamant. Snel nam ik een spiegeltje uit mijn tas en probeerde mijn nieuwe oorbellen aan te doen. Het paste prima bij mijn haar. Henri rolde met zijn ogen, het was mijn persoonlijke bodygoard. Hij deed alles wat ik wilde. De limousine waar ik in zat leeg te vertragen en ik zag dat hij stopte. We waren aangekomen bij het gebouw waar ik al een jaar had gezeten. Het was een plek waar ik me veilig voelde en alles kon doen wat ik wou. Henri nam mijn vele valiezen en deed de deur voor mij open. Zonder hem te bedanken liep ik naar de ingang. Ik bekeek waar mij kamer stond en zonder te kijken wie mijn kamergenoot was liep ik al naar mijn kamer. Henri volgde mij op een langzamer tempo door al mijn valiezen. Henri legde de koffers voor mijn deur neer en ging ervandoor. Met de sleutels in mijn hand trok ik de deur open en bekeek mijn kamer aandachtig. Hij was best mooi maar veel te klein naar mijn smaak. Ik keek uit het raam om mijn uitzicht te zien. Meteen merkte ik het zwembad al met Brendon en Matthew. Ik besloot ook maar naar het zwembad te gaan. Ik nam mijn nieuwe roze bikini uit mijn zwemtas en trok hem aan. Ik kamde mijn haren nog even en ging naar beneden.
    ''Hey jongens ! '', zie ik met een glimlach.
    Ik probeerde langzaam in het zwembad te geraken maar dat lukte niet in één keer.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 11:25 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    [MT]


    Tyler Jay Whittemore

    Het was voor mijn doen veel te vroeg.. Maar hé, wat verwacht je dan ook als je vakantie heel je slaapritme door elkaar gooit? Ik was het gewend geraakt dat ik pas om zes uur 's avonds uit mijn bed moest, maarja. Ik was blij om terug te gaan, cheertown heeft altijd meer als thuis gevoeld. Misschien omdat de mensen hier je niet voorliegen zoals mijn 'ouders' dat deden.
    Ik parkeer mijn gloednieuwe auto, een matzwarte Lamborghini, voor de deur. Het was een cadeau geweest van mijn vader, maar ik weet dat het alleen maar is om mij te vriend te houden. Mijn bekende grijns verschijnt gelijk op mijn gezicht als ik denk aan dit jaar. Het voelde echt goed om terug te zijn. Het huis... Cheerleaden.. Mijn vrienden.. De mooie meisjes.. Ik lach even om het laatste en stap dan uit. Ik vis snel mijn tassen uit de auto en zet hem dan op slot.
    Het eerste wat ik doe is naar het bord lopen, waar de kamerindeling zou moeten hangen. Ik zoek snel mijn naam en mijn grijns wordt alleen maar breder als ik zie met wie ik in een kamer zit. Matt. Hij is een van mijn beste vrienden sinds ik klein was dus het jaar kan eigenlijk niet beter beginnen.
    Ik loop snel naar mijn kamer en gooi mijn tassen op mijn bed. Vanuit het raam zie ik al een paar mensen bij het zwembad, dus ik pak snel uit en kleed mezelf om in een zwembroek. Mijn Iphone prop ik tussen een handdoek en snel loop ik naar beneden. Ik loop naar buiten en grijns weer als ik de mensen zie. 'Whassup my bitches!' grijns ik en gooi de handdoek op een stoel.
    Ik ren naar het zwembad en duik erin. Niet kort daarna kom ik weer boven water en ik kijk de drie mensen aan. Brendon, Alison en Matt. Ik kijk Matt met een brede grijns aan en leun rustig met mijn ellebogen op de rand van het zwembad. 'En hoeveel heb jij betaald dat wij op een kamer zitten. Dat zouden ze toch nooit zelf doen?' lach ik en kijk daarna kort om me heen. Deze plek voelt nog steeds meer als thuis, wat een geluk dat ik hier de meeste tijd in het jaar doorbreng...

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 14:09 ]


    El Diablo.