• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Novoselic schreef:
    (...)
    Geen idee hoe het bij jullie in Nederland is, tho - maar over een week moet ik me inschrijven in het internaat en school, moeten we nieuwe spullen kopen, boeken halen, en dan gaat de school weer langzaamaan beginnen. D:

    Ik (en de meesten om mij heen) haal mijn schoolspullen/bestel mijn boeken/schrijf me in al in de vakantie. Met het inschrijven voor school moet je zelfs op tijd zijn, anders kan je niet meer inschrijven.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik verveeeeel me. x_x


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Ik verveeeeel me. x_x


    Ik ook en m'n vriend is boos op me X_x


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Ik ook en m'n vriend is boos op me X_x


    Why?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Why?


    Hij zei vrijdag dat ie niet wilde dat ik kwam omdat hij zaterdag om 14.00 moest werken en ik 18.00. toen ie thuis was zei hij dat ie wél wilde dat ik kwam maar dat ik dan niet in een keer door kon naar me werk.
    Toen ik gister klaar was met mijn werk vroeg ik of ie wilde dat ik langs kwam. Dat wilde hij niet omdat hij naar bed ging omdat ie vroeg moest werken. En hij is net klaar met werk en thuis dus ik vraag of hij langs wilt komen en zei hij: "Nee je hebt het te laat gevraagd" en ik had het om 20.00 uur gevraagd x_x terwijl hij vrij is morgen en ik pas om 18.00 hoef te werken. Nou ik snap t niet meer hoor. Maar sinds ik werk en sinds ik leraar opleiding ga doen, doet hij sowieso al vreemd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Hij zei vrijdag dat ie niet wilde dat ik kwam omdat hij zaterdag om 14.00 moest werken en ik 18.00. toen ie thuis was zei hij dat ie wél wilde dat ik kwam maar dat ik dan niet in een keer door kon naar me werk.
    Toen ik gister klaar was met mijn werk vroeg ik of ie wilde dat ik langs kwam. Dat wilde hij niet omdat hij naar bed ging omdat ie vroeg moest werken. En hij is net klaar met werk en thuis dus ik vraag of hij langs wilt komen en zei hij: "Nee je hebt het te laat gevraagd" en ik had het om 20.00 uur gevraagd x_x terwijl hij vrij is morgen en ik pas om 18.00 hoef te werken. Nou ik snap t niet meer hoor. Maar sinds ik werk en sinds ik leraar opleiding ga doen, doet hij sowieso al vreemd.


    Dat is echt weird.
    Kom op Skype!


    Your make-up is terrible

    Pursuer schreef:
    (...)
    Dan heb je nog even. Ik moet over drie dagen mijn boeken al ophalen :w


    Retweet xd

    Juanita schreef:
    (...)

    Retweet xd

    Surprise :p


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volgende week maandag ben ik al weer aan het werk. ;3


    26 - 02 - '16

    Ik begin me steeds meer en meer te schamen als buitenlander in Nederland, lol.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik moet echt sporten. Maar mezelf motiveren is gewoon zo moeilijk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pursuer schreef:
    (...)
    Surprise :p


    Ghehehe, not really :p

    Deze film is niet leuk. Waarom moet ik blijven kijken?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wist het.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dit wordt zo leuk.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt