Hi. Dit is deels een klacht en deels een vraag of iemand anders dit nu ook heeft:
Een tijdje geleden maakte ik een 'ik zoek stories' topic. Ik gaf hier in specifiek aan dat ik zocht naar verhalen over onbekende personen en niet naar fanfictions. Nu is het dus zo dat er alsnog meer met fanfictions gereageerd wordt dan met Onbekende Personen. Mensen willen graag lezers voor hun verhaal, dat snap ik allemaal wel, maar het lijkt mij toch dat als ik aangeef dat ik geen fanfictions lees, dat je dan toch in ieder geval de netheid kunt opbrengen om niet het hele topic te gaan volspammen met fanfictions? Ik wordt hier echt shagerijnig van en mijn zin om op quizlet te gaan word er een stuk minder van, omdat ik als ik doodgegooid wil worden met fanfictions wel naar fanfiction.net of zo ga. Mensen moeten schrijven wat ze zelf willen, en een fanfiction in de spotlight of reclame of wat dan ook vind ik echt niet erg, maar ik vind het niet netjes dat mensen het niet eens op kunnen brengen om het verschil tussen een fanfiction en een OP te leren...
Ik weet niet zeker of dit tussen klachten hoort, aangezien dit niet bepaald iets is waar iets aan gedaan kan worden door de mensen die deze reacties niet plaatsen, maar ik erger me er verschrikkelijk aan.
Dankjulliewel voor jullie tijd.
[ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 13:50 ]
I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.