• Na de tragische afloop van 10 jaar geleden, hebben de schoolhoofden van Beauxbatons, Zweinstein en Klammfels besloten toch nog een keer het Toverschool Toernooi te organiseren. Dit is een toernooi waar 3 kandidaten (1 per school) in totaal 3 opdrachten krijgen verspreidt over een aantal dagen. Dit keer niet alleen 3 kandidaten, er worden meerderen uitgekozen. Je krijgt de opdrachten pas een paar dagen van te voren te horen. Je kan je voorbereiden door te lezen in boeken, andere leerlingen vragen of alle kennis die je al hebt nog eens doornemen. De opdrachten zijn bijvoorbeeld: (dit zijn voorbeelden uit de boeken) vechten met een draak, de uitweg van een doolhof zoeken met allemaal wezens erin gestopt en duiken om je vrienden te redden. Good luck!



    Info:
    Je kan solliciteren als schoolhoofd, jurylid/leerling of kandidaat. De juryleden kunnen kiezen om eveneens de vrienden van de kandidaten te zijn, die hebben dus twee rollen omdat als je maar een van die rollen hebt je niet veel te doen hebt. Ieder personage kiest zelf hoe hij of zij het probleem oplost, of uit de situatie kan ontsnappen. Ik wil deze RPG graag met banners doen.
    voorbeeld:

    Dat houdt in dat je voor je personage een foto maakt (meestal een stuk breder dan de hoogte) met daarin een foto van je personage en de naam. Deze plaats je altijd boven je post, zodat het overzichtelijk is en je kan zien wie het is. Je kan ook gewoon vragen of iemand een banner voor je wilt maken als je niet zoveel ervaring hebt. Je banner moet de naam van de school bevatten waar je personage op zit, en het liefst nog de functie. De juryleden zijn gewoon leraren van de scholen. De vrienden en kandidaten moeten tussen de 16 en 18 jaar oud zijn. Later word bepaald welke kandidaat welke vriend heeft. Als je een rol hebt gesolliciteerd van Zweinstein, vergeet dan niet bij overig de afdeling te zetten. Heb je nog vragen, stel ze dan via PB of in het praattopic. Kijk wel goed of er niet al een soortgelijk persoon is als jouw personage. Wil je bijvoorbeeld een schoolhoofd zijn, maar zijn er al drie, kun je toch solliciteren, dan kunnen er misschien 2 schoolhoofden zijn. Maar 2 is ook het maximum. Het heet wel sollicitatie, maar iedereen wordt toegelaten tot de RPG, en is er nog iets onduidelijk dan vraag ik je dat om aan te passen. Zorg wel dat als er bijvoorbeeld al 5 meisjes zijn bij Beauxbatons, en 0 bij Zweinstein, dat je daar een beetje rekening mee houdt. Niet dat het dan verboden is om te solliciteren bij de school die je wilt, maar de RPG start pas als de aantallen ongeveer gelijk zijn. Je kan solliciteren voor maximaal 3 verschillende (!) rollen. Dus geen 3 leerlingen van Klammfels, maar bijvoorbeeld 2 juryleden en 1 Zweinstein student. Schoolhoofden zitten automatisch in de jury. Als je hebt gesolliciteerd krijg je een PB met info over je functie en over wat je soms moet doen.

    De sollicitatie van het schoolhoofd:

    Naam:
    Schoolhoofd van: Beauxbatons, Zweinstein of Klammfels.
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Overig:
    Banner:


    Sollicitatie van jurylid:

    Naam:
    Leeftijd:
    Komt van school:
    Geeft les in vak:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Overig:
    Banner:


    Als je voor jurylid hebt gesolliciteerd kan je deze rol er nog bij solliciteren:

    Sollicitatie voor vriend van kandidaat:

    Naam:
    School:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Overig:
    Banner:


    Sollicitatie voor kandidaten:

    Naam:
    School:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Overig:
    Banner:


    Praattopic
    Speeltopic

    Personages tot nu toe:
    Zweinstein
    Martin Lee - Schoolhoofd (Shades)
    Ashton ''Ash'' Riley McAllister - Kampioen (LoveHemmings)
    Luca Elizabeth Westlize - Kampioen (Daggers)

    Beauxbatons
    Laura Austin - Kampioen (Shades)

    Klammfels
    Daggers - Kampioen (Daggers)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 20:21 ]


    I LOVE KILI

    Naam: Martin Lee

    Schoolhoofd van: Beauxbatons, Zweinstein of Klammfels.

    Leeftijd: 25

    Uiterlijk: Bruin haar met veel gel. Is alleen tijdens z´n studie op Zweinstein tovenaarskleding gaan dragen. Voor de rest draagt hij altijd Dreuzelkleding. Beanies, Bruine broeken, rode shirts, hij is een modieus typje. 1.85 meter lang, aardige blik. Heeft een klein beginnend stoppelbaardje.
    Innerlijk: Aardig en behulpzaam. Hij is niet zo heel serieus, maar kan dat wel zijn. Redelijk slim. Helpt waar er te helpen valt, leest waar er te lezen valt en drinkt bier waar er te zuipen valt. Hij is een vriendelijk en net iemand, maar hij heeft ook een jonge kant. Dus hij drinkt, rookt en maakt lol. Soms. Maar zoals ik al zei, is hij meestal serieus en vriendelijk. Of naar wat hij serieus vindt.

    Overig: Zwakke plek voor Franse meisjes

    Banner:


    I LOVE KILI

    Naam: Laura Austin

    School: Beauxbatons

    Leeftijd: 18

    Uiterlijk: Blond, Frans meisje. 1.62 meter. Draagt altijd haar Beauxbatons uniform, buiten de vakanties. Licht/medium huidskleur.
    Innerlijk: Heel aardig en vriendelijk meisje. Nogal verlegen, maar als je haar kent kan ze nogal prettig gestoord doen. Behulpzaam, maar komt niet op voor haarzelf.

    Overig: Houdt van verhalen schrijven.

    Banner:


    I LOVE KILI

    Ik zou heel graag kampioene voor Hogwarts willen, maar ik kan geen banners maken --''
    Of ik doe in de spoiler de foto, en zet er ondertussen de school bij de naam.
    Als dit mogelijk os; reseveer ik Hogwarts kampioene.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 11:09 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik zou heel graag kampioene voor Hogwarts willen, maar ik kan geen banners maken --''


    Same ^^


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    LoveHemmings & Daggers,

    Ik kan een banner voor je maken, het enige wat je hoeft te doen is een sollicitatie schrijven en een foto erbij zetten. Ik maak er 1 of 2 en dan kan je kiezen en die zet je bij je post.


    I LOVE KILI

    Naam: Ashton ''Ash'' Riley McAllister.
    School: Hogwarts.
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk: Ashton heeft donkerblonde haren die hij altijd in een kuif heeft staan. Hij is ietwat bleek maar hij kan ook snel verkleuren door de zon. Hij heeft ijsblauwe ogen die vele meisjes doen smelten. Aan zijn ogen kun je zien hoe hij zich voelt, als er een vrolijke twinkeling instaat is hij blij en enthousiast maar als ze dof staan is hij verdrietig of depressief. Hij heeft ook een lippiercing die eigenlijk best goed staat bij zijn lichtroze zachte lippen. Hij draagt meestal zijn schooloutfit maar wanneer hij die niet aan heeft draagt hij een Nirvana shirt met een zwarte broek met gaten en/of scheuren, en daaronder zijn zwarte vertrouwde vans. Ashton is geen body-builder maar hij heeft wel sixpack waar hij wel trots op is. Wel is Ashton een beetje onhandig en laat snel dingen uit zijn handen vallen.
    Innerlijk: Ashton is een lieve aardige jongen die nog geen vlieg kwaad wil doen. Hij gaat voor zijn vrienden en familie letterlijk door het vuur. Hij vindt zichzelf totaal niet perfect en is daarom soms onzeker over zichzelf. Hij is trouw aan zijn vrienden en zal alles doen wat ze van hem vragen. Ashton heeft wel een minpuntje aan zijn karakter. Hij is misschien niet sluw of iemand met een kort lontje maar hij zal er alles aan doen dat zijn doelen bereikt worden hoe dan ook. Hij kan daardoor misschien arrogant overkomen maar dat s deze jongen echt niet. Wel is hij heel behulpzaam maar soft is hij niet. Hij is ook geen aansteller of iemand die zijn zin steeds doordrijft en heeft daar dan ook een hekel aan. Ook heeft hij een hekel aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn en leugenaars. Ook is de jongen maar een beetje braaf, hij is ook niet iemand die problemen in de wind slaat maar hij is wel een beetje bad-boy. Ashton doet overal zijn uiterste beste voor en zal niet snel opgeven. In eerste instantie is deze jongen erg verlegen maar als hij je eenmaal kent zal je zien dat er helemaal niks van deze verlegenheid over blijft.
    Overig: Zit in de afdeling Gryffindor.
    Banner:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 13:20 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ehh...ik was wel de eerste die vroeg voor de kampioen van hogwarts...krijg ik die dan of?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Er worden meerdere kampioenen per school gekozen, zodat er niet alleen 3 mensen kampioenen kunnen worden. Dus jij kan ook nog gewoon solliciteren voor kampioen van Zweinstein. Daggers


    I LOVE KILI



    Als je niet helemaal tevreden bent, kan ik er nog een maken. LoveHemmings

    Link:
    http://oi62.tinypic.com/2d7zjol.jpg

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 13:12 ]


    I LOVE KILI

    Say hello to the punk Ravenclaw.



    Naam: Luca Elizabeth Westlize. Wordt ook wel Lux genoemd.

    School: Zweinstein.

    Leeftijd: Luca is achtien jaar oud. En doet haar laatste jaar over.

    Uiterlijk: Ze heeft rode haren, en dan ook echt rood rood. Dit heeft ze vorig jaar geverfd. Van nature is ze namelijk zwart harig. Haar ogen zijn blauw, en dan ook echt blauw. Met hier en daar een klein groen spikkeltje. Meestal staan deze vrolijk. Haar huid is erg licht en ze doet er ook veel aan om deze zo te houden. Meestal draagt ze een spijkerbroek, zwarte kisten, een donkershirtje met print of helemaal niet en een zwart jack. Dat is enkel als ze vrij is. Maar ze heeft echt wel eens een beanie om haar rode krullende lokken. Soms zitten deze in een vlecht, anders los of in een lage staart. Luca is niet dun, niet dik. Gewoon lekker normaal. Ook heeft ze een neus, lip en wenkbrauw piercing. Die lippiercing heeft ze altijd. En dan de ene keer de neuspiercing erbij in of de wenkbrauw. Maar nooit alle drie. Luca heeft ook tatoeages. Zoals een infinity teken op haar linkerarm met daar de woorden Be You erin. Verder een G sleutel achter haar oor wat haar muziek liefde toont. Ook heeft ze in haar rechter oor drie gaatjes, waarin de laatste twee altijd een ringetje zit. En in de eerste gewoon een normaal oorbelletje. Veel mensen zien haar als een punk jongere die nergens om geeft. Terwijl dit niet zo is

    Innerlijk: Als dit meisje je niet mag is ze een regelrechte bitch. Ze zal, vaak sarcastische, opmerkingen hebben en die kunnen nogal pijn doen. Luca toont haar mening eerlijk, en is dit dan ook meestal hard. Dan is ze ook regelrecht arrogant. Echter als vriend is het een schat van een meid. Je kunt erg druk en vrolijk met haar doen. Luca is dan ook niet bang om haar gevoelens te uiten. Alleen doet ze het niet, omdat anderen haar dan bespelen. Liegen is ze goed in evenals zorgen dat mensen haar geloven. Ze is erg slim. Ook is ze wijs. Hierdoor doorziet ze anderen. Ook heeft ze dus altijd haar huiswerk af, en meestal ook wel goed. Ze wordt redelijk snel geërgerd en boos, maar is wel heel geduldig. Luca is door haar eerlijkheid nogal een flapuit waardoor ze soms geheimen doorvertelt, dit spijt haar dan ook oprecht. Ze is wel een redelijk bezorgd type. Ook geeft ze om de mensen die ze nu nog heeft.

    Overig: Ze zit in Ravenklauw, maar de hoed twijfelde ook voor Zwadderich, ondanks dat ze halfbloed is.
    Ook woont ze met een ander meisje en een jongen in een kort in de zomervakanties. Deze zijn beiden ook tovenaars en zitten ook in Ravenklauw. Ze hebben wel geld, maar dit is bijna enkel tovenaarsgeld. Dus ja. Toch ziet ze er niet uit alsof ze daar woont.
    Luca is dit jaar voor de tweede keer als headgirl aangewezen.
    Ze is trouwens blijven zitten omdat ze in eens achter dingen van haar familie kwam, die ze straal heeft genegeerd een paar jaar, dus vandaar.

    Banner:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 14:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ehh...ik was wel de eerste die vroeg voor de kampioen van hogwarts...krijg ik die dan of?


    Sorry Noa! D:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    LoveHemmings schreef:
    (...)

    Sorry Noa! D:


    Lees t antwoord eronder Moon :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Lees t antwoord eronder Moon :Y)


    Gedaan xd


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    WHAHAAH!
    ''maar hij is wel een beetje bad-boy''
    GENIUS!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    WHAHAAH!
    ''maar hij is wel een beetje bad-boy''
    GENIUS!


    Haha thanks (A) In het echte leven is hij ook wel bad-boy toch? ;)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''