• Meestal heb ik er nooit last van, maar vandaag heb ik er al zo'n vijf gehad. Het is zo ontzettend irritant om de hik te hebben, vooral omdat het na een langere tijd echt pijn gaat doen.
    Die van mij duurt nu al langer dan een uur, en heb zowat alles geprobeerd.

    Iemand nog tips? Ik wordt echt helemaal gek ervan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heel langzaam melk op drinken of water (als je niet van melk houdt), iemand die je onverwacht laat schrikken.


    Physics is awesome

    Laat iemand je vragen stellen over wat je van de week gegeten hebt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gouden tip van iemand uit mijn klas: neem een slok water in je mond, buig dan helemaal voorover tot je ondersteboven 'hangt' zeg maar, en slik het dan door. Doe dat nog een aantal keer achter elkaar tot het ophoudt. Werkt voor mij altijd. :Y) Anders dertig seconden je adem inhouden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Gouden tip van iemand uit mijn klas: neem een slok water in je mond, buig dan helemaal voorover tot je ondersteboven 'hangt' zeg maar, en slik het dan door. Doe dat nog een aantal keer achter elkaar tot het ophoudt. Werkt voor mij altijd. :Y) Anders dertig seconden je adem inhouden.

    Dat wilde ik net zeggen. :c

    In een zak in- en uitademen helpt ook soms bij mij. De neiging om te hikken kan trouwens wel nog een tijdje blijven, ook al hik je zelf niet meer.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik houd mijn adem altijd in. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als ik het op de kayakclub heb, doet iemand voor de grap altijd een 'magische handoplegging'. Bij mij heeft dat altijd al gewerkt. :')

    Hij legt dan zijn hand op je hoofd en duwt dat wat naar achter nadat je wat water gedronken hebt. Dus misschien kan je zoiets eens proberen. Enkele flinke slokken water drinken en dan je hoofd naar achter kantelen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tigresse schreef:
    Ik houd mijn adem altijd in. :Y)


    Wat zij zegt. De simpelste methode, and it works everytime! Hou je adem gewoon in tot je het 'weg voelt trekken' (weet niet precies hoe te beschrijven) en neem alleen maar zeer kleine hapjes lucht tussendoor. Weet niet of het voor jou zal werken, maar zo los ik het altijd op :)


    Ik heb een vermoeden.

    Ik had vandaag ook de hele dag de hik! Ugh, dat is zo irritant. Bij mij klinkt het ook zo heftig. :<
    Een glas water voorover drinken? Verder weet ik niks, eigenlijk...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    7 slokjes water opdrinken, een voor een, en daarna meteen alles achterelkaar opdrinken.
    Helpt bij mij altijd xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Pabu schreef:
    Ik had vandaag ook de hele dag de hik! Ugh, dat is zo irritant. Bij mij klinkt het ook zo heftig. :<
    Een glas water voorover drinken? Verder weet ik niks, eigenlijk...


    Is het al over bij jou?
    Bij mij is het nog steeds aan de gang, als het morgen niet over is denk ik dat ik naar de dokter ga haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Madden schreef:
    (...)

    Is het al over bij jou?
    Bij mij is het nog steeds aan de gang, als het morgen niet over is denk ik dat ik naar de dokter ga haha.


    Ja, sinds vanochtend. Ik heb echt nog nooit zo lang de hik gehad.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    (...)

    Ja, sinds vanochtend. Ik heb echt nog nooit zo lang de hik gehad.


    Extreem toevallig dat we hetzelfde op de zelfde dag hebben, haha.
    Ik ben nog steeds volop aan het hikken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Madden schreef:
    (...)

    Extreem toevallig dat we hetzelfde op de zelfde dag hebben, haha.
    Ik ben nog steeds volop aan het hikken.

    Dus je hebt niet geslapen? D':


    Pretty is just a pretty word.