• Hello, peepz! (:

    Ik ben pas begonnen aan een nieuw verhaal (ik ga het wellicht niet op Quizlet zetten), maar, as usual, ben ik titelloos. Ik heb het liefst een Nederlandse titel, bestaande uit één woord.

    Eléonore, Michelle, Catharina en Joanna hebben maar één ding gemeen: Kunst. Elk van de vier richt zich op één onderwerp in de kunst. Eléonore richt zich op dansen, Michelle op tekenen, Catharina op zingen en Joanna op acteren. Ze hebben ook allemaal een heel verschillend karakter. Waar de een zwart tiert, fluistert de ander wit.
    Als ze op een dag samen moeten werken aan één groot project met tijdslimiet, werken ze allemaal in grote liefde samen. Totdat de tijd begint te dringen en de opdracht meer blijkt te zijn dan een opdracht.


    Alvast bedankt. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Black and white.

    Idk


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Black and white.

    Idk


    Hm ... dan prefereer ik toch Zwart-wit, maar het heeft me zeker op inspiratie gebracht, bedankt!
    Zijn er nog mensen die iets weten?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Apart together?

    Of andersom...

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 20:49 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Proefstelling


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Competentie?


    I solemly swear that I am up to no good

    Deadline?


    Life is like a staircase. You have to go up each stair to reach te top.

    De opdracht.
    (?)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mengelmoes? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Deadline is inderdaad een mooie. Als je het echt nederlands wilt houden zou je (de) Tijdslimiet of Limiet kunnen doen, desnoods Termijn. Het zijn maar ideetjes, misschien kom ik nog op iets (;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aliisaa schreef:
    Deadline?


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik vind Deadline een heel leuke, bedankt allemaal!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried