• De laatste tijd wil ik eigenlijk eens naar een horrorfilm kijken, maar er is één probleem. Ik heb nog nooit horror gezien en ben nogal een gevoelige kijker als het om lugubere of bloederige beelden gaat, en ook van die akelige clowns of poppen vind ik niet echt geweldig, haha. Nou vraag je je misschien af, waarom wil je dan naar horror kijken? :'D Maar ik ben, als het niet om enge beelden en dergelijke gaat, erg moeilijk geshockeerd of bang te krijgen en ik lees ook graag thrillers en griezelverhalen, dus dat is het probleem niet. Mijn vraag is dus, weten jullie horrorfilms waar niet al te lugubere beelden in voorkomen, maar die wel een redelijk goed verhaal hebben?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 19:03 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kijk nooit horror, maar ik heb een tijd terug een stuk gezien van soft horror. De film heet The last excorcism of Emily Rose. Ik sprong er later pas bij, ergens richting het einde, dus de creepy stuff had ik gemist, maar van twee mensen die ik ken en die horror kijken, zeggen dat dit gewoon soft horror is. Ik neem aan dat dat valt onder horror voor beginners. Als je Netflix hebt: hij staat erop!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vinception schreef:
    Ik heb in mijn hele leven nog maar 1 horrorfilm gezien.
    Toen was ik net zo oud als jou, bijna 13.
    Dat was One Missed Call, maar die poppen zijn me echt nog twee maanden blijven achtervolgen in het donker (ik zag ze overal) en ik haalde 's nachts mijn telefoon helemaal uit elkaar omdat ik bang was dat ik gebeld werd en de volgende was.
    Ik had de film gewoon om 2 uur 's middags gekeken, maar ja, voor mij geen horrorfilms meer haha.
    Dus ik kan hem je niet aanraden (maar hij is wel cool)


    omg one missed call. Echt traumatisch die film


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik raad je trouwens Wind Chill aan. Ondanks dat ik echt overal bang voor ben heb ik die tweemaal gezien omdat ik er mee kon dealen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Maak misschien wel een onderscheid tussen horrors waarin gemoord en verwond wordt en horrors met geesten etc. ?


    Has no one told you she's not breathing?

    [url][/url]Silent Hill :Y) Oh en Final Destination ziet er vaak heel nep uit (de oudere!) en zijn daardoor vaak bijna lachwekkend, maar wel nog nasty voor als je er echt aan wil gaan wennen oid haha. Oh en de 'klassiekers' zoals The Grudge, The Ring etc.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 19:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De enige horror die ik heb gezien was een anime, hahaha:Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Cabin in the woods is een aanrader.

    Ik zal even iets opzoeken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."



    Alleen het einde van de film is zeer.. apart.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 19:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mama is wel een leuke film..


    Supernatural





    I dare you


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    zwart water of IT. dar waren mijn eerste horrors en nouja nu lach ik om die films :)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Warm bodies is ook leuk! meer comedie dan horror maar dat is misschien wel eerst slim

    the silence of the lambs en Hannibal


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    The Woman In Black

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 8:37 ]


    Not all those who wander are lost.

    Voor mij was de beste manier om aan horror te wennen juist meteen iets heel goors And engs te kijken, ben gelijk nooit meer bang voor horror geweest.


    Echter zou ik iets oudere horror films kijken, die zijn meestal niet zo eng omdat ze nep lijken.
    Misschien the purge, die is ook niet zo eng. Dan heb je nog cabin in the woods, die is vooral goor op sommige momenten, maar eng valt ook wel mee, of anders seven, dat is alleen wel een thriller in plaats van horror.


    We've lived in the shadows for far too long.