• "If you don't think cheerleading is a sport, walk a day in my shoes. Because by the end of the day you wouldn't be walking."




    Het nieuwe schooljaar staat weer voor de deur voor de leerlingen van The Florida State University. Dat betekent natuurlijk ook dat er ook dit jaar opnieuw audities waren voor het beroemde en tevens ook succesvolle cheerleading team The Cyclones. Voor velen is het een droom om deel uit te maken van deze squad, maar niet iedereen is geschikt voor het harde leven van een cheerleader. En dat is wel erg duidelijk, want slechts zes mensen werden toegelaten tot het strikte team. De week voordat school weer begint, zijn de trainingen van The Cyclones al volop bezig. Samen streven ze om net als vorig jaar Nationals te winnen. Een internationale wedstrijd, waar cheerteams van over heel de wereld strijden om de titel.



    × Rollenlijst


    The boys

    jongens die er dit jaar zijn bijgekomen

    • Devon Dilano Drew Knight ~ aestivate ~ Base and groundwork
    • Elijah Logan Kingston ~ MichaelClifford ~ Flyer

    jongens die al deel uitmaakten van het team

    • Aidan Yury James ~ DanielInTheDen ~ Flyer and groundwork
    • Brendon Joseph Martinez ~ Caraphernelia ~ Base and groundwork
    • LoveHemmings ~ Flyer and groundwork
    • Matthew 'Matt' Nathan Howard ~ aestivate ~ Flyer and groundwork
    • Tyler Jay Whittemore ~ Parrish ~ Base
    • Lucas Glenn Scott ~ Amarela ~ Base



    The girls

    meisjes die er dit jaar zijn bijgekomen

    • Alicia Marlène ~ Arianator Xx ~ Flyer
    • Avalante 'Ava' Grace Scott ~ Amarela ~ Flyer and groundwork

    meisjes die al deel uitmaakten van het team

    • Aurelia 'AJ' Jacelynn Martinez ~ Parrish ~ Flyer
    • Indiana Isabella Blanchett ~ MichaelClifford ~ Groundwork
    • Alison Malheyd ~ Mevalina ~ Flyer
    • Madden ~ Groundwork
    • LoveHemmings ~ Base and groundwork
    • Jacé-Maria Clarisse Mikaelson ~ Mikaelsons ~ Flyer
    • Anastasia 'Ana' Sparking ~ Arianator Xx ~ Flyer and groundwork
    • Violet Lucija Conley ~ Schuld ~ Base and groundwork


    The coach

    • Mitchell Lucas Desrosiers ~ DanielInTheDen




    × Invullijst



    Rol • Base, flyer, ground work
    Naam •
    Leeftijd • Ouder dan 16, jonger dan 21. Coach ouder dan 24.
    Geboortedatum •
    Nationaliteit •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis •
    Schoolrichting •
    Relaties •
    Extra •




    × Regels

    • Minimaal 250 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven in dit topic.
    • Alleen aestivate mag nieuwe topics aanmaken.
    • Als je iets niet begrijpt, mag je het altijd vragen.
    • 16+ is toegestaan.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 12:35 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    (...)
    Wil je een base, flyer of groundwork?


    Doe maar een groundwork aangezien op de tweede een stop zit. c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik dan een meisje in groundwork reserveren, alsjeblieft?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Doe maar een groundwork aangezien op de tweede een stop zit. c;

    Het spijt me dat er op de Flyers al een stop zit, maar anders kloppen de verhoudingen niet meer en is het niet logisch, want een Flyer heeft natuurlijk ook zijn Base nodig.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Madden schreef:
    Mag ik dan een meisje in groundwork reserveren, alsjeblieft?

    Natuurlijk :D!


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    (...)
    Natuurlijk :D!


    Oh, en ze maakt al deel uit van het team!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Misschien een hele domme vraag, maar is niet elke cheerleader soms een base?


    That is a perfect copy of reality.

    Btw, je mag als tweede rol wel de Coach bijnemen.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    (...)
    Groundwork is meer acrobatie, gym. Zoals salto's, dansen, trucjes. Maar dan wordt je niet in de lucht gegooid zoals de flyers.

    = groundwork

    = flyers


    Doe anders voor mijn personage ook maar groundwork maar kan hij dan ook flyer zijn?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Amarela schreef:
    Misschien een hele domme vraag, maar is niet elke cheerleader soms een base?

    Ik denk inderdaad wel dat de taken soms verwisselen, maar ik denk niet dat iemand bijvoorbeeld als Flyer plotseling zal veranderen als Base. Want de techniek is toch helemaal anders, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen. En het is geen domme vraag hoor, ik ging het nog vermelden.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    LoveHemmings schreef:
    (...)

    Doe anders voor mijn personage ook maar groundwork maar kan hij dan ook flyer zijn?

    Oke, ja groundwork en flyer kan je combineren.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    (...)
    Ik denk inderdaad wel dat de taken soms verwisselen, maar ik denk niet dat iemand bijvoorbeeld als Flyer plotseling zal veranderen als Base. Want de techniek is toch helemaal anders, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen. En het is geen domme vraag hoor, ik ging het nog vermelden.


    Nee, dat begrijp ik, maar ik dacht zo van, als een flyer niet aan de beurt is om te flyen, kan diegene ook voor base staan. Ik denk eigenlijk dat cheerleaders getraind worden voor alles, maar voor één of twee dingen meer. Maar dat kan ik dan weer fout hebben, hehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Nee, dat begrijp ik, maar ik dacht zo van, als een flyer niet aan de beurt is om te flyen, kan diegene ook voor base staan. Ik denk eigenlijk dat cheerleaders getraind worden voor alles, maar voor één of twee dingen meer. Maar dat kan ik dan weer fout hebben, hehe.


    Dit heb ik overigens van Google, ik weet er zelf weinig vanaf.
    Maar een base zijn is echt best moeilijk, je moet goed opletten zodat de flyer niet gewond raakt, je moet sterker gebouwd zijn [ terwijl een flyer het liefste wat lichter is ] etc. Misschien dan groundwork wel kan als base, ik heb namelijk ook niks over groundwork gevonden op google - vandaar vroeg ik wat het precies was.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Madden schreef:
    (...)

    Dit heb ik overigens van Google, ik weet er zelf weinig vanaf.
    Maar een base zijn is echt best moeilijk, je moet goed opletten zodat de flyer niet gewond raakt, je moet sterker gebouwd zijn [ terwijl een flyer het liefste wat lichter is ] etc. Misschien dan groundwork wel kan als base, ik heb namelijk ook niks over groundwork gevonden op google - vandaar vroeg ik wat het precies was.


    Ik weet er zelf ook weinig vanaf dus ja. Dankjewel haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Nee, dat begrijp ik, maar ik dacht zo van, als een flyer niet aan de beurt is om te flyen, kan diegene ook voor base staan. Ik denk eigenlijk dat cheerleaders getraind worden voor alles, maar voor één of twee dingen meer. Maar dat kan ik dan weer fout hebben, hehe.

    Meestal in een choreografie worden ze bijna heel de tijd in de lucht gesmeten en als dat dan toch eens niet gebeurd kunnen ze groundworkndoen, maar geen base.
    Dat heb ik toch gezien in de serie hellcats.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Volgens mij doet iedereen zoizo wat groundword, maar flyers en base zijn wel specifiek


    Bowties were never Cooler