• "If you don't think cheerleading is a sport, walk a day in my shoes. Because by the end of the day you wouldn't be walking."




    Het nieuwe schooljaar staat weer voor de deur voor de leerlingen van The Florida State University. Dat betekent natuurlijk ook dat er ook dit jaar opnieuw audities waren voor het beroemde en tevens ook succesvolle cheerleading team The Cyclones. Voor velen is het een droom om deel uit te maken van deze squad, maar niet iedereen is geschikt voor het harde leven van een cheerleader. En dat is wel erg duidelijk, want slechts zes mensen werden toegelaten tot het strikte team. De week voordat school weer begint, zijn de trainingen van The Cyclones al volop bezig. Samen streven ze om net als vorig jaar Nationals te winnen. Een internationale wedstrijd, waar cheerteams van over heel de wereld strijden om de titel.



    × Rollenlijst


    The boys

    jongens die er dit jaar zijn bijgekomen

    • Devon Dilano Drew Knight ~ aestivate ~ Base and groundwork
    • Elijah Logan Kingston ~ MichaelClifford ~ Flyer

    jongens die al deel uitmaakten van het team

    • Aidan Yury James ~ DanielInTheDen ~ Flyer and groundwork
    • Brendon Joseph Martinez ~ Caraphernelia ~ Base and groundwork
    • LoveHemmings ~ Flyer and groundwork
    • Matthew 'Matt' Nathan Howard ~ aestivate ~ Flyer and groundwork
    • Tyler Jay Whittemore ~ Parrish ~ Base
    • Lucas Glenn Scott ~ Amarela ~ Base



    The girls

    meisjes die er dit jaar zijn bijgekomen

    • Alicia Marlène ~ Arianator Xx ~ Flyer
    • Avalante 'Ava' Grace Scott ~ Amarela ~ Flyer and groundwork

    meisjes die al deel uitmaakten van het team

    • Aurelia 'AJ' Jacelynn Martinez ~ Parrish ~ Flyer
    • Indiana Isabella Blanchett ~ MichaelClifford ~ Groundwork
    • Alison Malheyd ~ Mevalina ~ Flyer
    • Madden ~ Groundwork
    • LoveHemmings ~ Base and groundwork
    • Jacé-Maria Clarisse Mikaelson ~ Mikaelsons ~ Flyer
    • Anastasia 'Ana' Sparking ~ Arianator Xx ~ Flyer and groundwork
    • Violet Lucija Conley ~ Schuld ~ Base and groundwork


    The coach

    • Mitchell Lucas Desrosiers ~ DanielInTheDen




    × Invullijst



    Rol • Base, flyer, ground work
    Naam •
    Leeftijd • Ouder dan 16, jonger dan 21. Coach ouder dan 24.
    Geboortedatum •
    Nationaliteit •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis •
    Schoolrichting •
    Relaties •
    Extra •




    × Regels

    • Minimaal 250 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven in dit topic.
    • Alleen aestivate mag nieuwe topics aanmaken.
    • Als je iets niet begrijpt, mag je het altijd vragen.
    • 16+ is toegestaan.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 12:35 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Zou ik nog een jongen erbij mogen? c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DanielInTheDen schreef:
    (...)

    Dat mag (:


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Man of vrouw?


    Bowties were never Cooler

    Ik heb trouwens alleen een nieuw meisje, geen meisje die er ook al zat. (:


    That is a perfect copy of reality.

    MichaelClifford schreef:
    Zou ik nog een jongen erbij mogen? c;

    Natuurlijk ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."

    DanielInTheDen schreef:
    Man of vrouw?

    Je mag kiezen (:


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Amarela schreef:
    Ik heb trouwens alleen een nieuw meisje, geen meisje die er ook al zat. (:

    Ooh oke, dan heb ik dat vast misgeschreven .Bedankt dat je het meldt :D


    "Music expresses everything I can't say in words."



    Rol •
    Wat heb je het meest nodig?
    Naam •
    Elijah Logan Kingston
    Leeftijd •
    Twintig jaar
    Geboortedatum •
    Twintig mei 1994
    Nationaliteit •
    Half Amerikaans - Half Australisch.
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    [Faceclaim; Ashton Freaking Irwin.]
    Elijah is iemand die het meeste opvalt met zijn bandana's, die de jongen in allerlei kleuren in de kast heeft liggen. Zie je geen bandana? Dan zie je geen Elijah of iets er iets goed mis met hem.

    Geschiedenis •
    Schoolrichting •
    Relaties •
    Wie durft het aan?
    Extra •
    Elijah is bisekueel.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 22:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MichaelClifford schreef:



    Rol •
    Wat heb je het meest nodig?
    Naam •
    Elijah Logan Kingston
    Leeftijd •
    Twintig jaar
    Geboortedatum •
    Twintig mei 1994
    Nationaliteit •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis •
    Schoolrichting •
    Relaties •
    Wie durft het aan?
    Extra •


    Mijn ene personage zoekt nog een lief, maar hij is homo. En als je wil mag je personage best een flyer zijn hoor ^^

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 22:29 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    (...)

    Mijn ene personage zoekt nog een lief, maar hij is homo.


    Ik heb de neiging Ashton te zeggen, dus neem me daarvoor niet kwalijk Elijah word sowieso biseksueel, denk ik, en ik vind het prima dan een flyer.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 22:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Ik heb de neiging Ashton te zeggen, dus neem me daarvoor niet kwalijk Elijah word sowieso biseksueel, denk ik, en ik vind het prima dan een flyer.

    oke, en zou je een relatie willen met mijn personage Devon? ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Ooh en MichaelClifford mag het een jongen zijn die er nog maar pas is bijgekomen of niet?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 22:48 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    Ooh en MichaelClifford mag het een jongen zijn die er nog maar pas is bijgekomen of niet?


    Prima, want dat is misschien ook wel leuker.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Prima, want dat is misschien ook wel leuker.
    Oke ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."





    Rol • Coach
    Naam • Mitchell Lucas Desrosiers
    Leeftijd • 26
    Geboortedatum • 5 Augustus 1988
    Nationaliteit • Canadees
    Innerlijk • Mitchell is van nature vrij kalm en extreem relaxed, met een goed gevoel voor humor. Hij bezig natuurlijke charmes, maar niet ver eronder ligt een deel van hem waar je liever niet mee in aanraking wil komen. Mitchell is loyaal aan degenen om wie hij geeft en is ondanks dat hij erg kalm en relaxed is een vaderlijk type. Mitchell is een harde werker, maar houd persoonlijke zaken ver van de oppervlakte. Hij wil namelijk niet dat die naar boven komt in de buurt van andere mensen. Mitchell kan door zijn charmes makkelijk omgaan met vrouwen, en mensen in het algemeen. Toch speelt hij niet graag met mensen hun emoties en wil dat mensen echt om hem geven om wie hij is. Hij is streng op zichzelf, net als dat hij streng is op zijn ondergeschikten. Hij is er dan ook niet vies van zelf bepaalde oefeningen voor te doen. Ondanks dat hij dat eigenlijk niet meer mag.
    Ondanks dat hij meestal heel relaxed is moet je hem niet pushen of disrespectvol tegen hem zijn want dan heb je aan hem de verkeerde. Hij heeft hard moeten knokken om te komen waar hij nu staat en wil dan ook niet als een gelijke behandeld worden door de cheerleaders. Hij is hun meerdere, maar alsnog hun coach en ze hebben maar te luisteren, zo niet dan krijg je een kant van hem te zien waar zelfs de duivel bang voor is.
    Uiterlijk • Mitchell is een licht gespierde, toch magere, man met een bleke huid. Hij is zo'n 1,70 lang en nou niet heel erg intimiderend, meestal niet in elk geval. Hij heeft donkerbruin haar, wat eigenlijk altijd met wat wax omhoog gekamd staat, en ogen die een combinatie zijn van grijs, groen en blauw. De kleur die overheerst in zijn ogen hangt af van het licht. Zijn hele gezicht is heel erg sprekend, maar vooral zijn ogen. De ogen worden wel eens de poorten naar de ziel genoemd, en voor Mitchell is dit zeker waar. Ze kunnen zowel je een beeld geven van de 7e hemel als van de diepste krochten van de hel en alles ertussenin. Dit is ook een reden waarom hij mensen nooit erg graag aankijkt, omdat hoe goed zijn pokerface ook is, zijn ogen verraden hem altijd. Meestal loopt Mitchell rond met een nonchalant stoppelbaardje, gewoon omdat hij veels te lui is om zichzelf te scheren. Ook in de rest van zijn uiterlijk houd hij van simpel en niet tijdrovend. Hij draagt in zijn vrije tijd bijna altijd dezelfde legerkistjes met erboven een strakke broek en een veels te grote trui of een wijd t-shirt, wat ervoor zorgt dat hij nog dunner lijkt dan hij al is. Dit draagt hij ook vaak tijdens trainingen. Als hij al een bloesje voor je aantrekt over een van zijn t-shirts heen, kan je jezelf al als heel bijzonder rekenen, laat staan als hij echt op net voor je gaat. Alleen voor wedstrijden trekt Mitchell een pak aan.
    Geschiedenis • Mitchell is geboren als middelste in een gezin met 5 kinderen in Canada. Hij heeft nog 2 oudere broertje en twee jongere zusjes, over wie hij erg beschermend is. Zijn jeugd was redelijk rustig en zorgeloos. Wel was al van een jonge leeftijd duidelijk dat hij erg beschermend was over zijn jongere zusjes. Dit was zo erg, dat ondanks dat hij normaal een stil en rustig kind was, dat eigenlijk alleen druk en maf was rond de enkele vrienden die hij had, hij flinke rellen schopte als iemand ook maar een van zijn jongere zusjes dreigde te duwen. Dit is alleen maar erger geworden toen zijn zusjes ouder werden, zeker ook toen ze begonnen te daten, want geen enkele jongen was in zijn ogen goed genoeg voor ze. Dit heeft in hun tienerjaren nog voor flink wat heibel in huize Desrosiers gezorgd. Inmiddels is Mitchell de enige nog zonder vaste partner. Op school was Mitchell altijd een van de minst opvallende kinderen in de klas. Hij leek altijd netjes mee te doen en was erg leergierig en nieuwsgierig, maar droomde ook vaak weg en schreef vaak hele andere dingen op dan eigenlijk de bedoeling waren. Hij had een paar goede vrienden, waarmee hij erg close was en de gekste streken uithaalde, maar dat was eigenlijk altijd buiten school en in de pauzes. Dit groeide verder en ook op de middelbare school waren de 2 jongens en het meisje onafscheidelijk. Inmiddels zijn zijn twee beste vrienden, Steve en Peggy, getrouwd en is hij nog alleen, al spreekt hij ze nog vaak. Zij zijn beiden naar de millitaire academie gegaan, terwijl Mitchell een beurs kreeg om te blijven cheerleaden. Dat heeft hij namelijk van kinds af aan al gedaan.
    Als eerste begon zijn zusje toen zij 8 was, en hij 10, met cheerleaden en hij mocht haar altijd brengen en ophalen. Toch begon hij al snel stiekem thuis de pasjes na te doen, gewoon omdat hij het er echt heel gaaf vond uitzien. Toen zijn ouders erachter kwamen waren ze geschockt, maar hebben hem ook ingeschreven. Mitchell bleek tallent te hebben en tekende op zijn 16e voor een nationaal team als flyer. Zo zag hij de wereld en het ging verschrikkelijk goed, tot op een dag, de dag na zijn 22e verjaardag, tijdens een training hij viel. Hij brak zijn rug op 2 plaatsen. Het was al een wonder dat hij niet compleet verlamt was, maar alsnog was het een ramp voor de jongen, want hij mocht nooit meer cheerleaden en zeker niet op het niveau waarop hij zat. Dit klonk voor hem echt als een doodsverklaring.
    Terwijl hij nog in het ziekenhuis lag, kreeg hij wel een aanbod om hier te komen trainen. Het was dan wel neit wat hij het liefst wilde, maar hij bleef wel in het wereldje. Cheeren mocht hij niet meer, omdat anders de kans op verlamming wel heel groot was, maar coachen mag hij wel en doet hij vol overgave. Hij wil ze het beste team ter wereld laten zijn, weet wat ervoor nodig is en zal dus ook er alles aan doen om het team op dat niveau te krijgen, wat voor veranderingen en maatregelen daar ook voor nodig zijn.
    Relaties • Komt
    Extra • Mitchell is bisexueel. Hij schreeuwt het niet van de daken, maar verbergt het ook niet.
    Mitchell heeft een puppy, Dodo, die overal heengaat waar hij ook gaat. Je ziet het kleine pluizige ding altijd bij zijn enkels zitten tijdens trainingen. Eigenlijk zodra je Dodo ziet, is Mitchell in de buurt en andersom.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 23:45 ]


    Bowties were never Cooler