• Wat zouden jullie ervan vinden als je een filmpje in je fotoboek kan plaatsen?
    Het zou,wel leuk zijn, dab kam je je avonturen via een film met Quizlet delen. Ik vind het wel leuk bedacht, eigenlijk. Het hoeft niet perse een filmpje over jezelf te zijn, maar ook over wat anders. Om Quizlet niet te langzaam te maken, is het maximaal aantal filmpjes per users twee. Het filmpje mag maximaal 8 minuten duren, dat is toch lang genoeg?
    Wat zouden jullie hiervan vinden? Als je nog een vraag hebt of iets anders, mag je het gewoon zeggen!



    Alvast bedankt voor je reactie!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 8:06 ]

    Tegen, ik zie het nut er niet van en het maakt de site echt enorm sloom


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tegen, het maakt inderdaad de site sloom en ik vind het eigenlijk best onnuttig. Maak een youtube Account, upload ze daar en post ze hier. Simpel.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 12:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tegen. Om de al genoemde redenen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dunbar schreef:
    Tegen, het maakt inderdaad de site sloom en ik vind het eigenlijk best onnuttig. Maak een youtube Account, upload ze daar en post ze hier. Simpel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk dat dit veel te omslachtig is.
    Volgens mij kan je jouw filmpje beter uploaden op een videosite (die er dus voor gemaakt is om video's aan te kunnen) zoals YouTube, Vimeo,... en als je het echt wil delen op Q de link van het filmpje delen door het tussen de videocode te zetten. Dan kan je nog kiezen waar je het zet: op het forum, op je profiel,...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik denk dat dit veel te omslachtig is.
    Volgens mij kan je jouw filmpje beter uploaden op een videosite (die er dus voor gemaakt is om video's aan te kunnen) zoals YouTube, Vimeo,... en als je het echt wil delen op Q de link van het filmpje delen door het tussen de videocode te zetten. Dan kan je nog kiezen waar je het zet: op het forum, op je profiel,...


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dunbar schreef:
    Tegen, het maakt inderdaad de site sloom en ik vind het eigenlijk best onnuttig. Maak een youtube Account, upload ze daar en post ze hier. Simpel.
    Maakt de website niet sloom, maar zorgt er wel voor dat onnodige veel data wordt verbruikt.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 11:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fotoboek. :Y)
    Tegen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ExpectoPatronum schreef:
    Tegen, ik zie het nut er niet van en het maakt de site echt enorm sloom


    16 - 09 - '17

    Ik vraag me altijd af hoe de users nou precies weten dat Q er sloom van wordt. (cat) Vaak zitten ze er helemaal naast en zeggen ze maar wat.


    Your make-up is terrible

    Ik zie niet in waarom het nodig zou zijn.. Tegen dus.


    26 - 02 - '16

    Handles schreef:
    Ik vraag me altijd af hoe de users nou precies weten dat Q er sloom van wordt. (cat) Vaak zitten ze er helemaal naast en zeggen ze maar wat.


    Als je een gif bv als profielfoto kon doen kost het de server moeite om alles te laten bewegen waardoor Q slomer wordt.
    En sommige mensen hebben verstand van computers of familie die er goed mee zijn?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 12:07 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik vind het persoonlijk erg overbodig. Je kan gewoon een link naar dat filmpje (als je het op bv. Youtube hebt geüpload) op je profiel of in een blog of dergelijke zetten.


    Ex astris, sciencia

    Naast alle tegen argumenten; waarom WAAROM wil ik filmpjes in mijn fotoboek zetten? :8


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tegen. Totaal overbodig als je 't mij vraagt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.