• Annie is onhandig. Héél onhandig. Ze kan niets doen zonder zich klunzig te gedragen. Dit heeft ze al sinds dat ze geboren is, en het gaat maar niet over.
    Vooral nu Annie in de puberteit zit, heeft ze het zwaar. Ze is al stapelverliefd op Chris sinds dat ze hem kent, maar doet hierdoor hele domme dingen. Zullen ze toch een stelletje worden, of zal Annie's klunzigheid haar in de weg zitten?

    Awkward Annie (afgelopen).



    Mocht je je geroepen voelen om een cover te maken voor Awkward Annie, ga vooral je gang. ^^


    Tsja, vraag me alsjeblieft niet hoe ik hier op ben gekomen. Ik wilde oorspronkelijk aan Glarry gaan schrijven, maar natuurlijk gaf mijn brein me daar geen inspiratie voor. En wel voor Awkward Annie. Hoe kom ik erop? Ik heb geen flauw idee. Ik weet eigenlijk ook echt niet wat ik ermee moet. Maar goed, daarom is het ook een kort verhaal geworden. ^^

    Hebben jullie wel eens iets geschreven, waarvan je niet snapte hoe je er in hemelsnaam op kwam?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    sja, vraag me alsjeblieft niet hoe ik hier op ben gekomen.

    Hoe ben je hierop gekomen? :P Sorry, kon niet laten.

    En ja, ooit heb ik een verhaal geschreven en later dacht ik van: Hoe ben ik hemelsnaam hierop gekomen? O.o So, I feel you :Y)


    -

    Galilea schreef:
    (...)
    Hoe ben je hierop gekomen? :P Sorry, kon niet laten.

    En ja, ooit heb ik een verhaal geschreven en later dacht ik van: Hoe ben ik hemelsnaam hierop gekomen? O.o So, I feel you :Y)


    Flauwerd! Hahaha
    Maar fijn dat er meer menseb zijn die soms ook niet snappen hoe ze ergens op komen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •