Okay eventjes alles samenvatten:
Vorig schooljaar kwam ik in d1D. Het was leuk tot 27 september. Ik was chagrijnig omdat mijn opa toen 3 jaar geleden was overleden. Iedereen zo:''Noa ben je ongesteld?'' ''Noa waarom ben je chaggie?'' Terwijl ik me gewoon erg kut voelde. En zo haatte de hele klas me. Ik zat toen in een dip tot aan november, toen kreeg ik vriendinnen in een andere klas. In januari ging het weer achteruit met me omdat ik werd uitgescholden voor hoer en slet. Mijn cijfers waren prima, en ik deed er alles aan om naar havo te gaan zeggen die docenten:''Ja je cijfers moeten nog hoger.'' Prima, ik geef op en haal gewoon nog zessen tot achten.
Ik keek net in welke klas ik dit jaar zat; dT2B. Prima, maar mijn beste vriendin van school zit in een andere namelijk dT2C. Terwijl wij duidelijk hebben aangevraagd om in dezelfde klas te komen.
De klassen en mentoren/mentrixen zullen dit jaar nog het zelfde blijven en mijn komende laatste twee jaren dus ook. Terwijl ik niet nog een keer in dezelfde klas wil.
Ehm..hoe los ik dit op? Want mijn mentor zei al tegen een meisje in mijn klas die ook naar een andere wilde: Het maakt school er niet beter op.
Terwijl je als je in een andere klas meer vriendinnen hebt school juist beter wordt?
UPDATE: Mijn hele klas is het zelfde. :'c
[ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 15:45 ]
The monsters running wild inside of me. I'm faded