• Een groep wetenschappers ontdekte dat er binnen 50 jaar de gehele aarde onder een laag ijs zou liggen. Het duurde niet lang voor ze dit zeker wisten en het naar buiten bracht. Maar zoals ze al wel hadden verwacht geloofde niemand hen. De wetenschappers ieder een vader of een moeder, besloten dat ze de mensheid moesten redden. Er was geen geld om iedereen te kunnen redden dus besloten ze hun zonen en dochters die taak te geven. De uitverkorenen waren allemaal nog zeer jong, sommige zaten zelfs nog in hun luiers of waren nog niet eens geboren. De wetenschappers besloten dat ze hun kinderen in een slaap moesten brengen waar door ze de ijstijd zouden overleven om een nieuwe samenleving op te bouwen. Maar zekerheid dat dit zou kunnen lukken was er niet. Zodra de jonge kinderen oud genoeg waren werden ze voor zo ver dat kon opgeleid. Ze mochten alleen maar gezond eten, waren verplicht om veel te sporten en alles te leren om te overleven. Zelfs werd elk kind aan een ander gekoppeld en ontstonden er kinderhuwelijken. Dit zodat ze later na de ijstijd gedwongen zouden worden om kinderen te krijgen.

    Een wetenschapper genaamd Ethan O'Connell deed nog iets achter de rug van zijn collega's om. Elk kind kreeg snachts een infuus in wat er voor moest zorgen dat ze sterker, sneller en slimmer zouden moeten worden dan de mens op dat moment was. 23 jaar later was het zo ver. De tieners en jong volwassene werden in een cabine gelegd die er voor zou zorgen dat ze lang genoeg beleven slapen.

    Nu 327 jaar later is het ijs gesmolten, er groeien weer bomen en de dieren zijn weer tot leven gekomen. De 18 jongeren worden een voor een wakker om aan een nieuw leven te beginnen. Ze zijn inderdaad sneller, sterker en slimmer dan de mens van vroeger. Maar er is nog iets. In de tijd dat ze lagen te slapen is er een kracht in hen ontstaan. Een kracht die bij iedereen anders. Het is een gaven die hen zou kunnen helpen een nieuwe beschaving op te richten, maar of dit ook echt allemaal voor het goede word gebruikt is nog maar een vraag.

    De aarde nu:


    Nu het ijs is gesmolten ziet de aarde er verlaten uit. Er zullen nog vele ruïnes zijn van steden en dorpen. waarschijnlijk zijn de meeste gebouwen verwoest, maar er zullen er redelijk nog wat overeind staan. De natuur heeft echter zijn kans gepakt en vele dorpen en steden overwoekerd. De kans is ook zeer groot dat er skeletten gevonden zullen worden. Op sommige koude plekken kan er nog ijs liggen, maar dit is echter wel aan het smelten. Zij zullen echter ook de enigste mensen op de gehele aarde zijn. Op dit moment bevinden ze zich in Amerika, in de staat Massachusetts.



    Krachten:

    Er staan redelijk krachtige gavens bij, hier om vraag ik jullie om er niet te veel misbruik van te maken. Ze zijn nog maar net achter hun krachten of komen hier pas wat later achter. Wat betekend dat niemand de krachten lang kan gebruiken en hier zeker ook nog niet mee overweg kan.
    Aerokinesis – manipuleren van de lucht, wind en gas. - Vandinha
    Angelic Mimicry – kan vleugels laten ontstaan en vliegen, en het hele lichaam verlichten. - Lazulis
    Atmokinesis -creëren en manipuleren van de verschillende aspecten van het weer door het gebruik van water, vuur, aarde, lucht, en bliksem / elektriciteit. - Nemeton
    Cryokinesis - controle ijs, sneeuw en andere vormen van bevroren water. - Magnus
    Feline Mimicry - hier door dan de gebruiker, veranderen in een katachtige maar ook de capaciteiten van katachtigen gebruiken. - LoveHemmings
    Geokinesis - controle, manipuleren, en hervormen de aarde op wil. - Hellion
    Hydrokinesis - manipuleren en beheersen vloeibaar water en vorm het in elke gewenste vorm dan ook. - Pursuer
    Healing – De bevoegdheid om biotische organismen te herstellen in hun optimale gezondheid. - Hawkins
    Invisibility – het lichaam onzichtbaar maken voor anderen. - Nuevo
    Pyrokinese - creëren, controleren en te manipuleren vuur, vlammen en hitte. - Asmodom
    Mind Control– het binnen dringen in iemand gedachten en die aan te passen naar wil. - Amprobia
    Molecular Immobilization – De bevoegdheid om moleculen objecten te bevriezen op zijn plaats.- Hawkins
    Shapeshifting – het lichaam veranderen op wil. Dit kan echter alleen in een menselijke vorm. - Magnus
    Supernatural Beauty – De kracht uiterst mooi te zijn en te gebruiken om anderen te beïnvloeden. - Valkyries
    Summoning – De kracht om voort te roepen een object of organisme. - Servant
    Telekinesis - objecten verplaatsen met je geest. - Denys
    Teleportation - Teleporteren van de ene locatie naar de andere. - Emmett
    Thought Projection - De mogelijkheid om je gedachten, bewustzijn en emoties te projecteren in realiteit. - Kit




    Regels:

    – 300 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens drie keer in de week reageren.
    – geen perfecte personages.
    - godmodden is niet toe gestaan. Iedereen bespeelt alleen zijn eigen personages, en zegt niet hoe een ander reageerd, of doet. Zonder de toestemming van de ander. 
    - powerplayen, is niet toe gestaan. Niemand is krachtig genoeg om een dodelijke aanval te overleven zonder wonden te hebben of uitgeput te zijn etc.
    – 16+ is toegestaan.
    – Hou het realistisch.
    - Een reservering blijft 48 uur staan.
    - Niet meer dan 2 personages.
    – Er moet minimaal twee posten na een post staan voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door Nemeton.
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de derde waarschuwing er uit gegooid.


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (17 t/m 25)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Kracht:
    Getrouwd met: (keuze word gemaakt met een loting)
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Face claims:
    Om het mensen wat makkelijker te maken, wil ik graag dat mensen een face claim in dienen. Hierdoor hoeft iemand niet eerst te gaan zoeken om te kijken of het uiterlijk dat ze willen gebruiken al in gebruik is.
    Amber heard - Valkyries
    AnnaSophia Robb - Denys
    Candice Swanepoel - Hellion
    Claire Holt - Asmodom
    Colton Haynes - Vandinha
    Crystal Reed - Nemeton
    Josh Hutcherson - Lazulis
    Lily Collins - Pursuer
    Luke Hemmings - LoveHemmings
    Marlon Teixeira - Kit
    Miranda Kerr - Amprobia

    De koppels:

    Hayden Ryan Tyger & Meredith Aedre Merrin
    Ashton Riley McAllister & Julissa
    Kaih Aiko Mercer & Levy Branchard
    Raphael Samuelson & Lilith Makenzy Serafino
    Alexander Jack McCarthy & Sapphire Makayla Hughes
    Evangeline Blackwood & Isaac Elliot Newt
    Riley Sparks & Dariel Branchard
    Malia Marilyn O'Connell & Jeremiah Raum Vassago
    Dimitris Mathias Timber & Rosa Lucia Anderson


    Meiden vol!
    ~ Malia Marilyn O'Connell // Nemeton
    ~ Julissa Christina Hawkins Amprobia
    ~ Sapphire Makayla Hughes // Denys
    ~ Lilith Makenzy Serafino // Asmodom
    ~ Evangeline Blackwood // Hellion
    ~ (R) Meredith Aedre Merrin // Pursuer t/m 9 aug 2014
    ~ Levy Branchard // Hawkins
    ~ Rosa Lucia Anderson // Nuevo
    ~ Riley Sparks // Valkyries

    Mannen vol!
    ~ Dimitris Mathias Timber // Lazulis
    ~ Alexander Jack McCarthy // Magnus
    ~ Hayden Ryan Tyger // Magnus
    ~ Raphael Samuelson // Servant
    ~ Ashton Riley McAllister // LoveHemmings
    ~ Dariel Blanchard. // Hawkins
    ~ Jeremiah Raum Vassago // Vandinha
    ~ Isaac Elliot Newt // Kit
    ~ Kaih Aiko Mercer // Emmett



    Topics
    Speeltopic
    Praattopic
    Story

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 14:14 ]

    Gehe ik twijfelde tussen de 3 en kon geen keuze maken, maar dan blijft voor mij nog Supernatural Beauty over :'D
    En ik geloof dat m'n personage deze kracht net zo gaat verafschuwen als ik, aangezien het eigenlijk een heel oppervlakkige kracht is van: ik imponeer je met m'n uberschoonheid :'D

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 13:28 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Gehe ik twijfelde tussen de 3 en kon geen keuze maken, maar dan blijft voor mij nog Supernatural Beauty over :'D
    En ik geloof dat m'n personage deze kracht net zo gaat verafschuwen als ik, aangezien het eigenlijk een heel oppervlakkige kracht is van: ik imponeer je met m'n uberschoonheid :'D

    Ik vind het juist wel humor, haha :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Valkyries schreef:
    Gehe ik twijfelde tussen de 3 en kon geen keuze maken, maar dan blijft voor mij nog Supernatural Beauty over :'D
    Ik ik geloof dat m'n personage deze kracht net zo gaat verafschuwen als ik, aangezien het eigenlijk een heel oppervlakkige kracht is van: ik imponeer je met m'n uberschoonheid :'D


    Ah shit. Sorry! Ik had de reacties in het topic nog niet gelezen voordat ik teleportatie claimde. Stupid me.
    Eigenlijk mocht jij dan als eerste kiezen. Wil je anders de mijne? Of maakt het niet zoveel uit?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Verde schreef:
    (...)

    Ah shit. Sorry! Ik had de reacties in het topic nog niet gelezen voordat ik teleportatie claimde. Stupid me.
    Eigenlijk mocht jij dan als eerste kiezen. Wil je anders de mijne? Of maakt het niet zoveel uit?

    Maar nee joh, dat is heel lief van je, maar jij had als eerste gekozen!. Ik hou het gewoon bij Supernatural Beauty ^_^
    Ik twijfelde gewoon te lang, al is het dus wel gemakkelijk, aangezien ik nu gewoon geen keus heb XD

    Het is - voor mij persoonlijk - verder ook een enorme uitdaging, aangezien ik dus altijd een hekel heb aan mensen die hun personages uberknap en hot maken, waardoor alles en iedereen op hen valt... en nu zit ik zelf vast aan zo'n gave.
    Het is een kracht dat eens buiten m'n comfortzone ligt, dus dat is ook wel eens leuk om te proberen, en vandaar ook dat ik deze kracht aan de ene kant wilde nemen want met een personage met voldoende diepte, kan dat erg verrassend uitpakken (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Je bent snel! Van zodra de krachten erbij staan, zal ik een keuze maken ^_^

    Helianthus: Omfg. Je doet eraan mee! Fack yes :3. Nu moeten we wel echt een keertje gaan RPGen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 14:16 ]


    † Love? I want to sleep.







    Naam: Malia Marilyn O'Connell
    Leeftijd: 21 (14 februari)
    Getrouwd met: Jeremiah Raum Vassago
    Uiterlijk: Malia haar lange haren hebben een donkere bruine kleur van haar zelf waar ze op zich redelijk trots op is. Als ze echter de kans zou krijgen om het te verven zou ze er toch aan denken om het te doen. Ze is namelijk best nieuwsgierig hoe een andere kleur haar zou staan. Ze heeft licht bruine ogen van haar moeder die vaak glinsteren wanneer ze vrolijk is. Malia heeft een zeer blanke huid hier door verbrand ze eerder dan dat ze bruin word in de zon. Het gebeurt ook maar weinig dat, dat laatste gebeurt. Mocht ze verbrand zijn en haar huid zich weer genezen hebben dan is ze gewoon weer zo wit als eerst. Malia heeft een lengte van 1.72 en weegt 57 kg. Dit maakt haar redelijk slank, naar haar gevoel te slank. Ze heeft liever wat meer rondingen dan die ze nu heeft. Malia is dan ook om eerlijk te zijn niet tevreden met haar lichaam. Grote deels komt dit door een grote litteken op haar rechte kant. Haar boven been, heup, buik en een stuk van haar borst zit een grote plek met litteken weefsel. Malia probeert er alles aan te doen om dit aan niemand te laten zien. En wil dit ook verborgen houden voor wie dan ook. Verder heeft ze nog enkele moedervlekken op haar lichaam. Het laatste wat opvalt bij Malia is dat ze vijf vogeltjes op haar linker schouder heeft. Als herinnering aan haar familie.

    Innerlijk: Het eerste wat erg opvalt in haar persoonlijkheid is dat ze zeer vrolijk is. Malia is iemand die andere mensen in die vrolijkheid wil mee trekken en ze doet haar best om het anderen erg naar hun zin te hebben. Zolang zij het maar goed en leuk hebben dan is Malia te vrede. Door haar vrolijkheid is ze ook erg sociaal en speels, ze houd er van om mensen om haar heen te hebben en haat het om lang alleen te zijn. Dit komt grote deels ook door haar familie. Ze had altijd mensen om haar heen, en daar hield ze van. Ze is ook iemand die makkelijk vrienden maakt. Al laat ze mensen toch niet zo heel snel dicht bij haar komen. Ze heeft toch liever dat mensen wat afstand van haar hebben. Dit door haar onzekerheid. Is ze wel goed genoeg? Doet ze wel de juiste dingen? Dat soort dingen daar zit ze mee in de maag als iemand te dicht bij haar in de buurt komt qua vriendschap. Malia kan door haar vrolijkheid en sociaal gedrag soms best druk over komen. Ze is erg trouw naar haar vrienden toe en zou ook veel voor ze willen doen. Tot dat er een moment komt dat ze weet dat dit te ver gaat. Er is namelijk al wel eens vaker misbruik gemaakt van haar trouwheid. Hier door is ze erg oplettend geworden maar helpt een ander toch zonder enig moeite. Ondanks dat Malia druk kan zijn, heeft ze ook zo haar rustige momenten. Die krijgt ze vaak in de avond en dan moet ze ook echt tot haar zelf komen en rustig kunnen worden. Als ze druk naar bed gaat kan ze namelijk ook niet makkelijk in slaap vallen en ligt ze de hele nacht te woelen. Vandaar ook dat ze savonds een uur voor ze naar bed gaat zich helemaal terug trekt en helemaal alleen wil zijn. Malia is net zoals iedereen in haar familie erg koppig, zodra ze denkt dat wat ze zegt zo is houd ze zich daar aan en kun je niet snel haar mening veranderen of het nou fout is of niet. Ze heeft soms wel eens dat ze erg besluiteloos is. Op zulke momenten maakt ze vaak fouten die ze niet snel meer recht kan zetten. Ze is een perfectionist met sommige dingen en dit kan soms echt irritant zijn voor andere mensen. Zodra ze iets moet doen, wil ze het dus ook goed doen. Ze is een slordig iemand, maar dit betekend niet dat ze veel rommel maakt of iets. Nee ze is slordig in het onthouden van dingen. Het kan ook zo zijn dat ze dingen vergeet. Zo vergeet ze ook wel eens waar ze iets heeft neer gelegd wat betekend dat ze dan weer alles over hoop moet halen om het te vinden. En als ze eenmaal iets nodig heeft wat ze niet kan vinden dan zet ze alles op alles om het te vinden. Marilyn heeft zo haar buien dat ze snel geirïteerd is. Dan kan ze snel boos worden en is het handig uit haar buurt te blijven.

    Kracht: Atmokinesis - Malia is nog niet achter deze kracht en zal dat waarschijnlijk pas wat later in de rpg er echt achter komen. Waarschijnlijk vind ze het in het begin gewoon stom toeval. De kracht gaat in het begin vooral werken op emoties. Maar ook zou ze meteen in het begin het weer aan kunnen voelen. Zo weet ze waarschijnlijk meteen wanneer het weer omslaat en het gaat regenen terwijl het nog wel kan zijn dat de zon nog schijnt en haast geen wolkjes in de lucht hangen. Malia kan hier niet alleen het weer veranderen, Ze kan drie elementen besturen door deze kracht. Echter kan ze dit niet volledig en moet het aanwezig zijn in het weer. Zo kan ze met lucht tornado's, orkanen en andere verwoestende vormen van wind stormen. Wil ze dit goed kunnen doen zou ze voor veel wind moeten zorgen wat nu niet altijd lukt. Malia zou zelfs de lucht om haar zelf kunnen aanpassen, dat ze zou van de grond af zou kunnen komen. Hier heeft ze veel concentratie voor nodig maar dit betekend niet dat ze zou kunnen vliegen. Door dat ze haar zelf zou kunnen laten bewegen door de wind kan ze dit ook met objecten. Maar ook hier is wind voor nodig. Malia kan gebruik maken van elektriciteit Manipulatie, echter kan ze hier maar een paar dingen van. Zo kan ze de bliksem op haar zelf richten en dit door haar lichaam te laten gaan zodat ze haar doel beter kan raken. Echter als ze dit niet goed doet kan dit nogal eens haar dood worden. Hierom gokt ze er vaak ook gewoon op dat de bliksem de plek raakt die ze wil dat het raakt. Ze kan bliksem oproepen met het woord en hoeft hier niet haar handen voor te bewegen en het weer te veranderen. Dit is echter alleen met het element elektriciteit, dit zorgt er dan ook voor dat de bliksem de plek raakt waar ze na kijkt. Zelfs als ze heel woedend is kan ze elektriciteit uit haar lichaam laten komen. Maar dit kan alleen wanneer ze heel boos is dan word het uiteindelijk kleine bommetjes. Malia kan beter overleven in weer wat ze zelf veroorzaakt. Zo zou ze geen moeite hebben met een te lage of juist te hoge druk. Maar doet de natuur dit zelf dan heeft ze er net zoveel last van als ieder andere. Ze kan het ook kouder en warmer maken. Malia is in staat om alles wat met water en weer te maken heeft te doen. Zo kan ze met het water manipulatie het laten regenen, sneeuwen etc. Ook kan ze de wolken besturen en creëren. Het laatste wat ze zou kunnen doen is het manipuleren van donder. Ze kan dit zo hard laten klinken dat mensen voor enkele seconden doof kunnen zijn.Als ze haar kracht te veel pusht zoals dat ze bijvoorbeeld steeds een groter gebied wil bereiken. Dan begint er druk op haar hersens te komen, ze krijgt hoofd pijn, begint bloed te verliezen via haar neus en als het te ver gaat verliest ze ook bloed via haar ogen en oren. Uiteindelijk zou ze weg zakken en waarschijnlijk nooit meer wakker worden.

    Geschiedenis: Malia is 21 jaar geleden geboren in het gezin O'Connell. Ze is enigst kind en haar ouders waren gelukkig samen. Haar moeder was het er alleen niet mee eens dat Malia mee zou doen met het project, maar ze had geen andere keus. Ethan O'Connell is een wat agressieve man waar je niet snel nee tegen zou durven of kunnen zeggen. Hier door werd ook besloten dat Malia met het project mee zou doen. Haar opleiding begon al op een zeer jonge leeftijd. Op haar 4de begon ze al lessen in turner te krijgen. Gelukkig voor Malia vond ze dit ook erg leuk. Ze kon goed met de wat oudere meiden om gaan en was er redelijk goed in omdat ze nog zeer lenig was. Wat meer kwam door het feit dat ze nog zeer jong was. Malia ging naast het turner ook aan zwemmen beginnen en deed dit elke ochtend trouw een paar uur zwemen samen met haar vader. Dit zwemen deed ze echter alleen omdat ze dan tijd door kon brengen met haar vader die eigenlijk veelte druk was om normaal met zijn prinsesje om te kunnen gaan. Het zwemen en turner heeft ze er altijd in gehouden. Ze vond beide zeer leuk en het was ook nog eens zeer goed voor haar gezondheid. Op haar negende kwam daar echter ook klimmen bij. Iets waar Malia ook lol in had. Echter was ze nooit de snelste van haar groep. Maar ze kon het, misschien iets te langzaam en met te veel getwijfel. Maar alleen al om het feit dat ze het kon was ze zeer blij. Op haar 10de kwam er een klein ongelukje. Haar vader puste haar te veel tijdens het klimmen waar door ze afgeleid werd. Hier door maakte ze een mis stap en omdat ze geen touw om had, haar vader wou namelijk dat ze zonder ging oefenen. Kwam ze op de grond terecht. Maar in de periode dat ze naar beneden viel is ze zeer gewond geraakt aan haar rechte kant van haar lichaam. Het heeft een aantal maanden geduurd voordat dit goed genezen was zodat ze weer kon beginnen met sporten. Malia besloot al snel weer te gaan klimmen zonder bescherming omdat ze haar vader wou laten zien dat ze dit kon. Gelukkig voor haar was dat ook het geval. Langzamer hand kwam Malia er achter waarom ze zo veel moest sporten, vroeg moest gaan slapen, goed haar best moest doen op school en natuurlijk gezond moest eten. Malia heeft in haar hele leven dan ook nog nooit ongezond gegeten. Ethan vertelde haar op een avond toen ze alleen waren dat ze voorbestemd was om de mensheid te redden. Natuurlijk was ze helemaal dol op de gedachten dat ze een superheldin zou worden. Ze was nog maar te jong om te beseffen dat dit alles onzin was en dat zij echt niet een gehele ras kon redden. In die periode werd ze ook uitgehuwelijkt. Echter werd ze gedwongen om dit tegen niemand te zeggen en werd ook weg gehouden bij haar echtgenoot. Malia kreeg op haar 16de haar trouwring en werd verboden om met andere jongens om te gaan. In plaats van dat ze hem om haar vinger droeg had ze de ring aan een ketting hangen wat ze nu nog steeds zo heeft. Malia kon niks anders dan het accepteren, ze was hierom ook meer bezig met sport. Ook de opleiding die ze kreeg voor haar taak zorgde er voor dat ze nog meer bezig was dan dat ze thuis was of bij vrienden. Die ze alleen maar op school zag. Elke dag dat ze wat ouder werd begon ze zich toch wel af te vragen of dit een goed plan was. Ze geloofde er ook maar weinig in dat ze dit zouden overleven en dat het allemaal ging lukken. Maar Malia besloot niet tegen te werken aangezien ze liever in haar slaap wou overlijden dan dat ze dood zou vriezen.
    Extra’s:
    - Door de opleiding die ze heeft gehad is Malia goed in het jagen, en sporen te volgen. Ze weet veel over wat je wel en niet kunt eten en hoe je dit het beste kunt bereiden. Malia heeft ook ervaring opgelopen met enkele wapens. Zo kan ze goed overweg met een kruisboog en dolken. Die ze dan ook gebruikt tijdens het jagen wat de groep vast nog wel van pas kan komen.
    - Het litteken weefsel heeft er voor gezorgd dat Malia's rechte kant haast gevoelloos is. Het voelt aan als dode huid maar aan het einde van de littekens is het erg gevoelig.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 15:05 ]

    Mijn faceclaim gaat Taissa Farmiga worden.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 14:16 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Valkyries schreef:
    (...)

    Naar mijn mening kan jij voldoende diepte aan een personage geven, dus dat zal wel goed komen.

    @ Nemeton: Nu de beslissing is gevallen op het loten, wanneer zal dat gebeuren? Aangezien ik nu redelijk benieuwd ben naar wie Evangeline's echtgenoot zal zijn.


    [ heaven knows ]

    Hellion schreef:
    (...)

    @ Nemeton: Nu de beslissing is gevallen op het loten, wanneer zal dat gebeuren? Aangezien ik nu redelijk benieuwd ben naar wie Evangeline's echtgenoot zal zijn.


    Zodra ik alle leeftijden heb xD

    Valkyries schreef:
    (...)
    Maar nee joh, dat is heel lief van je, maar jij had als eerste gekozen!. Ik hou het gewoon bij Supernatural Beauty ^_^
    Ik twijfelde gewoon te lang, al is het dus wel gemakkelijk, aangezien ik nu gewoon geen keus heb XD

    Het is - voor mij persoonlijk - verder ook een enorme uitdaging, aangezien ik dus altijd een hekel heb aan mensen die hun personages uberknap en hot maken, waardoor alles en iedereen op hen valt... en nu zit ik zelf vast aan zo'n gave.
    Het is een kracht dat eens buiten m'n comfortzone ligt, dus dat is ook wel eens leuk om te proberen, en vandaar ook dat ik deze kracht aan de ene kant wilde nemen want met een personage met voldoende diepte, kan dat erg verrassend uitpakken (:


    All right. Ik vroeg het maar eventjes voor de zekerheid! ^^
    Ik ben er zeker van dat het je zal lukken. (:

    Ohja btw als iemand een geweldige mannelijke face claim voor me weet; be my guest.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Verde schreef:
    (...)

    All right. Ik vroeg het maar eventjes voor de zekerheid! ^^
    Ik ben er zeker van dat het je zal lukken. (:

    Ohja btw als iemand een geweldige mannelijke face claim voor me weet; be my guest.


    Hoe moet die er ongeveer uit zien?

    Nemeton schreef:
    (...)

    Hoe moet die er ongeveer uit zien?


    Goh. Daar vraag je me wat. :'D
    Ik weet al wel dat hij de naam Kaih (uitgesproken Kai) zal dragen. Dus daarbij stel ik me een donkerharige jongeman voor. De kleur ogen maakt niet zoveel uit. Misschien dat hij ook iets exotisch over zich heeft - dus niet alleen maar Amerikaans. Een halfbloedje.
    Ik ben er nog niet helemaal uit, haha. Dus als je een niet-exotisch iemand weet mag je het ook gewoon zeggen. ^^

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 14:55 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    francisco lachowski?
    sean o'pry?
    simon nessman?
    max irons?

    Ze zijn niet echt allemaal exotisch dacht ik maar misschien zit er wat tussen?

    Ik faceclaim AnnaSophia Robb even. (:


    That is a perfect copy of reality.

    @ Verde: Theo Theodoridis, wellicht?
    Marlon Teixeira is eveneens altijd een keuze.


    [ heaven knows ]