• Een groep wetenschappers ontdekte dat er binnen 50 jaar de gehele aarde onder een laag ijs zou liggen. Het duurde niet lang voor ze dit zeker wisten en het naar buiten bracht. Maar zoals ze al wel hadden verwacht geloofde niemand hen. De wetenschappers ieder een vader of een moeder, besloten dat ze de mensheid moesten redden. Er was geen geld om iedereen te kunnen redden dus besloten ze hun zonen en dochters die taak te geven. De uitverkorenen waren allemaal nog zeer jong, sommige zaten zelfs nog in hun luiers of waren nog niet eens geboren. De wetenschappers besloten dat ze hun kinderen in een slaap moesten brengen waar door ze de ijstijd zouden overleven om een nieuwe samenleving op te bouwen. Maar zekerheid dat dit zou kunnen lukken was er niet. Zodra de jonge kinderen oud genoeg waren werden ze voor zo ver dat kon opgeleid. Ze mochten alleen maar gezond eten, waren verplicht om veel te sporten en alles te leren om te overleven. Zelfs werd elk kind aan een ander gekoppeld en ontstonden er kinderhuwelijken. Dit zodat ze later na de ijstijd gedwongen zouden worden om kinderen te krijgen.

    Een wetenschapper genaamd Ethan O'Connell deed nog iets achter de rug van zijn collega's om. Elk kind kreeg snachts een infuus in wat er voor moest zorgen dat ze sterker, sneller en slimmer zouden moeten worden dan de mens op dat moment was. 23 jaar later was het zo ver. De tieners en jong volwassene werden in een cabine gelegd die er voor zou zorgen dat ze lang genoeg beleven slapen.

    Nu 327 jaar later is het ijs gesmolten, er groeien weer bomen en de dieren zijn weer tot leven gekomen. De 18 jongeren worden een voor een wakker om aan een nieuw leven te beginnen. Ze zijn inderdaad sneller, sterker en slimmer dan de mens van vroeger. Maar er is nog iets. In de tijd dat ze lagen te slapen is er een kracht in hen ontstaan. Een kracht die bij iedereen anders. Het is een gaven die hen zou kunnen helpen een nieuwe beschaving op te richten, maar of dit ook echt allemaal voor het goede word gebruikt is nog maar een vraag.

    De aarde nu:


    Nu het ijs is gesmolten ziet de aarde er verlaten uit. Er zullen nog vele ruïnes zijn van steden en dorpen. waarschijnlijk zijn de meeste gebouwen verwoest, maar er zullen er redelijk nog wat overeind staan. De natuur heeft echter zijn kans gepakt en vele dorpen en steden overwoekerd. De kans is ook zeer groot dat er skeletten gevonden zullen worden. Op sommige koude plekken kan er nog ijs liggen, maar dit is echter wel aan het smelten. Zij zullen echter ook de enigste mensen op de gehele aarde zijn. Op dit moment bevinden ze zich in Amerika, in de staat Massachusetts.



    Krachten:

    Er staan redelijk krachtige gavens bij, hier om vraag ik jullie om er niet te veel misbruik van te maken. Ze zijn nog maar net achter hun krachten of komen hier pas wat later achter. Wat betekend dat niemand de krachten lang kan gebruiken en hier zeker ook nog niet mee overweg kan.
    Aerokinesis – manipuleren van de lucht, wind en gas. - Vandinha
    Angelic Mimicry – kan vleugels laten ontstaan en vliegen, en het hele lichaam verlichten. - Lazulis
    Atmokinesis -creëren en manipuleren van de verschillende aspecten van het weer door het gebruik van water, vuur, aarde, lucht, en bliksem / elektriciteit. - Nemeton
    Cryokinesis - controle ijs, sneeuw en andere vormen van bevroren water. - Magnus
    Feline Mimicry - hier door dan de gebruiker, veranderen in een katachtige maar ook de capaciteiten van katachtigen gebruiken. - LoveHemmings
    Geokinesis - controle, manipuleren, en hervormen de aarde op wil. - Hellion
    Hydrokinesis - manipuleren en beheersen vloeibaar water en vorm het in elke gewenste vorm dan ook. - Pursuer
    Healing – De bevoegdheid om biotische organismen te herstellen in hun optimale gezondheid. - Hawkins
    Invisibility – het lichaam onzichtbaar maken voor anderen. - Nuevo
    Pyrokinese - creëren, controleren en te manipuleren vuur, vlammen en hitte. - Asmodom
    Mind Control– het binnen dringen in iemand gedachten en die aan te passen naar wil. - Amprobia
    Molecular Immobilization – De bevoegdheid om moleculen objecten te bevriezen op zijn plaats.- Hawkins
    Shapeshifting – het lichaam veranderen op wil. Dit kan echter alleen in een menselijke vorm. - Magnus
    Supernatural Beauty – De kracht uiterst mooi te zijn en te gebruiken om anderen te beïnvloeden. - Valkyries
    Summoning – De kracht om voort te roepen een object of organisme. - Servant
    Telekinesis - objecten verplaatsen met je geest. - Denys
    Teleportation - Teleporteren van de ene locatie naar de andere. - Emmett
    Thought Projection - De mogelijkheid om je gedachten, bewustzijn en emoties te projecteren in realiteit. - Kit




    Regels:

    – 300 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens drie keer in de week reageren.
    – geen perfecte personages.
    - godmodden is niet toe gestaan. Iedereen bespeelt alleen zijn eigen personages, en zegt niet hoe een ander reageerd, of doet. Zonder de toestemming van de ander. 
    - powerplayen, is niet toe gestaan. Niemand is krachtig genoeg om een dodelijke aanval te overleven zonder wonden te hebben of uitgeput te zijn etc.
    – 16+ is toegestaan.
    – Hou het realistisch.
    - Een reservering blijft 48 uur staan.
    - Niet meer dan 2 personages.
    – Er moet minimaal twee posten na een post staan voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door Nemeton.
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de derde waarschuwing er uit gegooid.


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (17 t/m 25)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Kracht:
    Getrouwd met: (keuze word gemaakt met een loting)
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Face claims:
    Om het mensen wat makkelijker te maken, wil ik graag dat mensen een face claim in dienen. Hierdoor hoeft iemand niet eerst te gaan zoeken om te kijken of het uiterlijk dat ze willen gebruiken al in gebruik is.
    Amber heard - Valkyries
    AnnaSophia Robb - Denys
    Candice Swanepoel - Hellion
    Claire Holt - Asmodom
    Colton Haynes - Vandinha
    Crystal Reed - Nemeton
    Josh Hutcherson - Lazulis
    Lily Collins - Pursuer
    Luke Hemmings - LoveHemmings
    Marlon Teixeira - Kit
    Miranda Kerr - Amprobia

    De koppels:

    Hayden Ryan Tyger & Meredith Aedre Merrin
    Ashton Riley McAllister & Julissa
    Kaih Aiko Mercer & Levy Branchard
    Raphael Samuelson & Lilith Makenzy Serafino
    Alexander Jack McCarthy & Sapphire Makayla Hughes
    Evangeline Blackwood & Isaac Elliot Newt
    Riley Sparks & Dariel Branchard
    Malia Marilyn O'Connell & Jeremiah Raum Vassago
    Dimitris Mathias Timber & Rosa Lucia Anderson


    Meiden vol!
    ~ Malia Marilyn O'Connell // Nemeton
    ~ Julissa Christina Hawkins Amprobia
    ~ Sapphire Makayla Hughes // Denys
    ~ Lilith Makenzy Serafino // Asmodom
    ~ Evangeline Blackwood // Hellion
    ~ (R) Meredith Aedre Merrin // Pursuer t/m 9 aug 2014
    ~ Levy Branchard // Hawkins
    ~ Rosa Lucia Anderson // Nuevo
    ~ Riley Sparks // Valkyries

    Mannen vol!
    ~ Dimitris Mathias Timber // Lazulis
    ~ Alexander Jack McCarthy // Magnus
    ~ Hayden Ryan Tyger // Magnus
    ~ Raphael Samuelson // Servant
    ~ Ashton Riley McAllister // LoveHemmings
    ~ Dariel Blanchard. // Hawkins
    ~ Jeremiah Raum Vassago // Vandinha
    ~ Isaac Elliot Newt // Kit
    ~ Kaih Aiko Mercer // Emmett



    Topics
    Speeltopic
    Praattopic
    Story

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 14:14 ]

    MrFluke went LoveHemmings.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    LoveHemmings schreef:
    MrFluke went LoveHemmings.


    aangepast.

    Zouden de mensen die hun kracht niet hebben uitgeschreven dit wel willen doen? Zoals wat ze allemaal kunnen en ook een paar nadelen en eventueel grenzen, maar ook dat het hen uitput etc?

    Jeremiah Raum Vassago
    •–––•–––•–––•–––•




          Naam
    Jeremiah Raum Vassago

          Roepnaam
          • Jev
    Combintie van zijn voornaam en achternaam.


          Leeftijd
    24 –– September, 19

    I can be a lover – a hater – a fighter – a player but that ain't my style.
    I am nothing more than a mystery with a pretty smile.

          Getrouwd
          • Random Picker
    Vanaf het moment van NAAM's geboorte is Jeremiah uitgehuwelijkt –– meer informatie staat onder het kopje 'Relaties'.


          Kracht
          • Aerokinesis
    Het manipuleren van gas, wind en lucht –– o.a. het creëren van tornado's en windstoten en het reinigen van vervuilde lucht.


    It is very easy to understand that you don't love me.
    The hard part is accepting it.

          Persoonlijkheid
          • Dominant
    Jeremiah vindt het verschrikkelijk om door anderen bevelen te krijgen of de les gelezen te worden – waardoor hij de voorkeur geeft aan het zelfstandig nemen van de leiding. Hierbij houdt hij altijd rekening met de wensen van anderen, maar staat zijn eigen mening als meest belangrijke bovenaan. Doordat Jeremiah een ondernemend persoon is ; vinden veel personen het vaak prima dat hij de leiding op zich neemt.
          • Charmant
    Alhoewel Jeremiah is getrouwd – is hij een ontzettend charmant persoon jegens andere vrouwen. Men kan hem geen flirt noemen, maar hij zal zijn best doen om alle vrouwen in zijn omgeving het hof te maken.
          • Nonchalant
    Doordat Jeremiah geen enkele interesses heeft – staat hij erg nonchalant tegenover de wereld. Vrijwel niets kan hem enthousiast maken en hij gaat met de stroom mee doordat hij geen eigen favoriete activiteiten heeft – iets wat hem meerdere malen dwars kan zitten.
          • Betrouwbaar
    Ondanks alles is Jeremiah een ontzettend betrouwbaar persoon die altijd voor de personen waar hij van houdt klaar zal staan. Wanneer je hem om advies wil vragen of simpelweg een geheim bij hem kwijt zou willen – staat hij altijd met open armen klaar en houdt hij het gehele gesprek bij zich tot zijn dood. Hetgeen waar hij dan ook het meeste waarde aan hecht is eerlijkheid en respect hebben voor andermans problemen.
          • Zelfverzekerd
    Jeremiah barst van het zelfvertrouwen en is dan ook van mening dat hij een van "de besten" is – in zo'n beetje alles wat je je maar kan bedenken. Dit zelfvertrouwen zit hem behoorlijk in de weg wanneer hem iets niet zal lukken ; waardoor hij ontzettende woede aanvallen kan krijgen. De enige personen welke hem hier uit kunnen halen – zijn de personen die het dichtst bij hem staan, zoals zijn vrouw.


    It takes nothing to join the crowd.
    But it takes everything to stand alone.

          Uiterlijk
          • Kapsel
    Jeremiah heeft karamel gekleurde haren – welke op ieder moment van de dag perfect in model schijnen te zitten. Hij besteedt hier dan 's ochtends ook voldoende aandacht aan ; maar ondanks dit weet hij een speelse en nonchalante uitstraling te creëren.
          • Gezicht
    Jeremiah heeft een ontzettend emotioneel uitgesproken gezicht – waardoor anderen met een simpele blik zijn emoties kunnen peilen. Zijn brede kaaklijn en hoge jukbeenderen maken het dat hij door vele vrouwen als aantrekkelijk wordt gezien. Dit wordt enkel en alleen versterkt door zijn hagelwitte tanden en diepzee blauwe kijkers, welke worden omringd door een bos volle wimpers.
          • Kleding
    Dit is hetgeen waar Jeremiah het meeste waarde aan hecht binnen zijn uiterlijk – waardoor hij altijd met de laatste mode mee zal lopen. Hierdoor draagt hij vaak kleding welke andere mannen niet aan zullen trekken – waaronder sjaals, laarzen en chique truien.
          • Lichaam
    Jeremiah is ontzettend trots op zijn lichaam en laat dit dan ook zien door nauwsluitende kleding te dragen. Door middel van training heeft hij veel spieren weten te ontwikkelen. Slechts de ronde littekens op zijn rug zijn tekenen van imperfectie – welke zijn veroorzaakt doordat hij zichzelf in een vlaag van woede ooit tegen een muur heeft geblazen.


    If you wear a mask for so long,
    you forget who you were beneath it.

          Geschiedenis
    Jeremiah vindt het verschrikkelijk om over zijn geschiedenis te praten en zal dit dan ook nooit of te nimmer doen. Nadat Jeremiah uit zijn diepe slaap is ontwaakt en van zijn vader ingelicht werd over wat er allemaal is gebeurd – heeft hij gezworen om nooit meer contact te maken met zijn familie. Binnen een enkele dag had hij een eigen appartement (wat werd gefinancierd door zijn vader – als een laatste poging tot verzoening) en sindsdien heeft hij nooit meer naar zijn eigen, biologische familie omgekeken.
    Dit is tevens de reden dat Jeremiah geen enkel besef heeft van zijn eigen kracht en de manier waar op hij er mee om dient te gaan. Slechts wanneer hij een bepaalde emotie ontzettend heftig zal ervaren – weet hij een stroom lucht te creëren. Dit is onder andere gebeurd op het moment dat hij van zijn vader te horen heeft gekregen dat hij tegen zijn wil is uitgehuwelijkt en vervolgens in slaap is gebracht – met als resultaat de littekens op zijn rug.


          Extra
    Alhoewel Jeremiah dit nooit of te nimmer toe zal geven – vindt hij het fantastisch om te lezen. Hij kan uren weg dromen in een dik boek en slaperig tevoorschijn komen terwijl hij in gedachten alles nog eens herbeleeft.
    Echter, doordat Jeremiah een ernstige vorm van dyslectie heeft – gaat het lezen ontzettend traag en heeft hij zelfs met de makkelijkste woorden ontzettend veel moeite.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 13:06 ]


    •

    Shoot, te laat. ):

    Ga't wel volgen though!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 13:13 ]


    A girl who wonders.

    Hey, het spijt me maar ik schrijf me toch uit voor deze RPG. Ik hoop dat iemand anders mijn plekje kan innemen.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Hey, het spijt me maar ik schrijf me toch uit voor deze RPG. Ik hoop dat iemand anders mijn plekje kan innemen.


    Heey maakt niet uit.

    Zou ik eventueel de man die vrijgekomen - klinkt even heel gevangenis'ig - is mogen reserveren?


    A girl who wonders.

    Ik heb de krachten uitgeschreven bij mijn personages.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Scripturient schreef:
    Zou ik eventueel de man die vrijgekomen - klinkt even heel gevangenis'ig - is mogen reserveren?


    Er was al een persoon voor jou die ook mee wou doen. En die heb ik net een pm gestuurd. Mocht de persoon toch niet mee doen dan is de rol helemaal voor jou.

    Aah, Colton Haynes :9~


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben bezig met mijn personage alleen ik word de hele tijd geroepen door mijn ouders. Klusjes. *zucht*


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik FC Jamie Dornan toch nog even. Vanavond vul ik mijn rol in. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Naam:
    Dimitris Mathias Timber
    Leeftijd:
    17 jaar
    Uiterlijk:


    Dimitris is niet groot, maar ook weer niet te klein. Hij had een behoorlijke groeiachterstand en kwam pas de hoogte in toen hij vijfien werd. Dimitris heeft donkerblond tot bruin haar dat wild alle kanten op staan. Zijn hoekige kaaklijn maken hem dat hij eruitziet als een twintiger. Zijn wat kleindere ogen hebben ene opvallend bruine kleur.
    Zijn huid is lichtgetint en vrijwel gespierd. Je kan bij Dimitris niet zeggen dat hij mager.
    Dimitris is altijd van de makkelijke kleding. Een blauwe blouse of trui en een donkere spijkerbroek. Zijn rode gympen zijn twee maten te groot. Dimitris heeft extra spieren bij zijn borstkas zitten, wat eerst ongewoon was bij hem, maar door die spieren heeft hij de mogelijkheid om te vliegen.

    Innerlijk:
    Dimitris heeft door zijn jeugd een zware tijd gehad, hij durfde enkel nog naar buiten te komen en speelde alleen maar met zijn speelgoed dieren. Dit was in de jaren bij zijn oom en tante. Dimitris is erg onzeker door geworden en kwam zelden zijn kamer uit. (Alleen voor eten te drinken.)
    Dimitris werd uit huis gehaald en geplaatst in een nieuw gezin, waar hij als een echt kind behandeld werd. Zijn onzekerheid bleef, maar dreef wel mee met de stroom van zijn leven.
    Hij was in zijn nieuwe tijd altijd degene inisiatieve dingen deed. Dimitris nadelen waren dan wel dat hij soms iets te sociaal is en de mensen aan hem irriteren. Dimitris kan niet tegen kleine ruimtes, het gevoel van opgesloten zitten is voor hem een drama.
    Dimitris is voor hem zeer getalenteerd in het bespelen van mondharminica, hier heeft hij in zijn sombere tijden veel op gespeeld. Ook bij zijn nieuwe gezinsleden, speelde hij elke dag.
    Kracht:
    Angelic Mimicry, ook wel het laten verschijnen en verdwijnen van vleugels. Hij heeft ook het vermogen om ermee te kunnen vliegen. Daarbij kan hij ook zijn lichaam laten oplichten.
    Zijn vleugels lijken op raven vleugels
    . Zijn kracht heeft alleen een limiet.
    Hij kan niet langer dan anderhalf uur vliegen, als hij langer in de lucht zit, verdwijnen zijn vleugels en is de kans op vallen sterk aanwezig. Dit kwam overigens alleen, doordat hij ervoor moet trainen om langer te kunnen vliegen. Aan het begin was het enkel maar een half uurtje.
    Getrouwd met:
    Rosa Lucia Anderson
    Geschiedenis:
    Dimitris heeft een zware tijd gehad doordat hij zich nooit prettig voelde bij zijn tante en oom. Ze namen hem in huis, toen zijn ouders door een heftig ongeluk overleden. Hij kwam zelden buiten doordat zijn tante en oom verboden hadden dat hij nog buiten mocht spelen. Hij bracht zijn tijd door in zijn kamer met maar een beperkte voorraad aan kleding speelgoed en andere materialen. In die tijd heeft toen hij voor een keer buiten kwam, van het geld dat hij bij elkaar gezocht had een mondharmonica gekocht, waar hij alle dagen op geoefend heeft.
    Dimitris werd op zijn tiende door mensen uit huis meegenomen en in een nieuw gezin geplaatst. Hij kwam onzeker over bij zijn nieuwe ouders, maar later bleken ze een stuk rustiger te zijn dan zijn oom en tante.
    Het gezin zorde voor Dimitris en kreeg alles was hij wilde. Zijn leven werd een stuk gezelliger. Hij ontmoette nieuwe vrienden, waaronder Rosa Lucia Anderson.
    Extra’s:
    Dimitris heeft altijd een mondharmonica in zijn binnenzak zitten.

    Voor nu is hij klaar, als hij zo goed is?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 13:55 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Scripturient schreef:
    Zou ik eventueel de man die vrijgekomen - klinkt even heel gevangenis'ig - is mogen reserveren?

    Jammer dat je niet mee kan doen!


    [ heaven knows ]

    Hm, ik twijfel. Heeft iemand al Marlon Teixeira gebruikt? Hij staat verder niet bij de faceclaims ofzo..

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 16:24 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "