• Een groep wetenschappers ontdekte dat er binnen 50 jaar de gehele aarde onder een laag ijs zou liggen. Het duurde niet lang voor ze dit zeker wisten en het naar buiten bracht. Maar zoals ze al wel hadden verwacht geloofde niemand hen. De wetenschappers ieder een vader of een moeder, besloten dat ze de mensheid moesten redden. Er was geen geld om iedereen te kunnen redden dus besloten ze hun zonen en dochters die taak te geven. De uitverkorenen waren allemaal nog zeer jong, sommige zaten zelfs nog in hun luiers of waren nog niet eens geboren. De wetenschappers besloten dat ze hun kinderen in een slaap moesten brengen waar door ze de ijstijd zouden overleven om een nieuwe samenleving op te bouwen. Maar zekerheid dat dit zou kunnen lukken was er niet. Zodra de jonge kinderen oud genoeg waren werden ze voor zo ver dat kon opgeleid. Ze mochten alleen maar gezond eten, waren verplicht om veel te sporten en alles te leren om te overleven. Zelfs werd elk kind aan een ander gekoppeld en ontstonden er kinderhuwelijken. Dit zodat ze later na de ijstijd gedwongen zouden worden om kinderen te krijgen.

    Een wetenschapper genaamd Ethan O'Connell deed nog iets achter de rug van zijn collega's om. Elk kind kreeg snachts een infuus in wat er voor moest zorgen dat ze sterker, sneller en slimmer zouden moeten worden dan de mens op dat moment was. 23 jaar later was het zo ver. De tieners en jong volwassene werden in een cabine gelegd die er voor zou zorgen dat ze lang genoeg beleven slapen.

    Nu 327 jaar later is het ijs gesmolten, er groeien weer bomen en de dieren zijn weer tot leven gekomen. De 18 jongeren worden een voor een wakker om aan een nieuw leven te beginnen. Ze zijn inderdaad sneller, sterker en slimmer dan de mens van vroeger. Maar er is nog iets. In de tijd dat ze lagen te slapen is er een kracht in hen ontstaan. Een kracht die bij iedereen anders. Het is een gaven die hen zou kunnen helpen een nieuwe beschaving op te richten, maar of dit ook echt allemaal voor het goede word gebruikt is nog maar een vraag.

    De aarde nu:


    Nu het ijs is gesmolten ziet de aarde er verlaten uit. Er zullen nog vele ruïnes zijn van steden en dorpen. waarschijnlijk zijn de meeste gebouwen verwoest, maar er zullen er redelijk nog wat overeind staan. De natuur heeft echter zijn kans gepakt en vele dorpen en steden overwoekerd. De kans is ook zeer groot dat er skeletten gevonden zullen worden. Op sommige koude plekken kan er nog ijs liggen, maar dit is echter wel aan het smelten. Zij zullen echter ook de enigste mensen op de gehele aarde zijn. Op dit moment bevinden ze zich in Amerika, in de staat Massachusetts.



    Krachten:

    Er staan redelijk krachtige gavens bij, hier om vraag ik jullie om er niet te veel misbruik van te maken. Ze zijn nog maar net achter hun krachten of komen hier pas wat later achter. Wat betekend dat niemand de krachten lang kan gebruiken en hier zeker ook nog niet mee overweg kan.
    Aerokinesis – manipuleren van de lucht, wind en gas. - Vandinha
    Angelic Mimicry – kan vleugels laten ontstaan en vliegen, en het hele lichaam verlichten. - Lazulis
    Atmokinesis -creëren en manipuleren van de verschillende aspecten van het weer door het gebruik van water, vuur, aarde, lucht, en bliksem / elektriciteit. - Nemeton
    Cryokinesis - controle ijs, sneeuw en andere vormen van bevroren water. - Magnus
    Feline Mimicry - hier door dan de gebruiker, veranderen in een katachtige maar ook de capaciteiten van katachtigen gebruiken. - LoveHemmings
    Geokinesis - controle, manipuleren, en hervormen de aarde op wil. - Hellion
    Hydrokinesis - manipuleren en beheersen vloeibaar water en vorm het in elke gewenste vorm dan ook. - Pursuer
    Healing – De bevoegdheid om biotische organismen te herstellen in hun optimale gezondheid. - Hawkins
    Invisibility – het lichaam onzichtbaar maken voor anderen. - Nuevo
    Pyrokinese - creëren, controleren en te manipuleren vuur, vlammen en hitte. - Asmodom
    Mind Control– het binnen dringen in iemand gedachten en die aan te passen naar wil. - Amprobia
    Molecular Immobilization – De bevoegdheid om moleculen objecten te bevriezen op zijn plaats.- Hawkins
    Shapeshifting – het lichaam veranderen op wil. Dit kan echter alleen in een menselijke vorm. - Magnus
    Supernatural Beauty – De kracht uiterst mooi te zijn en te gebruiken om anderen te beïnvloeden. - Valkyries
    Summoning – De kracht om voort te roepen een object of organisme. - Servant
    Telekinesis - objecten verplaatsen met je geest. - Denys
    Teleportation - Teleporteren van de ene locatie naar de andere. - Emmett
    Thought Projection - De mogelijkheid om je gedachten, bewustzijn en emoties te projecteren in realiteit. - Kit




    Regels:

    – 300 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens drie keer in de week reageren.
    – geen perfecte personages.
    - godmodden is niet toe gestaan. Iedereen bespeelt alleen zijn eigen personages, en zegt niet hoe een ander reageerd, of doet. Zonder de toestemming van de ander. 
    - powerplayen, is niet toe gestaan. Niemand is krachtig genoeg om een dodelijke aanval te overleven zonder wonden te hebben of uitgeput te zijn etc.
    – 16+ is toegestaan.
    – Hou het realistisch.
    - Een reservering blijft 48 uur staan.
    - Niet meer dan 2 personages.
    – Er moet minimaal twee posten na een post staan voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door Nemeton.
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de derde waarschuwing er uit gegooid.


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (17 t/m 25)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Kracht:
    Getrouwd met: (keuze word gemaakt met een loting)
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Face claims:
    Om het mensen wat makkelijker te maken, wil ik graag dat mensen een face claim in dienen. Hierdoor hoeft iemand niet eerst te gaan zoeken om te kijken of het uiterlijk dat ze willen gebruiken al in gebruik is.
    Amber heard - Valkyries
    AnnaSophia Robb - Denys
    Candice Swanepoel - Hellion
    Claire Holt - Asmodom
    Colton Haynes - Vandinha
    Crystal Reed - Nemeton
    Josh Hutcherson - Lazulis
    Lily Collins - Pursuer
    Luke Hemmings - LoveHemmings
    Marlon Teixeira - Kit
    Miranda Kerr - Amprobia

    De koppels:

    Hayden Ryan Tyger & Meredith Aedre Merrin
    Ashton Riley McAllister & Julissa
    Kaih Aiko Mercer & Levy Branchard
    Raphael Samuelson & Lilith Makenzy Serafino
    Alexander Jack McCarthy & Sapphire Makayla Hughes
    Evangeline Blackwood & Isaac Elliot Newt
    Riley Sparks & Dariel Branchard
    Malia Marilyn O'Connell & Jeremiah Raum Vassago
    Dimitris Mathias Timber & Rosa Lucia Anderson


    Meiden vol!
    ~ Malia Marilyn O'Connell // Nemeton
    ~ Julissa Christina Hawkins Amprobia
    ~ Sapphire Makayla Hughes // Denys
    ~ Lilith Makenzy Serafino // Asmodom
    ~ Evangeline Blackwood // Hellion
    ~ (R) Meredith Aedre Merrin // Pursuer t/m 9 aug 2014
    ~ Levy Branchard // Hawkins
    ~ Rosa Lucia Anderson // Nuevo
    ~ Riley Sparks // Valkyries

    Mannen vol!
    ~ Dimitris Mathias Timber // Lazulis
    ~ Alexander Jack McCarthy // Magnus
    ~ Hayden Ryan Tyger // Magnus
    ~ Raphael Samuelson // Servant
    ~ Ashton Riley McAllister // LoveHemmings
    ~ Dariel Blanchard. // Hawkins
    ~ Jeremiah Raum Vassago // Vandinha
    ~ Isaac Elliot Newt // Kit
    ~ Kaih Aiko Mercer // Emmett



    Topics
    Speeltopic
    Praattopic
    Story

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 14:14 ]

    Oh – dus ze zijn eerder uitgehuwelijkt maar hoeven niet per se verliefd te zijn?
    Ik snap het :Y)


    •

    Jep, en ze zijn op zeer jonge leeftijd getrouwd xD

    Nemeton schreef:
    (...)

    Ik kan het aantal op zich wel voor je aanpassen?
    Maar dan is de eerste en meteen de laatste keer ;)

    Dat zou ik echt onwijs lief vinden van je, maar dan zit je weer meteen met 2 mannelijke rollen die nog ingevuld moeten worden :-/
    Als je dat niet erg vind, zou ik het wel fantastisch vinden (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat zou ik echt onwijs lief vinden van je, maar dan zit je weer meteen met 2 mannelijke rollen die nog ingevuld moeten worden :-/
    Als je dat niet erg vind, zou ik het wel fantastisch vinden (flower)


    Dan zal ik eens even lief gaan zijn ^^

    Gaat druk bezig zijn met zoeken naar krachten

    Nemeton schreef:
    (...)

    Dan zal ik eens even lief gaan zijn ^^

    Gaat druk bezig zijn met zoeken naar krachten

    Nawwww je bent GE-WEL-DIG!!!
    Als je wilt, kan ik ook eens mee zoeken, en als ik iets gevonden heb, aan je voorleggen of je het goed vind. Natuurlijk, als je liever zelf zoekt, is dat voor mij ook goed (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Nawwww je bent GE-WEL-DIG!!!
    Als je wilt, kan ik ook eens mee zoeken, en als ik iets gevonden heb, aan je voorleggen of je het goed vind. Natuurlijk, als je liever zelf zoekt, is dat voor mij ook goed (;

    Ik heb er al twee gevonden, maar toch bedankt x)

    Nuevo schreef:
    (...)

    Misschien is iets loting achtigs het handigst. Anders duurt het misschien heel lang voordat iedereens personage getrouwd is.

    Ik ben ook wel voorstander van een loting, aangezien dit sneller verloopt en vaak iets makkelijker dan gewoon overleg, en daarbij past dat ook beter bij de opzet - aangezien de jongeren totaal geen zeggenschap hebben gehad in hun 'partnerkeuze'.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nemeton schreef:
    (...)
    Ik heb er al twee gevonden, maar toch bedankt x)

    Je bent snel! Van zodra de krachten erbij staan, zal ik een keuze maken ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Je bent snel! Van zodra de krachten erbij staan, zal ik een keuze maken ^_^

    Haha lang leven superpower wiki.
    En ze staan er bij.

    Mag ik een jongen??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Deze RPG lijkt me echt vet. c:
    Ik zou graag één mannelijk personage willen reserveren. Oeh. Zou ik dan ook teleportatie mogen claimen? (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik zou in dat opzicht wel rekening houden met leeftijden, ;p
    Een jongen van 17 en een vrouw van 25 lijkt me namelijk niet logisch voor kinderhuwelijken, haha.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik Thought Projection claimen?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    @Verde en Promisess: jullie staan er bij.

    @Chao: ik hou rekening met de leeftijden. Maximaal maar 3 jaar ouder/jonger, tenzij het niet anders kan maar dan word er overlegt met de twee personen.

    Ik heb er zin in :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.