• Omdat under the dome straks weer begint wil ik gewoon een RPG maken

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    HOUD MANNEN EN VROUWEN GELIJK. LEEFTIJDEN VERSCHILLEND
    Praattopic
    Speeltopic

    Binnen de koepel;

    Mannen;
    - Brody Easton | 17 | Café | Aia
    - "Hunter" Cameron Hunter McCarter | 25 | Aia
    - "Vladimir" Dimitry Mikhail Stanislav | 25 | | Tankstation | Diancie
    - Owen Carter | 7 | Auryon
    - Wyatt Morello | 28 | Klusjesman | Handles
    - John Morgers | 41 | Politie | Nuevo
    Please_Charon
    - Ian Lucas Gray | 22 | Daggers
    - Raven Dakotah Valentine | 24 | Docent | Paracosm

    Vrouwen;
    Elizabeth Quinn Hillsborough | 24 | Ziekenhuis | Kit
    - Lucy Vanessa Gray | 20 | Café | Daggers
    - Kaelena Blackburn | 22 | Bakker | Nuevo
    - Beth Harper | 21 | Ziekenhuis | Auryon
    - Abbigail Morgers | 18 | Winkel | Please_Charon
    - Nathalie Easton | 29 | Politie | Handles
    Ourania

    Buiten de koepel;
    Mannen;


    Vrouwen;


    Lijstje

    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk met foto;
    Innerlijk;
    Werk;
    Extra;


    Eventuele werkplaatsen;
    - In het café van Lucy Gray's vader
    - Het tankstation
    - Het ziekenhuis (arts, verpleging oid)
    - In de winkel
    - Stadhuis (burgemeester oid)
    - Bakker
    - Slager
    - Garage
    - Politiebureau
    - Klusjesman/vrouw

    Weet je zelf nog iets? Zet het erbij in je rol!

    Buursteden;
    Aan het Westen van Westerfield ligt Old Mill, een klein stadje gebouwd om een molen. Deze ie heilig voor het stadje
    Aan het Oosten ligt Griffinlake. Dit stadje ligt aan een groot meer. Dit stadje is opgericht door Johan Griffin
    Aan het Noorden ligt Norfield. Omringd door grote stukken weiland en is bekend door de vele boerderijen.

    Regels;
    Minimaal 200 woorden, dit is heel makkelijk
    Geen perfecte personages
    Neem zoveel als je wilt, als je maar niemand verwaarloosd
    Alleen je eigen personage besturen
    Lol hebben. Ik heb niet veel regels omdat ik eens makkelijk wilde zijn, maar houd je alsjeblieft aan de regels oké

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kit schreef:
    Eigenlijk spreek ik nooit echt veel af voor een RPG -- maar aangezien Elizabeth 25 is vroeg ik me af of er iemand voor open stond om haar ex/vriendje/beste vriendin en such te zijn. c:


    Laten we klootzak-ex doen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kit schreef:
    Eigenlijk spreek ik nooit echt veel af voor een RPG -- maar aangezien Elizabeth 25 is vroeg ik me af of er iemand voor open stond om haar ex/vriendje/beste vriendin en such te zijn. c:


    Dat zou mij wel leuk lijken met Beth, als goede/ beste vriendin? Zij is 21. (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Aia schreef:
    (...)

    Laten we klootzak-ex doen :Y)


    Oke. ^^ Wie van je personages?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Auryon schreef:
    (...)

    Dat zou mij wel leuk lijken met Beth, als goede/ beste vriendin? Zij is 21. (:


    Beste vriendinnen? ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    Eigenlijk spreek ik nooit echt veel af voor een RPG -- maar aangezien Elizabeth 25 is vroeg ik me af of er iemand voor open stond om haar ex/vriendje/beste vriendin en such te zijn. c:


    Kaelena wil wel beste vriendin zijn.:)

    Laat maar.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 21:42 ]

    Kit schreef:
    (...)

    Beste vriendinnen? ^^



    Ja, leuk! (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Kit schreef:
    (...)

    Oke. ^^ Wie van je personages?

    Hunter natuurlijk :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wait wat. Worden er nu al relaties afgesproken? Waarom zie ik dat soort dingen altijd zo laat?


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Wait wat. Worden er nu al relaties afgesproken? Waarom zie ik dat soort dingen altijd zo laat?


    Volgens mij ben ik de enige. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Naam;
    Wyatt Morello
    Leeftijd;
    28
    Uiterlijk met foto;
    Wyatt is redelijk groot met zijn 1,86. Zijn schouders zijn redelijk breed, maar hij heeft smalle heupen. Hij is dan ook redelijk gespierd, wat vooral komt door zijn werk, waar hij fysiek in de weer is. Ook gaat hij een paar keer per week hardlopen of zwemmen, zwemmen is namelijk iets waar hij echt van houdt. Hij heeft een licht getinte huidskleur en wordt erg snel bruin. Hij heeft een redelijk gave huid, op wat kleine littekentjes na. Tatoeages heeft hij niet, evenals piercings. Hij zit er wel aan te denken om eens een tatoeage te nemen, met een mooie betekenis.
    Deze jongeman heeft nogal een vreemde kledingstijl. Meestal draagt hij een jeans met stevige schoenen en een simpel shirt, vooral als hij aan het werk is. Echter, zijn kledingkast bestaat voor de helft uit nette kleding en mooi gepoetste schoenen. Hij draagt het alleen niet zo vaak, maar wel zo vaak als hij kan. Hij voelt zich altijd erg zelfverzekerd in dat soort kleding, al is het maar een mooie pantalon, met zijn glimmende schoenen en een overhemd. Niet iedereen kent die kant van hem.
    Verder heeft Wyatt een vriendelijk gezicht. Hij heeft volle, donkerroze lippen en grote, vriendelijke, bruine ogen. Zijn wimpers zijn lang en donker. Zijn neus is iets groter dan gemiddeld, iets wat van zijn vaderskant komt. Wyatt heet een lichtbruine haarkleur, zijn haar is stijl en altijd redelijk kort geknipt. Het zit meestal een beetje warrig, wat hij wel leuk vindt. Zijn stoppels zijn donker, waardoor je ze bijna altijd ziet, maar ook omdat hij zich meestal een paar dagen niet scheert.
    Innerlijk;
    Over het algemeen is Wyatt en erg vriendelijke en behulpzame man. Hij is meestal goedgehumeurd, wat je ook kan merken aan zijn constante geneurie en soms zelf zachte gezang, iets wat hij vaak en graag doet tijdens het werk. Hij staat snel klaar voor anderen, soms zelfs als het ten koste van zichzelf gaat. Voor hem is helpen altijd een prettig gevoel. Hij is totaal niet egoïstisch of lui, hij heeft altijd veel energie en is erg actief. Hij doet graag dingen, is erg sociaal en avontuurlijk. Toch is hij ook graag op zichzelf, hij werkt ook voor zijn eigen kleine bedrijfje, waar hij de enige werknemer is. Dit omdat hij er niet van houdt om zich door anderen te laten leiden, maar hij is ook niet goed in anderen te vertellen wat ze moeten doen tijdens het werk.
    Wyatt is een erg georganiseerde man. Hij kan wel eens rommelig zijn, maar over het algemeen ruimt hij meestal op, weet hij waar hij alles laat en is zijn huis ook altijd mooi op orde, behalve zijn slaapkamer, die laat hij vaak rommelig. Ook zijn agenda is altijd erg netjes. Hij is namelijk nogal chaotisch in zijn hoofd, waardoor hij dingen snel vergeet of in de war raakt als hij de dingen niet op orde houdt.
    Ook kan Wyatt en erge romanticus zijn. Hij houdt ervan om zich als een gentlemen te gedragen. Aan de andere kant houdt hij ook wel van een avondje zonder gevoelens met iemand, voor een one-night-stand of iets dergelijks en dan is hij helemaal geen gentlemen. Hij kan ook erg dominant zijn dan. Een erg grote flirt is hij niet, meestal is hij erg rechtdoorzee. Toch kan hij zich best charmant gedragen als hij wilt, ook al is hij dat van zichzelf ook al redelijk. Er zijn genoeg mensen die zijn vriendelijkheid verwarren met flirten.
    Werk;
    Timmerman en loodgieter, ook wel samengevat als klusjesman.
    Extra;
    Wyatt is deels van Italiaanse afkomst, wat ook wel aan zijn uiterlijk te zien is. Zijn vader is half Italiaans en half Amerikaans en zijn moeder was een Amerikaanse.
    Hij woont al een behoorlijke tijd op zichzelf in een mooie, ruime bungalow, alleen zijn vader leeft nog en zit in het bejaardentehuis, waar hij hem zo af en toe op komt zoeken. Verdere familie heeft hij nooit gehad, of gewoon nooit gekend.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 22:45 ]


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat we een praattopic nodig hebben. :Y)


    Your make-up is terrible

    TS, ik weet niet of je er bewust voor hebt gekozen maar bij Beth staat nog niet dat ze als ouderenverzorgster werkt. (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Praattopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Auryon schreef:
    TS, ik weet niet of je er bewust voor hebt gekozen maar bij Beth staat nog niet dat ze als ouderenverzorgster werkt. (:
    Tegen wie heb je dit?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...) Tegen wie heb je dit?

    Tegen de topicstarter haha, jou dus. (: Ik bedoel het niet negatief hoor haha.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.