• Omdat under the dome straks weer begint wil ik gewoon een RPG maken

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    HOUD MANNEN EN VROUWEN GELIJK. LEEFTIJDEN VERSCHILLEND
    Praattopic
    Speeltopic

    Binnen de koepel;

    Mannen;
    - Brody Easton | 17 | Café | Aia
    - "Hunter" Cameron Hunter McCarter | 25 | Aia
    - "Vladimir" Dimitry Mikhail Stanislav | 25 | | Tankstation | Diancie
    - Owen Carter | 7 | Auryon
    - Wyatt Morello | 28 | Klusjesman | Handles
    - John Morgers | 41 | Politie | Nuevo
    Please_Charon
    - Ian Lucas Gray | 22 | Daggers
    - Raven Dakotah Valentine | 24 | Docent | Paracosm

    Vrouwen;
    Elizabeth Quinn Hillsborough | 24 | Ziekenhuis | Kit
    - Lucy Vanessa Gray | 20 | Café | Daggers
    - Kaelena Blackburn | 22 | Bakker | Nuevo
    - Beth Harper | 21 | Ziekenhuis | Auryon
    - Abbigail Morgers | 18 | Winkel | Please_Charon
    - Nathalie Easton | 29 | Politie | Handles
    Ourania

    Buiten de koepel;
    Mannen;


    Vrouwen;


    Lijstje

    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk met foto;
    Innerlijk;
    Werk;
    Extra;


    Eventuele werkplaatsen;
    - In het café van Lucy Gray's vader
    - Het tankstation
    - Het ziekenhuis (arts, verpleging oid)
    - In de winkel
    - Stadhuis (burgemeester oid)
    - Bakker
    - Slager
    - Garage
    - Politiebureau
    - Klusjesman/vrouw

    Weet je zelf nog iets? Zet het erbij in je rol!

    Buursteden;
    Aan het Westen van Westerfield ligt Old Mill, een klein stadje gebouwd om een molen. Deze ie heilig voor het stadje
    Aan het Oosten ligt Griffinlake. Dit stadje ligt aan een groot meer. Dit stadje is opgericht door Johan Griffin
    Aan het Noorden ligt Norfield. Omringd door grote stukken weiland en is bekend door de vele boerderijen.

    Regels;
    Minimaal 200 woorden, dit is heel makkelijk
    Geen perfecte personages
    Neem zoveel als je wilt, als je maar niemand verwaarloosd
    Alleen je eigen personage besturen
    Lol hebben. Ik heb niet veel regels omdat ik eens makkelijk wilde zijn, maar houd je alsjeblieft aan de regels oké

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:20 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Diancie schreef:
    Mag ik een man? :3
    Ik ga 'm waarschijnlijk 25 jaar oud maken of zo. Binnen de koepel graag. Ik heb een awesome plan ;3

    Nou ben ik nieuwsgierig, hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik zit er aan te denken om echt zo'n asshole van een vent te maken die zo asociaal is als de pest. Geen idee of mij dat gaat lukken tho.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Ik zit er aan te denken om echt zo'n asshole van een vent te maken die zo asociaal is als de pest. Geen idee of mij dat gaat lukken tho.


    You can try ^^


    Ich liebe dich 27.12.23





    "I understand. I just don't care."

    Naam; Dimitry Mikhail Stanislav. Hij stelt zich vaak voor als Vladimir, omdat hij niet echt blij is met zijn naam.
    Leeftijd; 25
    Uiterlijk met foto; Vladimir valt gelijk op door zijn gespierde armen die helemaal bedekt zijn met tatoeages, een van zijn armen dan. Op de andere arm zit nog maar één tatoeage en dat zullen er, volgens hem, spoedig meer worden. Ergens anders dan op zijn armen heeft hij dan ook geen tatoeages. Vladimir heeft een stoppelbaard wat hem een nogal nonchalante uitstraling geeft. Hij vindt het niet erg, want hij geeft er niet zoveel om wat anderen van hem vinden. Vladimir heeft een redelijk kort kapsel, waardoor zijn kaaklijnen nog mooier uitkomen. Hij heeft groen/blauwe ogen waar altijd een strijdlustige glans in te vinden is. Hij komt intimiderend over door zijn spieren en tatoeages en maakt daar redelijk vaak gebruik van. Hij kleedt zich vaak in een simpele spijkerbroek en shirts zonder mouwen, waardoor zijn tatoeages nog mooier uitkomen. Hij wilde eerst ook nog een piercing laten zetten, maar besloot dit toch maar niet te doen. Vladimir wil met zijn uitstraling bereiken dat mensen uit zijn buurt blijven, zodat hij niemand hoeft toe te laten tot hoe kwetsbaar hij eigenlijk is. Hij doet zijn best om stevig in zijn schoenen te staan. Dit lukt hem erg goed en dat is te zijn aan zijn houding. Je zal hem nooit voorover gebukt zien lopen. Vladimir is aardig lang met zijn 190 centimeter en heeft een redelijk grote schoenmaat. (45). Hij is daar niet zo blij mee, want hij krijg vaak de bijnaam 'Bigfoot' naar zijn hoofd geslingerd.
    Innerlijk; Vladimir had geen makkelijke jeugd. Zijn vader was een alcoholist en had moeite om zijn handen thuis te houden; Vladimir werd erg vaak geslagen en in elkaar gemept. Hij droeg toen vaak shirts met lange mouwen en lange broeken om de verwondingen, blauwe plekken en andere dingen te verbergen. Vladimir praatte met bijna niemand, alleen zijn moeder vertrouwde hij. Die werd echter, toen hij 18 jaar was, neergestoken door zijn vader in een dronken bui. De verwondingen waren te erg om nog te kunnen herstellen en Helga, Vladimir's moeder, overleed diezelfde nacht nog in het ziekenhuis. Vladimir besloot dat hij zijn vader nooit meer wilde zien. Het laatste moment dat hij zijn vader zag, was toen de man naar de gevangenis werd gebracht. Vladimir heeft het zichzelf nooit kunnen vergeven dat zijn moeder zo werd neergestoken en dat hij niets had kunnen doen. Vanwege het grote schuldgevoel en ellende die hij ondervond van het vertrouwen van mensen - die vervolgens misbruik van je maken - besloot hij niet zomaar meer mensen toe te laten. Hij veranderde langzaam in een asociaal hoopje mens dat niets of niemand meer toeliet tot zijn ware gevoelens. Tot hij een vriendin kreeg. Alles veranderde. Hij werd vriendelijker en begon weer op te leven, alles veranderde echter toen hij erachter kwam dat zijn vriendin overspel had gepleegd. Hij raakte verbitterd, in een sociaal isolement en begon met roken en drinken. Hij drinkt niet echt veel, maar hij rookt als een ketter. Hij heeft ook redelijk losse handjes als het op ruzies aankomt. Hij kan makkelijk, zonder een schuldgevoel erbij te hebben, iemand het ziekenhuis in slaan. Zijn geweten heeft hij al langere tijd geleden de rug toegekeerd, dus als het echt zou moeten, zou hij ook wel een moord kunnen plegen. Ook zonder schuldgevoel. Hij is een beetje een psycho, een controlfreak en een driftkikker. Hij kan niet goed tegen verlies en dingen die niet lukken maken hem ook boos. Dan kan hij zomaar alles aan gort slaan, om vervolgens weer ergens in een hoekje te zitten mopperen met een glas bier en een sigaret. Vladimir zal voor niets of niemand zomaar opzij gaan of zijn excuses aanbieden voor dingen die hij fout doet of fout heeft gedaan. Vladimir heeft nooit ergens spijt van, maar je moet bij hem nooit over zijn familie beginnen. Dan kan hij onvoorspelbaar reageren. Vaak begint het met een klein beetje woede en eindigt het met agressie, waarin zijn emoties flink in de strijd worden gegooid. Vladimir is sociaal onhandig. Hij zal nooit zomaar uit zichzelf een gesprek met je starten. Hij heeft ook niet echt hobby's behalve gamen. Vladimir kan enorm sarcastisch en cynisch reageren. Hij kan ook ontzettend lomp zijn, omdat hij vrij regelmatig niet goed nadenkt bij wat hij zegt.
    Werk; Achter de kassa bij het plaatselijke tankstation. Vroeger was hij uitsmijter bij de plaatselijke club, wegens teveel klachten van mensen waar hij geweld tegen gebruikte, is hij ontslagen daar en besloot hij bij het tankstation te proberen om een baan te krijgen.
    Extra; Vladimir heeft een keer zes bushokjes gesloopt in twee maanden tijd en heeft daarvoor al een keer in de gevangenis gezeten.

    "Off is were you should fuck"

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 13:45 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zie die twee elkaar nu al haten, hehehe.

    Ik ga nog een jongen nemen tho ;3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lol, Kyle nu zijn we gezellig collega's x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Lol, Kyle nu zijn we gezellig collega's x)

    Yeah klopt heb wat aangepast hahah. Ik heb nu heel wat in mijn hoofd hahhahaha


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lijkt me best leuk. Ik maak een karakter aan als ik op mijn laptop zit. Tablet typt niet fijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb het kopje; Eventuele werkplaatsen toegevoegd ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik wil ook nog wel een jongen, alleen weet niet waar ;/


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Ik wil ook nog wel een jongen, alleen weet niet waar ;/


    Goed nadenken ;p


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aia schreef:
    (...)

    Goed nadenken ;p


    Wat doen de mensen buiten de koepel? Want daar moeten ook wel mensen bij, denk ik dan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk dat ik nog wel meer toe zal voegen aan mijn rol, maar voor nu is hij even klaar.


    26 - 02 - '16

    Omg Erieka, perfecto!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hemwin schreef:
    (...)

    Wat doen de mensen buiten de koepel? Want daar moeten ook wel mensen bij, denk ik dan.


    Nou, dat kunnen mensen zijn die familie zijn en zo. Ze proberen, net als de mensen binnen de koepel, de koepel te laten verdwijnen. you know? ^^


    Ich liebe dich 27.12.23