Ik moet elke dag naar me oma omdat ze ziek is en daar is en jongen en elke keer als ik langs kom zegt hij stomen dingen zoals "hey blontje zin om te daten" en en paar anderen dinge maar die ga ik niet Zeggen ik wort er echt gek van en als ik er its van zeg begint hij het nog erger te maaken wat moet ik doen help plz
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Stomme jongen
Stomme jongen - Liefde, Vriendschap & Familie
-
29 juli 2014 - 10:3129 juli 2014 - 15:14
Negeren of een grote bek geven dat ie je met rusdt moet laten
My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio
29 juli 2014 - 15:31Zeggen dat je je vriend gaat bellen als-ie je niet met rust laat. :p
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
29 juli 2014 - 15:58Rewrite schreef:
Dit is wat je moet doen.
Je koopt een zak met van die hondenkoekjes en als je hem ziet staan dan zeg je: "Hé! Het is die hond!"
"Wanna bicuit, boy? You wanna bicuit?"
En steeds als hij dan iets zegt, gooi zo'n hondenkoekje in zijn gezicht met de tekst: "Have a biscuit!"
Dat kan niet misgaan
Dat is zooo geniaal. Ik ga dat echt een keer doen als ik last heb van iemand :').29 juli 2014 - 16:02Rewrite schreef:
Dit is wat je moet doen.
Je koopt een zak met van die hondenkoekjes en als je hem ziet staan dan zeg je: "Hé! Het is die hond!"
"Wanna bicuit, boy? You wanna bicuit?"
En steeds als hij dan iets zegt, gooi zo'n hondenkoekje in zijn gezicht met de tekst: "Have a biscuit!"
Dat kan niet misgaan
Ik ga echt stuk om jou van het lachen'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.
29 juli 2014 - 17:18Gewoon negeren. Wanneer het geen aandacht krijgt, geeft die het vanzelf wel op.
Take me to wonderland
29 juli 2014 - 17:22Bijdehante opmerking terug maken. Dit soort dingen moet je niet zo serieus nemen, joh. Als hij ziet dat je geërgerd raakt, vind hij dat juist grappig.
ars moriendi
29 juli 2014 - 17:23Inderdaad gewoon negeren en dan is de lol er gauw van af voor hem :')
Not all treasure is silver and gold, mate.
29 juli 2014 - 17:46Zoals al eerder gezegd: negeren die hap.
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
31 juli 2014 - 20:46Vandaag ging ik langs en hij zag me en zei 'hey blontje waar ga je heen' ik rol met me oogen 'to your ass freak'
31 juli 2014 - 22:41LoveXdirection schreef:
Vandaag ging ik langs en hij zag me en zei 'hey blontje waar ga je heen' ik rol met me oogen 'to your ass freak'
Bravo. Wat een goede comeback5 aug 2014 - 23:11