• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!



    LIAM PAYNE


    Namens Femke



    ONZE SPAMMERS:
    Spammers ID's


    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    DAWSONS / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    Nagusamu - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    ExpectoPatronum - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde. >> Is eigenlijk super awesome en iedereen heeft respect voor haar
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.
    C0BAIN - Lotta >> Sexy >> Dljflksjfklsjfklsjfklfskfskjfksj.
    Kings - Gail >> De Allerbeste Mod Die Er Bestaat.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie wordt dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Lotta's liefdes zijn Tamara en Octaaf.
    - Lotta houdt heeeeel veel van iedereen in dit topic.
    - Fembledore (Femke en Dumbledore) en Liara (Liam en Tamara) zijn onze lievelingsships.


    Regels:

    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Spammen is prima, daar zijn we hier ook voor. Maar onthoudt dat er ook genoeg bestaat.
    - Pervhumor mag. Zolang je het onder een spoiler gooit voor anderen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 23:21 ]


    wat was dit ookalweer

    De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!
    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
    Spammers:
    ExpectoPatronum • Femke • 16 •

    Naam: Femkeeeeeee met één E op het einde.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Geboortedatum: 11 september 1997
    School/studie: MBO niveau 4, leerjaar 1 Toegepaste Biologie
    Uiterlijk: super knap. Nee grapje, ik heb donkerblond haar en grijze ogen. Ik ben 1.76 en heb sproetjes
    Iets over jezelf: ik heb echt geen idee): maar I like James Potter
    Spamspecialiteiten: James Potter

    Promisess • Jente • 14 •
    Naam: Jente.
    Leeftijd: 14 jaar.
    Geboortedatum: 13 juli.
    School/studie: Gymnasium, klas 3.
    Uiterlijk: Ik heb blond krullend haar. Ik ben 1,74-1,75 zoiets zal het wel zijn. Ik heb blauw/groen/grijs/bruine ogen. Mijn pink is echt afzichtelijk klein.
    Iets over jezelf: Ik ben Jente en ik ben echt heel apart dus pas op. Taart is altijd welkom en ik ben natuurlijk fantastisch. Ik ben ook heel lomp, dus laat mij geen dingen doen waar je niet lomp voor moet zijn.
    Spamspecialiteiten: Blobfishes, eten, cijfers en falende dingen.

    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
    Regels:

    • Niemand heeft behoefte aan haat.
    • Haten = Verlaten.
    • Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    •De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    • Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    • Spammen is prima, daar zijn we hier ook voor. Maar onthoudt dat er ook genoeg bestaat.
    • Pervhumor mag. Zolang je het onder een spoiler gooit voor anderen.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    DAWSONS schreef:
    Jongens, die spoilers maken hem toch heel erg onoverzichtelijk en lelijk. Is het een idee dat ik een blog aanmaak met daarin alles over iedereen en de link hier zet?


    Ja!!! Dat vind ik beter xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    C0BAIN schreef:
    Naam: Lotta(patatta).
    Leeftijd: 12, bijna 13 en de jongste van de bende. (:
    Geboortedatum: 18 september 2001
    School/studie: ASO Moderne wetenschappen, 2de jaar
    Uiterlijk: Lang, donkerbruin haar, hoofd, armen en benen.
    Iets over jezelf: Lotta. Irritant kind. Houdt van Quizlet, de nineties, Octaaf de gitaar en iedereen in dit topic.
    Spamspecialiteiten: Het roepen van namen, in caps schrijven, mensen irriteren.

    c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Promisess schreef:
    De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!
    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
    Spammers:
    ExpectoPatronum • Femke • 16 •
    Naam: Femkeeeeeee met één E op het einde.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Geboortedatum: 11 september 1997
    School/studie: MBO niveau 4, leerjaar 1 Toegepaste Biologie
    Uiterlijk: super knap. Nee grapje, ik heb donkerblond haar en grijze ogen. Ik ben 1.76 en heb sproetjes
    Iets over jezelf: ik heb echt geen idee): maar I like James Potter
    Spamspecialiteiten: James Potter

    Promisess • Jente • 14 •
    Naam: Jente.
    Leeftijd: 14 jaar.
    Geboortedatum: 13 juli.
    School/studie: Gymnasium, klas 3.
    Uiterlijk: Ik heb blond krullend haar. Ik ben 1,74-1,75 zoiets zal het wel zijn. Ik heb blauw/groen/grijs/bruine ogen. Mijn pink is echt afzichtelijk klein.
    Iets over jezelf: Ik ben Jente en ik ben echt heel apart dus pas op. Taart is altijd welkom en ik ben natuurlijk fantastisch. Ik ben ook heel lomp, dus laat mij geen dingen doen waar je niet lomp voor moet zijn.
    Spamspecialiteiten: Blobfishes, eten, cijfers en falende dingen.

    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
    Regels:

    • Niemand heeft behoefte aan haat.
    • Haten = Verlaten.
    • Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    •De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    • Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    • Spammen is prima, daar zijn we hier ook voor. Maar onthoudt dat er ook genoeg bestaat.
    • Pervhumor mag. Zolang je het onder een spoiler gooit voor anderen.


    Dan moet je je dat even voorstellen van IEDEREEN. Dan word ie lelijk


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Jongens, die spoilers maken hem toch heel erg onoverzichtelijk en lelijk. Is het een idee dat ik een blog aanmaak met daarin alles over iedereen en de link hier zet?


    Ik heb ff wat geprobeerd, kweet niet of dat er beter uitziet maar zoja dan moet iedereen zich er ff bij zetten want ik ben lui


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    KABAM


    wat was dit ookalweer

    Naam: Suzan maar noem me maar Suus.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Geboortedatum: 28-09-1997
    School/studie: Doktersassistente
    Uiterlijk: Ik heb donkerbruin lang haar. Meestal stijl maar soms ook golvend. Ik ben 1.53. Ik heb dezelfde ogen als Justin Bieber. Interessant. *kuch kuch*
    Iets over jezelf: Ik kan soms echt heel erg druk zijn waardoor ik soms irritant over kom. Ik denk HEEL vaak door. Uhm, ik ben koewl want ik woon in een ananas. Ik werk samen met Jerry van Totally Spies. Ik ben dus vaak van huis omdat ik op missies wordt gestuurd.
    Spamspecialiteiten: In caps typen, druk zijn, gek doen, niet serieus kunnen doen maar als het nodig is dan ben ik natuurlijk serieus! Oke doei.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 23:25 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DAWSONS schreef:
    KABAM


    Jij. Bent. Zo. Slim.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Naam: Suzan maar noem me maar Suus.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Geboortedatum: 28-09-1997
    School/studie: Doktersassistente
    Uiterlijk: Ik heb donkerbruin lang haar. Meestal stijl maar soms ook golvend. Ik ben 1.53. Ik heb dezelfde ogen als Justin Bieber. Interessant. *kuch kuch*
    Iets over jezelf: Ik kan soms echt heel erg druk zijn waardoor ik soms irritant over kom. Ik denk HEEL vaak door. Uhm, ik ben koewl want ik woon in een ananas. Ik werk samen met Jerry van Totally Spies. Ik ben dus vaak van huis omdat ik op missies wordt gestuurd.
    Spamspecialiteiten: In caps typen, druk zijn, gek doen, niet serieus kunnen doen maar als het nodig is dan ben ik natuurlijk serieus! Oke doei.

    Doktersassistente! Hallo dokter Suus. ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Jij. Bent. Zo. Slim.


    Jij dan O.O


    wat was dit ookalweer

    Iedereen is hier heel slim en dan kom ik hier aan met mijn niet slimheid O.O


    wat was dit ookalweer

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Doktersassistente! Hallo dokter Suus. ;D


    LOL.
    Hoi Jente xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Jij dan O.O


    Ik heb mijn brein van marktplaats ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DAWSONS schreef:
    Iedereen is hier heel slim en dan kom ik hier aan met mijn niet slimheid O.O


    En waarom ben jij niet slim? Waar baseer je dat op jongedame?
    *kijkt je streng aan:p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hahaha in je blog heet ik Suzanne xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.