• En wel games die kunnen draaien op een 'Intel(R) HD Graphics 4000' videokaart.

    Dus, weten jullie zo'n game. Please tell me! Ik zit me hier kapot te vervelen.


    26 - 02 - '16

    To be honest heb ik geen flauw idee of een Intel HD graphics 4000 een goede videokaart is.. xD Anders zou ik je zeker kunnen helpen. Heb je misschien voorkeuren voor genres?


    I long for this feeling to not feel at all.

    Het is een slechte videokaart.. Ik heb niet echt een voorkeur voor genres


    26 - 02 - '16

    Hmm I see, je kan ook proberen games te zoeken die je wilt spelen en dan of alle settings naar ultra low te zetten, en als dat nog niet werkt de configure file opzoeken en daar shit in veranderen? ;o Ik ken iemand met een slechte videokaart die altijd dat soort dingen doet (op google shit opzoeken ervoor, config file veranderen, weten wat hij aan/uit moet doen in de settings) en die dan toch nog best wel high-end games kan spelen :'D Maar ik zou zeggen;

    MMORPG: Guild wars 2, Latale, Eden eternal, Neverwinter, No more room in hell (online zombie shooter), Borderlands 1. Fallout..


    I long for this feeling to not feel at all.

    Penta schreef:
    Hmm I see, je kan ook proberen games te zoeken die je wilt spelen en dan of alle settings naar ultra low te zetten, en als dat nog niet werkt de configure file opzoeken en daar shit in veranderen? ;o Ik ken iemand met een slechte videokaart die altijd dat soort dingen doet (op google shit opzoeken ervoor, config file veranderen, weten wat hij aan/uit moet doen in de settings) en die dan toch nog best wel high-end games kan spelen :'D Maar ik zou zeggen;

    MMORPG: Guild wars 2, Latale, Eden eternal, Neverwinter, No more room in hell (online zombie shooter), Borderlands 1. Fallout..


    Oeh! Zombieshooter ;D
    Ik zal 'ns kijken. Dankjewel!


    26 - 02 - '16

    Oh, you like zombie games? Hmm ik denk dat je de meeste hiervan al kent, maar alsnog:
    State of decay
    The walking dead
    Left for dead 1/2 (BEST ONE.)
    Killing floor (TRY THIS ONE TOO.)

    En no more room in hell kan heel stom zijn tho, als je net begonnen bent weet je meestal niet wat je moet doen en gaat je team nog wel eens flamen, maar verder is het leuk, vind ik.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Zitten daar ook single players tussen?


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Zitten daar ook single players tussen?

    State of decay is single player (voor nu geloof ik), L4D2 kan je single player doen, The walking dead is ook single player. Als je single player games zoekt is State of decay zeker een aanrader, super vet survival zombie spel :'D


    I long for this feeling to not feel at all.