• Ik vroeg me af of hier ook mensen waren die mmorpgs spelen, of co-op/mmo games, en zin hebben om eens samen te spelen! Als je een andere online game speelt en iemand zoekt om mee te spelen ben ik daar eigenlijk ook wel up voor, dus als je een game hebt die hier niet bij staat mag je het alsnog vermelden, same met een game die je wilt uitproberen! :'D

    CO-OP:
    Left for dead 2
    Team fortress 2
    Rust
    Saints row 3
    Portal 2
    Garrys mod
    Borderlands 2
    Battleblock theater
    Osu!
    Magicka

    MMO:
    Guild wars 2
    WoW private server
    League of Legends
    LaTale
    Aion

    Feel free to add me on steam too! Username: Submatronic


    I long for this feeling to not feel at all.

    aestivate schreef:
    Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit echt gegamed, dus ik ken er ook niets van.
    Wat zou je me dan het best aanraden?

    oke ik weet het nu klink ik echt dom.
    League is echt iets wat je moet leren en veel tijd in moet steken om goed te worden.
    Ik zou dan Aion or Aura spelen, als ik jou was.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)League is echt iets wat je moet leren en veel tijd in moet steken om goed te worden.
    Ik zou dan Aion or Aura spelen, als ik jou was.

    En duurt het lang voordat Aion is gedownload?


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    (...)
    En duurt het lang voordat Aion is gedownload?
    Ja, dat wel. Sadly.


    I live for the applause, you will die for it.

    En Aura Kingdom? Want ik denk dat dat toch iets meer voor mij is :D


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Die heb ik niet gespeeld, haha. Daar moet iemand anders ff op reageren. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Btw. srry dat ik zoveel vragen stel :c


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    Btw. srry dat ik zoveel vragen stel :c
    Nou en c:


    I live for the applause, you will die for it.

    aestivate schreef:
    Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit echt gegamed, dus ik ken er ook niets van.
    Wat zou je me dan het best aanraden?

    oke ik weet het nu klink ik echt dom.

    Nog nooit gegamed? ;o Hoe weet je dan dat het mmorpg genre iets voor jou is? Je kan natuurlijk altijd Aura kingdom uitproberen gewoon voor het genre, zoveel verschil zit er toch nooit in in mmorpg games, behalve de stijl en iets in de combat misschien.. volgens mij duurt het ook niet lang om te downloaden, Aion wel though! Als je het besluit te downloaden en uit te proberen wil ik je best wel opweg helpen en een nieuwe character aanmaken :'D


    I long for this feeling to not feel at all.

    Penta schreef:
    (...)
    Nog nooit gegamed? ;o Hoe weet je dan dat het mmorpg genre iets voor jou is? Je kan natuurlijk altijd Aura kingdom uitproberen gewoon voor het genre, zoveel verschil zit er toch nooit in in mmorpg games, behalve de stijl en iets in de combat misschien.. volgens mij duurt het ook niet lang om te downloaden, Aion wel though! Als je het besluit te downloaden en uit te proberen wil ik je best wel opweg helpen en een nieuwe character aanmaken :'D


    Nee ik heb echt nog nooit gegamed, blame on me. En maakt dat spel je laptop erg traag en het bevat toch geen virussen hé? Btw. het zou erg lief van je zijn als je me zou willen helpen ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."

    aestivate schreef:
    (...)
    Nee ik heb echt nog nooit gegamed, blame on me. En maakt dat spel je laptop erg traag en het bevat toch geen virussen hé? Btw. het zou erg lief van je zijn als je me zou willen helpen ^^

    HAHA
    sorry daar moest ik om lachen xD maar nee het heeft geen virussen, don't worry xD lol omg
    Het maakt je pc niet traag maar je pc kan het spel wel traag maken ofcourse. Ik kan je wel vragen of je een beetje een goede pc/laptop hebt maar als je nooit gamed is het moeilijk om te oordelen of die het dan ook zou doen met aura kingdom, ik neem aan van wel though aangezien die het op mijn oer oude laptop zelfs doet. ^^

    En ik zou je graag willen helpen, vind dat juist leuk! c:


    I long for this feeling to not feel at all.

    Moet je dan eerst een account maken op aeria games?


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Nog 20 minuten en Aura Kingdom is gedownload ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Ik ben ondertussen ook Aura Kingdom aan het downloaden. De verveling is te erg de laatste tijd, haha.


    Because I love him, do I need another reason?

    Het ziet er een beetje kinderachtig uit, dus idk. Denk niet dat ik het ga spelen :'D Niet mijn stijl.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kjellberg schreef:
    Ik ben ondertussen ook Aura Kingdom aan het downloaden. De verveling is te erg de laatste tijd, haha.

    Hoelang moet hij nog bij jou downloaden?


    "Music expresses everything I can't say in words."