• Hoihoi,

    ik heb een vraag aan jullie.
    Ik en een vriendin willen naar Reggaebus een festival in Brussel, maar we hebben geen idee hoe er te komen.

    Dit is het adres: 86c, avenue du port - havenlaan​
    1000 Bruxelles - Brussels
    10 minuten lopen vanaf Brussel (Gare du Nord) Noord.

    Ik woon in Breda, Nederland.
    Er gaat vanaf hier een bus naar Antwerpen, en een trein.

    Ik kom er zelf helemaal niet aan uit en zie 10 verschillende websites.
    Wie o wie, wil mij helpen?

    Data:
    29-08 heen
    31-08 terug

    Het liefst zo goedkoop mogelijk(: iets langer in de bus zitten is dan ook geen probleem.
    Jullie zouden me echt helpen! tnx

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 17:20 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ben even aan het kijken voor hoe je met de trein zou kunnen gaan.

    Hier komen als het goed is de prijs te staan enz.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nou, volgens de NS International is het 28,40 voor twee personen (ik heb 2 personen geselecteerd, in de leeftijd van 19 jaar omdat op jouw profiel staat dat je 19 bent) maar dat is een enkele reis. Het retourtje zal dan wel 56,80 zijn.
    Ik weet niet of dit goedkoop is, maar dit is mijn eerste ingeving haha.
    Hopelijk helpt het iets


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Nou, volgens de NS International is het 28,40 voor twee personen (ik heb 2 personen geselecteerd, in de leeftijd van 19 jaar omdat op jouw profiel staat dat je 19 bent) maar dat is een enkele reis. Het retourtje zal dan wel 56,80 zijn.
    Ik weet niet of dit goedkoop is, maar dit is mijn eerste ingeving haha.
    Hopelijk helpt het iets


    Thanks voor de moeite, ^^

    Dat is in ieder geval al een optie(:

    Ik weet wel dat lijn 19 Breda-Antwerpen 14 euro retour is per persoon, dus dat is al iets goedkoper.
    Alleen krijg ik nog niet gevonden, hoe ik het beste van Antwerpen naar Brussel Noord kom. haha


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Vanuit de Belgische Spoorwegen, van Antwerpen naar Brussel Noord

    Dat is €7,30 voor een enkele reis, per persoon.

    Dan ben je voor retour €14,60 kwijt per persoon.

    Ik weet niet hoe het met bussen zit (ik heb nog nooit met een bus gereisd (zip) ) maar als je dit doet, ben je p.p. 20 cent meer kwijt dan als je in een keer een compleet ticket koopt voor de trein met twee personen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Reizen met de bus vanuit Antwerpen kan alleen nergens de prijzen vinden :'D

    Prijzen gevonden:
    Weet alleen niet welke je moet hebben xD

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 18:27 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly