• Wat de titel zegt dus. Welke betekenis schuilt er achter jouw naam?

    Klangkarussell is een elektronisch muziekduo, je kent hun singles Sonnentanz en Netzwerk waarschijnlijk wel als je ze hoort. (:


    You only see the stars when they fall like rain.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Mijn username komt van Merrill Hess, één van mijn favoriete personages van Joaquin Phoenix. Hij komt uit de film Signs. C:


    Caution first, always.

    Jinxx is de gitarist van de band Black Veil Brides :')

    Dunbar is de achternaam van een nieuw personage van Teen Wolf: Liam Dunbar. Hij wordt gespeeld door Dylan Sprayberry, die tevens even oud is als mij en ook op dezelfde dag jarig is :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naast dat Parachutes natuurlijk afkomstig is van het gelijknamige album en liedje van Coldplay, staat het voor mij voor vrijheid, je laten mee waaien met de wind om te ontdekken waar in het leven hij je heen voert.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is de 'shipname' van Ashley Benson en Shay Mitchell


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Firenze is een personage uit Harry Potter. Firenze was al bezet dus heb ik er een 'e' achter gezet. En het grappige is ook dat ik toevallig een verhaal aan het schrijven ben over vuur en water: Fire en Zee (: .


    I wanna be a wizard!

    Het is de shipname van: Ashton Irwin en Luke Hemmings. Dat wordt: Lashton Hemwin.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 11:53 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Capricious is o.a. een ander woord voor wispelturig, nukkig en onberekenbaar. Dat vind ik wel bij mijn persoonlijkheid passen. Ik kan nogal een rare zijn, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Audacity is Engels voor onverschrokkenheid, stoutmoedigheid, lef.


    i put the fun in funeral

    Nightwarbler staat voor Nightbird en De warblers uit Glee.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Voetballer Bastian Schweinsteiger van FC Bayern.

    Tsja.


    ars moriendi

    Shipname Stiles Stilinski en Malia Tate uit Teen Wolf.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Regulus Arcturus Black uit Harry Potter. Hij had een van de gruzelementen van Voldemort gestolen en een neppe achtergelaten met een briefje erin met RAB erop.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Baixue is de naam van de vriendin van mijn buddy in China tijdens mijn xplorereis vorig jaar (:


    You're never fully dressed without a smile