• KLETSKEBEM C:


    wat was dit ookalweer

    Diancie schreef:
    (...)

    LOTTA! (:

    Erieka! Marthe! Evelien! <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hey Lotta!

    @Marthe, sorry, volgens mij lees ik niks van je. Maar je moet niet zo negatief zijn ;)


    16 - 09 - '17

    Tolkien schreef:
    Muuuuuh.

    Ik heb even steunend commentaar nodig van mensen die mijn schrijfsels lezen.

    Ik heb de laatste tijd het gevoel dat mijn schrijven slechter aan het worden is en ik weet niet of dat nu werkelijk zo is of niet. Ik heb vaak het genoeg dat ik niet origineel genoeg ben omdat ik ieder idee al lijk uitgeprobeerd te hebben. Wilt dat dan zeggen dat ik nu gewoon personages heb doorgrond en gevarieerde, veelzijdige personages heb doorgrond en dat ik elke soort ervan onder de knie heb? Of wilt dat zeggen dat ik niet creatief genoeg ben en eigenlijk telkens hetzelfde doe? Want zo voelt het wel een beetje. ._.


    Je kan ook gewoon een voorkeur hebben voor het beschrijven van een bepaald soort personage. Mijn personages zijn altijd sarcastisch, pessimistisch en lichtelijk naïef. Of ze denken het heel goed te weten, waarna ze er flink naast zitten, vaak.


    26 - 02 - '16

    hah, toch iemand die mijn aanwezigheid erkent :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    hah, toch iemand die mijn aanwezigheid erkent :'D


    Ow sorry, HALLOOOOOOOOOOOOOOO!!


    16 - 09 - '17

    Tolkien schreef:
    Muuuuuh.

    Ik heb even steunend commentaar nodig van mensen die mijn schrijfsels lezen.

    Ik heb de laatste tijd het gevoel dat mijn schrijven slechter aan het worden is en ik weet niet of dat nu werkelijk zo is of niet. Ik heb vaak het genoeg dat ik niet origineel genoeg ben omdat ik ieder idee al lijk uitgeprobeerd te hebben. Wilt dat dan zeggen dat ik nu gewoon personages heb doorgrond en gevarieerde, veelzijdige personages heb doorgrond en dat ik elke soort ervan onder de knie heb? Of wilt dat zeggen dat ik niet creatief genoeg ben en eigenlijk telkens hetzelfde doe? Want zo voelt het wel een beetje. ._.


    Ik lees ze niet, ga ik zo wel even doen, want ik moet iets te lezen hebben. (cat)

    Hetzelfde doen is niet verkeerd, vind ik. Want als het voor jou beter werkt, moet je dat ook gewoon gaan doen. En ik denk dat het voor jou echt zo voelt, maar dat als lezer heel erg meevalt. (:


    wat was dit ookalweer

    I stiiiill wanna go to Disneeeey


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    I stiiiill wanna go to Disneeeey


    Ik ook D:


    26 - 02 - '16

    Meh, maar het is gewoon dat ik vroeger altijd van die lieve, lichtelijk sarcastische personages had. Sinds ik één keer een sadist heb gemaakt, begin ik dit meer en meer te doen en ik heb gewoon het gevoel alsof al mijn personages een rip-off zijn van hetzelfde. Ik heb alleen geen idee wat ik nog anders kan gaan proberen van uiterste licht van het tegenovergestelde van wat ik 'gewoonlijk' doe.


    help

    Tolkien schreef:
    Meh, maar het is gewoon dat ik vroeger altijd van die lieve, lichtelijk sarcastische personages had. Sinds ik één keer een sadist heb gemaakt, begin ik dit meer en meer te doen en ik heb gewoon het gevoel alsof al mijn personages een rip-off zijn van hetzelfde. Ik heb alleen geen idee wat ik nog anders kan gaan proberen van uiterste licht van het tegenovergestelde van wat ik 'gewoonlijk' doe.


    Maar dat is toch niet zo'n enorme ramp? Ik vind het ook wel jammer dat mijn personages vaak hetzelfde zijn, maar ik kan er zelf niets aan veranderen. Voor mijn idee dan. Soms helpt het ook om bepaalde muziek te luisteren terwijl je - je personages schrijft tho.


    26 - 02 - '16

    Kawena schreef:
    I stiiiill wanna go to Disneeeey


    Mag ik mee?

    @Marthe, probeer gewoon iets wat je het prettigst vindt of momenteel in gedachten hebt?


    16 - 09 - '17

    Maar daar ligt het helemaal niet aan. D: Ik vind het net heel erg leuk om sarcastische personages te spelen met hun sadistische trekjes, maar dat is net het probleem. Ik wil niet dat ik telkens hetzelfde personage gebruik, lichtelijk aangepast naar het kader waarin het zich moet bevinden. Daar zit ik nu net mee. ._. Sorry, ik ben iemand die heel erg gesteld is op unieke dingen maken. :')


    help

    Noh. Niemand mag mee! Da's omdat jullie nooit antwoorden op mijn posts :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tolkien schreef:
    Maar daar ligt het helemaal niet aan. D: Ik vind het net heel erg leuk om sarcastische personages te spelen met hun sadistische trekjes, maar dat is net het probleem. Ik wil niet dat ik telkens hetzelfde personage gebruik, lichtelijk aangepast naar het kader waarin het zich moet bevinden. Daar zit ik nu net mee. ._. Sorry, ik ben iemand die heel erg gesteld is op unieke dingen maken. :')


    Eh, ja, hmm.. Ik zit te denken aan; kijk films, lees boeken, luister muziek en kijk naar wat voor gevoel dat voor jou oplevert. Leg dat gevoel in je personage. Ook dingen zoals bepaalde gewoonten, autistische trekjes en dat soort dingen, zijn vaak ook erg origineel.


    26 - 02 - '16

    Kawena schreef:
    Noh. Niemand mag mee! Da's omdat jullie nooit antwoorden op mijn posts :c

    Ik wel toch. IK MAG MEE. c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it