• KLETSKEBEM C:

wat was dit ookalweer

Wat vinden jullie van shipnamen als username? Zoals ik bv. ooit Syliam had (Sylvie en Liam)

16 - 09 - '17

Philocalist schreef:
    Wat vinden jullie van shipnamen als username? Zoals ik bv. ooit Syliam had (Sylvie en Liam)

Ik vind het wel grappig. Ik heb op een 2de account uit meligheid Liara4Life of zo iets gedaan :')
    (Wij fangirlen te veel ;x)

wat was dit ookalweer

DAWSONS schreef:
    (...)

Ik vind het wel grappig. Ik heb op een 2de account uit meligheid Liara4Life of zo iets gedaan :')
    (Wij fangirlen te veel ;x)

Wij? Wie is wij?

16 - 09 - '17

Erieka, nieuwe username? I like it! En die avatar ook, een pokémon right? Je naam vast ook dan?

16 - 09 - '17

Philocalist schreef:
    (...)

Wij? Wie is wij?

Ik en 2 vriendinnen x)
    Flaenor had hem bedacht en samen met Kicha (username vergeten) heb ik hem genomen. c:

wat was dit ookalweer

@Erieka.

I like je nieuwe naam en foto c:

wat was dit ookalweer

DAWSONS schreef:
    (...)

Ik en 2 vriendinnen x)
    Flaenor had hem bedacht en samen met Kicha (username vergeten) heb ik hem genomen. c:

Ah..

16 - 09 - '17

Philocalist schreef:
    Erieka, nieuwe username? I like it! En die avatar ook, een pokémon right? Je naam vast ook dan?

Yep it's a pokemon :3

26 - 02 - '16

Diancie schreef:
    (...)

Hij/Zij is cute O.O

wat was dit ookalweer

Diancie schreef:
    (...)

Nice (:

16 - 09 - '17

Diancie schreef:
    Ik houd gewoon niet van onzinnig gespam, that's it. Daarvoor ben ik niet hier. Ik ben hier om mensen advies te vragen om dingen, te praten over dingen, maar niet om te spammen.

Same, ik vind het soms ook irritant. Al kan ik me ook eens uitdrukken met een gif-gesprek.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Zij, geloof ik. Volgens de gifs op m'n profiel althans. Ze is de nieuwe Rock/Fairy type en ze komt binnenkort in het nieuwe Pokémon spel, geloof ik. Ik moet haar hebben, hoe dan ook D:

26 - 02 - '16

GUESS WHO'S BACK??

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

C0BAIN schreef:
    GUESS WHO'S BACK??

LOTTA! (:

26 - 02 - '16

Muuuuuh.

Ik heb even steunend commentaar nodig van mensen die mijn schrijfsels lezen.

Ik heb de laatste tijd het gevoel dat mijn schrijven slechter aan het worden is en ik weet niet of dat nu werkelijk zo is of niet. Ik heb vaak het genoeg dat ik niet origineel genoeg ben omdat ik ieder idee al lijk uitgeprobeerd te hebben. Wilt dat dan zeggen dat ik nu gewoon personages heb doorgrond en gevarieerde, veelzijdige personages heb doorgrond en dat ik elke soort ervan onder de knie heb? Of wilt dat zeggen dat ik niet creatief genoeg ben en eigenlijk telkens hetzelfde doe? Want zo voelt het wel een beetje. ._.

help