Great. Mijn broertje kreeg vandaag bij de familie een woede uitbarsting en is vervolgens de straat opgerend om uiteindelijk bij een drukbezocht kruispunt tegen te worden gehouden door mijn oom. O - wat was dat grappig. --' Echt die freakin' familie maar lachen en mijn broer en ik ongeduldig wachten totdat ze terugkomen, omdat we weten dat hij dit veel vaker heeft. DE FUCK IS DAAR GRAPPIG AAN.
Uiteindelijk was er een man voor de poort van mijn nu-overleden-opa en oma gestopt om te zeggen dat een man en een kind bij het kruispunt aan het vechten waren. Great. Vervolgens gaat mijn moeder er met de auto en mijn nee achteraan en hebben ze mijn broertje met veel moeten in de auto weten te krijgen waar mijn oom hem achter in de houdgreep vasthield, omdat hij anders uit de auto zou gaan. Mijn neef kwam terug, terwijl mijn moeder en oom mijn broertje naar huis brachten, en toen hij eenmaal verslag had gedaan en ik had gezegd dat hij dat wel vaker deed, hielden ze op met lachen en keken ze stomverbaasd. Awesome family.
[ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 22:48 ]
'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'