• KLETSKEBEM C:


    wat was dit ookalweer

    Diancie schreef:
    Oh my god. Ik maak niet voor niks een praattopic bij m'n rpg. Ga daar dan alsjeblieft in praten. Niet in het rollentopic ;-;


    Dat zie ik vaker, is ook al bij rpg's van mij gebeurd. Alsof sommige mensen niet kunnen lezen of begrijpen.


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Dat zie ik vaker, is ook al bij rpg's van mij gebeurd. Alsof sommige mensen niet kunnen lezen of begrijpen.


    Yup D:
    Dat dus.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Yup D:
    Dat dus.


    Of dat ze in het speeltopic zelf opeens een gesprek tussendoor beginnen -.-


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Of dat ze in het speeltopic zelf opeens een gesprek tussendoor beginnen -.-


    Dat heb ik ook al eens gehad. Toen heb ik ze twee waarschuwingen moeten geven uiteindelijk en toen ik bijna de derde wilde geven, gingen ze zich ineens wel aan de regels houden. Of wanneer je personage compleet genegeerd wordt. Dat is ook zo vervelend. En wanneer mensen elkaar zwart maken.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook al eens gehad. Toen heb ik ze twee waarschuwingen moeten geven uiteindelijk en toen ik bijna de derde wilde geven, gingen ze zich ineens wel aan de regels houden. Of wanneer je personage compleet genegeerd wordt. Dat is ook zo vervelend. En wanneer mensen elkaar zwart maken.


    Omg O_o
    Ugh ja..


    16 - 09 - '17

    Augh. Een vriendin van mij is op vakantie en gaat nu tegen mij praten op Facebook, terwijl ze met andere vriendinnen is. Ik ben niet jaloers of zo, maar als haar vriendinnen erbij zijn gaat ze heel stoer doen en heb ik er geen zin in :')


    wat was dit ookalweer

    Diancie schreef:
    Oh my god. Ik maak niet voor niks een praattopic bij m'n rpg. Ga daar dan alsjeblieft in praten. Niet in het rollentopic ;-;


    Zo ergerlijk als mensen het doen. Ugh.
    Al ben ik er zelf ook goed in ;x


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Augh. Een vriendin van mij is op vakantie en gaat nu tegen mij praten op Facebook, terwijl ze met andere vriendinnen is. Ik ben niet jaloers of zo, maar als haar vriendinnen erbij zijn gaat ze heel stoer doen en heb ik er geen zin in :')

    Dat is zo hatelijk.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)
    Dat is zo hatelijk.


    En dan vooral als ze andere laat typen, die kennen mij niet en gaan dan leuk óf heel grof doen óf heel gestoord. Ik ben zelf ook niet de netste of de normaalste, maar tegen vreemde hoor je jezelf een beetje in te houden :')


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    En dan vooral als ze andere laat typen, die kennen mij niet en gaan dan leuk óf heel grof doen óf heel gestoord. Ik ben zelf ook niet de netste of de normaalste, maar tegen vreemde hoor je jezelf een beetje in te houden :')

    Wtf wat kinderachtig.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)
    Wtf wat kinderachtig.


    Ooit vroeg een vriend van haar of ik seks met hem wou hebben (om het even zo te zeggen). Dat was het moment dat ik echt dacht van; Ik praat dus niet meer met jouw vrienden. :')


    wat was dit ookalweer

    Wat vervelend... Ik zou mijn vrienden niet eens laten typen naar andere vrienden van me..


    16 - 09 - '17

    I'm just a failure. Ik probeerde iets te maken met photoshop, maar het is compleet mislukt. Het lijkt alles behalve realistisch. *insert reeks lelijke scheldwoorden* BAH.


    26 - 02 - '16



    Hier ook even posten, want ik ben echt trots :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Diancie schreef:
    I'm just a failure. Ik probeerde iets te maken met photoshop, maar het is compleet mislukt. Het lijkt alles behalve realistisch. *insert reeks lelijke scheldwoorden* BAH.

    No, you're not. Gewoon opnieuw proberen. (:

    Kawena schreef:



    Hier ook even posten, want ik ben echt trots :3

    Oh, wat schattig! Waar heb je dat geleerd? ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it