• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Hij liet zijn stok vallen en keek me even aan waarna ik ook mijn stok liet dalen. Campbell stond op en liep langs me heen om de deur achter me dicht te doen terwijl ik elke beweging van hem maar volgde, tot hij terug naar me keek en mijn hand vastpakte die me de herkenbare tintelingen weer liet voelen, en keek maar voor zich uit. Net als ik.
     ‘Angelique heeft het fout. Ik zou jou nooit pijn doen, George. Als ik jou pijn doe voel ik het zelf dubbel zo hard. Ik wil je geen eens pijn doen en Karkarov bestaat voor mij niet. Hij bestaat pas voor mij als hij jou accepteert.’
    Ze hij. Ik liet mijn blik los van het raampje in zijn kamer en keek hem nu licht verbaasd in zijn ogen aan.
    ‘Ik weet dat dit allemaal zo onwerkelijk is; we kennen elkaar niet zo super lang. Mijn dagen zijn duister geweest; George en pas sinds ik jou zag is er een lamp die aan de eind van de tunnel schijnt. Je betekend meer voor mij dan woorden ooit zullen verwoorden. Ook al zouden ze me de hele wereld geven; zelfs een eeuwige vrijheid; in ruil jou achter te laten zou ik het nooit aannemen.’ hij zweeg even en deed diegene die hij nooit gemakkelijk had weten te doen, keek diep in mijn ogen en plaatste zijn handen achter mijn nek om en drukte teder zijn lippen tegen de mijne aan.
    ‘Ik hou van je George Weasley.’
    Ik begon moeizaam te slikken en keek ook in zijn ogen.
    'Ik hou ook van jou Campbell..' ik liep even weg en keek uit het raam. Zweinstein zag er zo klein uit van hier. Maar het is ook o zo groot. Wie weet wat er nu daar binnen aan de gang is.
    'Ik heb dezelfde ding zo vaak gehoord. Eerder maar vaak ook door jezelf, een hint van Karkarov, zelfs van Perkamentus en nu weer eens van Angelique. Het komt niet meer als een leugen of voorspelling voor me over, maar haast als een feit.' Zei ik en staarde maar naar de kasteel.
    'We zullen samen nog veel dingen onderstaan. Misschien wel problemen met Karkarov, erge problemen, tot de feit dat je een dooddoener bent. En de pijn die we nog gaan krijgen gaan groter en groter worden, komt omdat ik van je hou en jij mij, en omdat dat eigenlijk verboden is.' Ik zwijg even en draaide me om zodat ik Campbell kon aankijken.
    'Wat ik wil zeggen is, Campbell ik denk dat het beter is als we..' ik stop even. Wat doe ik..

    Haastig liep ik weer naar hem toe waardoor ii weer voor hem stond.
    'Als we al die geruchten om ons heen proberen te vermeiden, en samen die moeilijke en pijnlijke weg over te steken. Want als we eenmaal die weggetje over zijn, staat Karkarov aan de einde op ons te wachten. Nog even langs hem, en dan is alles voorbij.' Zei ik en drukte mijn lippen op die van hem. Ik kan dit echt niet. Ik kan hem niet zo maar loslaten, waar was ik mee bezig..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    RAB schreef:
    (...)

    :( Laat Campbell jaloers worden ofzo ik weet het anders ook niet en ik moet zo weer weg.

    Ik ga denk ik een post schrijven dat Fred op het bal is en dat hij door Sneep niet naar de opdracht kon.


    Alweer, welcome back, hopelijk heb je het naar je zin daarzo (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Alweer, welcome back, hopelijk heb je het naar je zin daarzo (:


    Eigenlijk niet(A) ik verveel me hier dood en nu heb ik Wifi omdat mijn moeder wil kanoën en dat niet lukt en we daarom de hele tijd bij VVVs zijn waar internet is :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Ik hou ook van jou Campbell.’ Een glimlach verscheen rond mijn lippen tot hij zich wegdraaide. Ik had iets fouts gedaan. Alweer; maar wat?
    ‘Ik heb dezelfde dingen zo vaak gehoord. Eerder maar vaak ook door jezelf, een hint van Karkarov, zelfs van Perkamentus en nu weer een van Angelique. Het komt niet meer als een leugen of voorspelling voor me over, maar haast als een feit. We zullen samen nog veel dingen onderstaan. Misschien wel problemen met Karkarov, erge problemen. Tot de feit dat je een dooddoener bent.’ Ik keek weg van Georges rug. Was dit het dan? Was dit de officiële eind van mij en George? Het was alsof er een veels te grote emmer met ijskoud water over mij heen gegooid werd. Ik wilde hem niet kwijt- maar ik kon niks veranderen mijn hart leek stil te staan terwijl de pijn zo diep was dat er zelfs geen tranen uit mijn ogen durfde te vallen. Nu was het officieel. ‘…En de pijn die we nog gaan krijgen gaan groter en groter worden, komt omdat ik van je hou en jij mij, en omdat dat eigenlijk verboden is. Wat ik wil zeggen is, Campbell ik denk dat het beter is als we..’ ik wist wat er ging komen. Als we elkaar niet meer zagen. Ik wenste dat hij me nooit geholpen had uit de menigte. Dan was ik nog steeds depressief en bang maar dan kende ik tenminste dit gevoel niet. Het gevoel van liefdesverdriet. Liefde. Ik wenste dat het niet bestond. Het deed alleen maar zeer. Vooral als je niet bij de gene mag zijn waarvan je houd. Nu pas snap ik hoe Romeo & Juliet zich voelde. Hoe gebroken ze waren dat ze niet bij elkaar mochten zijn terwijl hun harten verboden was tot de dood hen scheidde terwijl ze hoopte dan bij elkaar te mogen zijn. Happy endings bestaan niet. Ik snap niet dat dreuzels daar in geloven in de dreuzelverhalen. Alles was een leugen. Het leven was een leugen en wij worden daar de dupe van.
    ‘Als we al die geruchten om ons heen proberen te vermeiden en samen die moeilijke en pijnlijke weg over te steken. Want als we eenmaal die weggetje over zijn staat Karkarov aan de einde op ons te wachten. Nog even langs hem en dan is alles voorbij.’ Ik slikte voordat hij zijn lippen tegen die van mij drukte. Een rare schok ging door mij heen en hoezeer ik ook van zijn lippen wilde genieten raasde er een paniek rond. Ik snapte het niet; hij wilde het uitmaken en vervolgens kuste hij me. Moest ik er eigenlijk werkelijk over nadenken? Ik had nu George dicht bij me. Het enige wat ik wilde kwam uit. Waarom zou ik dat moment verpesten door paniek te voelen over een situatie waar ik de vinger niet op kon leggen? Ik trok zonder onze kus te verbreken hem mijn bed op terwijl mijn hand achter zijn nek streek en wanneer hij hoger op zijn nek streek met zijn haren speelde tot ik de kus verbrak en mijn hand naar zijn hals gleed waar zijn kraag van zijn colbert lag.
    Ik drukte kusjes langs zijn kaak naar zijn oor waar ik achter een kus op drukte voordat ik zachtjes op zijn oorlel zoog.

    Ik denk gaat molly hen uit elkaar brengen want als George Karkarov al erg vind wat word dat dan met zijn moeder.. arme Campbell ;o en ik wil de trien wifi bedanken voor dit stukje ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Woedend loop ik door de gang naar de slaapzaal. Snape heeft me de hele tijd strafwerk laten maken waardoor ik niet bij Ralfs opdracht kon zijn en ik het nieteens zou weten als hij dood zou zijn. Ik pak snel mijn balkleding en trek het aan. Hij was eerst van Bill maar hij past mij ook goed. In paniek ren ik naar de Grote Zaal, waar een groot feest is. Hoe moet ik Ralf ooit vinden in deze mensenmassa? Ik vraag aan allemaal mensen of ze hem gezien hebben, plaag Ron omdat hij een rotfeest heeft en ontzettend jaloers is op Viktor Krum en geef het bijna op. Maar net op tijd zie ik de jongen. We hebben afgesproken om het nog niet aan iedereen te vertellen. Ik ren naar Ralf toe en leg een hand op zijn schouder.
    'Sorry dat ik er niet was. Snape liet me strafwerk maken en eigenlijk moet ik nu nog in zijn kantoortje zitten dus ik moet hem ontlopen. Hoe is het gegaan met de opdracht?' vraag ik. Katie Bell, die volgens anderen met mij naar het bal wou, komt aangelopen. Ze slaat haar armen om me heen.
    'Hallo Fred, Ron vertelde me dat je me zocht. Wil je dansen?' vraagt ze. Ik kijk paniekerig naar Ralf en loopt met Katie mee naar de dansvloer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Moet te veel reageren ;-; en straks moet ik deel nemen aan de grote klusjes oorlog in huis. Damm ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Moet te veel reageren ;-; en straks moet ik deel nemen aan de grote klusjes oorlog in huis. Damm ;-;


    Klusjesoorlog? Dat ken ik niet. Wat gaan jullie dan doen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ugh ik heb echt altijd dat iemand net reageert als ik niet meer op internet kan.
    Nog anderhalve week(huil) en ik heb last van heimwee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Klusjesoorlog? Dat ken ik niet. Wat gaan jullie dan doen?


    Mijn moeder zeurt dat io te weinig help met de klusjes in huis, huishouden enz. En vandaag moet ik verplicht haar helpen omdat mijn zusses uit huis gaan vluchten en ik alleen ben met mijn moeder xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mijn moeder zeurt dat io te weinig help met de klusjes in huis, huishouden enz. En vandaag moet ik verplicht haar helpen omdat mijn zusses uit huis gaan vluchten en ik alleen ben met mijn moeder xq


    Awh veel succes. Op dit soort momenten zou het zo handig zijn om te kunnen toveren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Overigens, ik haat Katie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Overigens, ik haat Katie


    Haha hoe zou dat toch komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164673

    Topic 12 :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    RAB schreef:
    (...)

    Haha hoe zou dat toch komen.


    Weet ik niet.. uhm, misschien omdat ze een geote vieze verdomd erge, verschrikkelijke en verwende vriendjes afpakker is die ik samen met ralf met heel mijn hart haat en het liefst haar kop er af wil hakken en het aan de gemuteerde octopussen bij de boodhuisjes wil gaan voeren (cat)
    Ook al heeft ze pas een zin gezegt. Dat is geboeg voor mij.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 13:26 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jij haat veel ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The monsters running wild inside of me. I'm faded