George weasley
Hij liet zijn stok vallen en keek me even aan waarna ik ook mijn stok liet dalen. Campbell stond op en liep langs me heen om de deur achter me dicht te doen terwijl ik elke beweging van hem maar volgde, tot hij terug naar me keek en mijn hand vastpakte die me de herkenbare tintelingen weer liet voelen, en keek maar voor zich uit. Net als ik.
Angelique heeft het fout. Ik zou jou nooit pijn doen, George. Als ik jou pijn doe voel ik het zelf dubbel zo hard. Ik wil je geen eens pijn doen en Karkarov bestaat voor mij niet. Hij bestaat pas voor mij als hij jou accepteert.
Ze hij. Ik liet mijn blik los van het raampje in zijn kamer en keek hem nu licht verbaasd in zijn ogen aan.
Ik weet dat dit allemaal zo onwerkelijk is; we kennen elkaar niet zo super lang. Mijn dagen zijn duister geweest; George en pas sinds ik jou zag is er een lamp die aan de eind van de tunnel schijnt. Je betekend meer voor mij dan woorden ooit zullen verwoorden. Ook al zouden ze me de hele wereld geven; zelfs een eeuwige vrijheid; in ruil jou achter te laten zou ik het nooit aannemen. hij zweeg even en deed diegene die hij nooit gemakkelijk had weten te doen, keek diep in mijn ogen en plaatste zijn handen achter mijn nek om en drukte teder zijn lippen tegen de mijne aan.
Ik hou van je George Weasley.
Ik begon moeizaam te slikken en keek ook in zijn ogen.
'Ik hou ook van jou Campbell..' ik liep even weg en keek uit het raam. Zweinstein zag er zo klein uit van hier. Maar het is ook o zo groot. Wie weet wat er nu daar binnen aan de gang is.
'Ik heb dezelfde ding zo vaak gehoord. Eerder maar vaak ook door jezelf, een hint van Karkarov, zelfs van Perkamentus en nu weer eens van Angelique. Het komt niet meer als een leugen of voorspelling voor me over, maar haast als een feit.' Zei ik en staarde maar naar de kasteel.
'We zullen samen nog veel dingen onderstaan. Misschien wel problemen met Karkarov, erge problemen, tot de feit dat je een dooddoener bent. En de pijn die we nog gaan krijgen gaan groter en groter worden, komt omdat ik van je hou en jij mij, en omdat dat eigenlijk verboden is.' Ik zwijg even en draaide me om zodat ik Campbell kon aankijken.
'Wat ik wil zeggen is, Campbell ik denk dat het beter is als we..' ik stop even. Wat doe ik..
Haastig liep ik weer naar hem toe waardoor ii weer voor hem stond.
'Als we al die geruchten om ons heen proberen te vermeiden, en samen die moeilijke en pijnlijke weg over te steken. Want als we eenmaal die weggetje over zijn, staat Karkarov aan de einde op ons te wachten. Nog even langs hem, en dan is alles voorbij.' Zei ik en drukte mijn lippen op die van hem. Ik kan dit echt niet. Ik kan hem niet zo maar loslaten, waar was ik mee bezig..
Saving people, hunting things, the family business デ--▸