• Heey,
    Hoe kan het dat de melding, 1 nieuw prive bericht blijft staan. Terwijl ik alle pb heb gelezen en er geen nieuwe is bij gekomen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nemeton schreef:
    (...)



    hij blijft staan zoals je kunt zien.

    Kreeg je dan ook een melding die zei dat je twee nieuwe berichten had, of maar een? Dan weet ik het ook niet meer, net alsof je een spook-PB hebt gekregen. O_o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pfff, ik weet het niet meer. Verwijder eens alles? Ook je outbox?

    Verwijder je cookies en eventueel je geschiedenis. Log dan opnieuw in. Volgens mij moet het dan werken, en anders kijk ik nog even verder.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja er stond wel eerst een 2 xd
    0.o i don't like ghosts pb's :p

    Philocalist schreef:
    Dat is wel vreemd... misschien gewoon even een moderator contacteren?

    Ik denk dat ik dat maar eens ga doen.

    Scenen schreef:
    Pfff, ik weet het niet meer. Verwijder eens alles? Ook je outbox?


    outbox was al leeg.

    Tigresse schreef:
    Verwijder je cookies en eventueel je geschiedenis. Log dan opnieuw in. Volgens mij moet het dan werken, en anders kijk ik nog even verder.


    Ik zal het even proberen.

    Moderators kunnen daar denk ik niet veel aan doen, zij zijn er vooral voor de organisatie van de site en zodat de huisregels worden nageleefd. Als niets helpt, dan moet je misschien Rutger eens contacteren, die heeft de site opgericht. Maar dat kan natuurlijk wel een tijdje duren voordat hij online komt en een antwoord kan geven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heb je toevallig geen nieuw gastenboekbericht?


    Let the Night embrace you

    Nemeton schreef:
    (...)

    Ik zal het even proberen.


    Gedaan, maar hij blijft staan.

    Jinxed schreef:
    Heb je toevallig geen nieuw gastenboekbericht?

    Ik krijg wel gastenboekberichten maar ik krijg geen melding via pb dat heb ik uit gezet.

    Ik weet dat het in het verleden nog voorgevallen is, maar dat was denk ik met de overgang naar de nieuwe lay-out.
    Ik ga zo eens grasduinen in het verleden. =)

    Maar het ziet er momenteel als een bug uit. Dat is iets voor Rutger.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dus het verdwijnt niet als je je gastenboek gaat lezen? Ik dacht dat er een bug was met de mobiele versie die zei dat je een pb had, terwijl je een bericht had in je gastenboek..
    Als dat het niet is, weet ik het niet. Hopelijk ziet Rutger dit topic.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 13:47 ]


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Dus het verdwijnt niet als je je gastenboek gaat lezen? Ik dacht dat er een bug was met de mobiele versie die zei dat je een pb had, terwijl je een bericht had in je gastenboek..
    Als dat het niet is, weet ik het niet. Hopelijk ziet Rutger dit topic.


    Nee het verdwijnt niet als als ik mijn gastenboek lees.

    Klik eens op de knop 'ongelezen berichten'. Ik vind net een topic dat het daarmee misschien over kan zijn. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gedaan, en er is geen enkel ongelezen berichten en het blijft staan :(

    Haha, arme jij, ik zou gek worden van die 1 de hele tijd. O_o

    Je kunt trouwens onderaan naar de mobiele versie overschakelen als je even van die melding af wilt, daar krijg je die namelijk niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha word ik ook. Het ergste nog ik dacht vanochtend echt, he ik heb een pb 0.o

    helaas blijf ik op de mobiele versie een 1 zien links boven aan al valt die minder op dan op de normale versie