• Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben namelijk niet de grootste online shopper, maar nou zoek ik leuke telefoon hoesjes voor mijn nieuwe samsung core en kan in het dorp waar ik woon niet echt iets vinden. Hebben jullie tips waar ik veilig online kan shoppen? Ik heb er namelijk niet zo'n zin in dat ik onervaren en blond als ik ben ergens iets bestel, betaal en die hoesjes nooit aan zullen komen of helemaal niet zijn zoals op de desbetreffende site aangegeven staat :')

    Dus, hebben jullie aanraders, laat ze dan maar komen! Alvast bedankt c:


    Happy Birthday my Potter!

    miniinthebox.com! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ebay


    El Diablo.

    Bohen schreef:
    Ebay


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    smartphonehoesjes.nl
    Komt zeker aan; ik heb er zelf al twee keer besteld en mijn oom heeft er ook alleen maar goede ervaringen mee. Het is wel duurder dan miniinthebox.com, maar aangezien dat uit China komt en ik dat totaal niet vertrouw, heb ik dat ervoor over (:


    Hamartia

    Atrian schreef:
    smartphonehoesjes.nl
    Komt zeker aan; ik heb er zelf al twee keer besteld en mijn oom heeft er ook alleen maar goede ervaringen mee. Het is wel duurder dan miniinthebox.com, maar aangezien dat uit China komt en ik dat totaal niet vertrouw, heb ik dat ervoor over (:


    Ja, idd. Betrouwbaarheid is ontzettend belangrijk. Ontzettend bedankt (iedereen overigens). Ik heb al even gekeken en zie er wel wat leuke hoesjes tussen zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn hoesje van miniinthebox Kwam pas na 2 weken aan en ging binnen een week kapot. Ik stel ebay voor ..

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 14:37 ]

    twerkingluke schreef:
    Mijn hoesje van miniinthebox Kwam pas na 2 weken aan en ging binnen een week kapot. Ik stel ebay voor ..


    Dankjewel. Dan valt die dus sws af. Op Ebay was ik nog even aan het zoeken. Heeft iedereen hier daar dus wel goede ervaringen mee? (met Ebay)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Dankjewel. Dan valt die dus sws af. Op Ebay was ik nog even aan het zoeken. Heeft iedereen hier daar dus wel goede ervaringen mee? (met Ebay)

    Ja; ik heb redelijk vaak wat via eBay besteld en alles kwam netjes en binnen de bezorgtijd aan.
    Ik raad wel aan om ook bij eBay.de te kijken - die kwamen bij mij binnen een week al binnen (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik zou ook op eBay kijken. Er staat altijd bij binnen welke termijn je de spullen moet hebben. Ik bestel redelijk vaak bij eBay en krijg mijn spullen altijd netjes geleverd. Heb één keer gehad dat er iets mis mee was en toen werd er netjes een nieuwe opgestuurd. Die bleek ook niet goed te zijn en toen kreeg ik mijn geld terug. Was geen probleem.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Amazon.co.uk is ook erg goed!


    26 - 02 - '16

    miniinthebox is heel betrouwbaar, ik bestel al mijn hoesjes daar. Het is daar zo goedkoop omdat het merkloos is, verder is de kwaliteit namelijk oké.
    Als je wilt weten of een website betrouwbaar is, moet je even kijken op scamadviser.com. Daar kan je zo de url invoeren, en krijg je informatie over de website (en of hij veilig is ja/nee)


    Alleen maar tranen van geluk

    twerkingluke schreef:
    Mijn hoesje van miniinthebox Kwam pas na 2 weken aan en ging binnen een week kapot. Ik stel ebay voor ..


    Vreemd. Je moet bij mitb wel wat lang wachten soms, maar ik doe nu al zo'n anderhalf jaar met mijn hoesjes, dus ik ben wel tevreden ^^

    Maar idd, amazon is ook heel goed,


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, idd. Betrouwbaarheid is ontzettend belangrijk. Ontzettend bedankt (iedereen overigens). Ik heb al even gekeken en zie er wel wat leuke hoesjes tussen zitten.


    Miniinthebox is zo betrouwbaar, though ^^


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    miniinthebox.com! :)

    Volgens mij was mijn bestelling daarvan nooit aangekomen....(puh)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bohen schreef:
    Ebay


    | Reality is for people that lack imagination |