Well ik heb zojuist een stuk gezien op televisie en ik vond het er fantastisch uit zien.
Alleen ik wist niet dat dit ergens een tweede gedeelte van was (SLECHT).
Het eerste deel is echt heel slecht. Het gaat dan alleen maar over één familie en verder zie je niets van the Purge. Meer dan de helft van de film zijn ze zich aan het verstoppen voor de moordenaars en op het eind gebeurd er weer echt wat :c.
Ik ben nu wel excited aangezien dit over meerdere mensen gaat - en niet blijft gefocust op één familie.
" icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "
Allebei de films had ik met mijn zussen gekeken, maar we waren best teleurgesteld over de eerste Purge - film. We hadden veel meer spanning / actie verwacht en we zaten daar zo'n beetje van: WANNEER KOMT 'T.
De tweede vonden we vele malen beter, ook omdat je kon zien hoe het zich op de straten afspeelde.
Gardenzio schreef: Allebei de films had ik met mijn zussen gekeken, maar we waren best teleurgesteld over de eerste Purge - film. We hadden veel meer spanning / actie verwacht en we zaten daar zo'n beetje van: WANNEER KOMT 'T.
De tweede vonden we vele malen beter, ook omdat je kon zien hoe het zich op de straten afspeelde.
Exactly. En dan kom je er ook meer achter hoe de armen zich voelen en ermee omgaan. Ik vond dat deel wel wat beter dan de eerste.