Hoi!
Iedereen kent hem wel; de Bucketlist. Ik heb van de week besloten dat ik er ook een wil maken en ik vroeg me af wat jullie er zoal op hebben staan. Ik wil niet alleen hele grote dingen zoals reizen, een boek uitgeven, op olifanten en kamelen rijden, met dolfijnen zwemmen. trouwen etc. maar ook kleine dingen zoals een nacht onder de sterren slapen, mijn rijbewijs halen, duiken, een luchtballon vaart maken, Spaans en/of Italiaans leren, een Stsrbuckskoffie drinken, naar de Primark en Forever 21 gaan, paarse mascara dragen (overdag), een taart in iemands gezicht gooien, zo dronken worden dat je ervan moet kotsen, drugs nemen (gewoon een keertje proberen, verder niets) een tattoo, mijn haar in een gekke kleur verven, one night stand met een wildvreemde waarvan je de naam niet eens weet. (oké dit klinkt nu echt heel erg verkeerd. Hopelijk krijgen jullie nu geen slecht beeld van mij. lol ^^)
Dus... Wat is de jouwe? Je hoeft hem niet persé hier te posten als je dat niet wilt, maar als je hem toch graag wilt laten zien kan je evt. ook een pb sturen.
Het leek me wel leuk. Dan kan iedereen inspiratie op doen.
- Een bucketlist hoeft niet alla minute hè? Je kan er net zolang over doen als jij wilt. Zolang jij er maar plezier in hebt. (:
[ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 0:47 ]
Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!