• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.


    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Ashtonator | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // NinjaIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Kjellberg | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Lucamias // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx
    Leah // Aravis



    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 22:37 ]


    "Family don’t end in blood”


    IK GA STUK. IK GA HELEMAAL STUK.
    HAHAHAHAHJAHAHAHAAJJAHAAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAJAHAAHAHAHAHAHA


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:


    IK GA STUK. IK GA HELEMAAL STUK.
    HAHAHAHAHJAHAHAHAAJJAHAAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAJAHAAHAHAHAHAHA

    Whahahahahaha !!!
    Die is echt goed bedacht xD

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)


    JIj moet echt stoppen met zo goed te schrijven :O
    I love your story (H)



    Awh, dat is echt heel erg lief ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    (...)


    Awh, dat is echt heel erg lief ^-^


    Gewoon de waarheid :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik hou van mijn Bananashton PF :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    Ik hou van mijn Bananashton PF :Y)


    die is echt kjooooeeeet :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ashtonator schreef:
    Ik hou van mijn Bananashton PF :Y)


    Ik ook :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik word helemaal gek van mijn familie, laat me gewoon fucking netflix kijken ja? Ik kan zo gaan gillen. Echt leuk, ongesteld zijn terwijl het zo fk warm is dat je het liefst de hele dag wilt zwemmen. En ik durf geen tampons en ook niet te vragen hoe het moet, dat ga ik echt niet doen met mijn stiefmoeder ik ben niet gek. Ik ben alleen gek van mijn familie ughh. Zij begrijpen er helemaal niks van. Mijn broertje zeurt, mijn zusje zeurt iedereen zeurt maar ze zeggen dat ik niet mag zeuren KLJDFHLSKFJ;DLGJHFLKDJFIAZD./


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    *zeikstem* ''Kun je even die muziek uitdoen?'' HET IS GEEN MUZIEK HOU JE BEK BITCH UGH.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    Ik word helemaal gek van mijn familie, laat me gewoon fucking netflix kijken ja? Ik kan zo gaan gillen. Echt leuk, ongesteld zijn terwijl het zo fk warm is dat je het liefst de hele dag wilt zwemmen. En ik durf geen tampons en ook niet te vragen hoe het moet, dat ga ik echt niet doen met mijn stiefmoeder ik ben niet gek. Ik ben alleen gek van mijn familie ughh. Zij begrijpen er helemaal niks van. Mijn broertje zeurt, mijn zusje zeurt iedereen zeurt maar ze zeggen dat ik niet mag zeuren KLJDFHLSKFJ;DLGJHFLKDJFIAZD./


    Same here.
    Ongesteldheid terwijl je op vakantie bent in Italië en je moet toekijken hoe iedereen in het mega zwembad zit dat super lekker is.
    Je vader die aan je kop zeurt dat je eens wat anders moet doen dan "dat Quizlet gebeuren".
    Tampons... Jepp. Ik wil ook tampons maar het is ongemakkelijk als je dat voor het eerst gaat doen in een ver land en... Tja.
    En dan ook nog eens mijn vader met stemmingswisselingen. De ene keer is hij fucked up boos op niks, de andere keer zit hij grapjes te maken
    En dan nog een moeder die altijd de kant van Paps kiest.

    Jippie, lang leve vakantie.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nog een week, en dan heerlijk vakantie, weg uit Nederland, stomme hitte, ugh.


    'Darling, just hold on'

    Hemford schreef:
    Nog een week, en dan heerlijk vakantie, weg uit Nederland, stomme hitte, ugh.


    Nog een week, dan weg van vakantie, op naar Nederland, dag warmte, ugh.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Same here.
    Ongesteldheid terwijl je op vakantie bent in Italië en je moet toekijken hoe iedereen in het mega zwembad zit dat super lekker is.
    Je vader die aan je kop zeurt dat je eens wat anders moet doen dan "dat Quizlet gebeuren".
    Tampons... Jepp. Ik wil ook tampons maar het is ongemakkelijk als je dat voor het eerst gaat doen in een ver land en... Tja.
    En dan ook nog eens mijn vader met stemmingswisselingen. De ene keer is hij fucked up boos op niks, de andere keer zit hij grapjes te maken
    En dan nog een moeder die altijd de kant van Paps kiest.

    Jippie, lang leve vakantie.

    Aawh. Ik heb nog een beetje geluk, want mijn ongesteldheid is over als we op vakantie gaan. Maar het is echt zo heet ugh. Moet je voorstellen dat je al fucking chagrijnig bent en dan ook nog vijf broertjes en zusjes hebt, die het alleen maar erger maken.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Aawh. Ik heb nog een beetje geluk, want mijn ongesteldheid is over als we op vakantie gaan. Maar het is echt zo heet ugh. Moet je voorstellen dat je al fucking chagrijnig bent en dan ook nog vijf broertjes en zusjes hebt, die het alleen maar erger maken.


    Hug!
    Ookal is het eigenlijk zelfs daar te warm voor (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Een tip; ga met dit weer niet behangen en al die shit, want je krijgt spijt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer