• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oké is goed.
    Hoe doen we het met de andere twee kampioenen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb gren idee :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik verveel me :( Waarom is er niemand online als ik tijd heb en als ik geen tijd heb is iedereen online (N)


    Spoiler alert: you will save yourself

    sorry, ik was bezig om te gaan smelten in de zon


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha is ook leuk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ja heel erg, en nu ben ik vloeibaar geworden


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aah maar dan kan je zometeen niet meer typen :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Hij trok me dichter bij hem aan waardoor ik automatisch mijn hand op zijn borstkast zette en mijn hoofd er wanhopig tegen aan liet rusten.
    'We zoeken wel iets. Ik vroeg het aan George, die vertelde me dat Campbell zijn bezem gaat gebruiken. En ik dacht... De meeste dieren hebben een bepaald deel van het lichaam waaraan ze elkaar herkennen, zoals roodborstjes elkaar herkennen aan hun rode borst. Dus als jij het kenmerk van een draak na kan doen, dan vertrouwd die draak je misschien,' zei hij.
    Ik weet niet van wat het komt maar hierbij vertrouwde ik hem niet helemaal. Ook al probeert hij me te helpen. Al bij de gedachtes en beelden van hoe ik daar in de arena sta met zelfgemaakte draken vleugels, ik denk niet echt dat het dan gaat lukken.
    'En anders dan kan je misschien een waanzichtspreuk proberen?' stelt hij dan voor.
    ‘Zullen we het anders aan Cam vragen?'
    Ik hief mijn schouders op.
    ‘zei hebben al hun eigen problemen, ik wil ze niet echt bestormen met mijn probleem. En helemaal als het over de toernooi gaat.’ Murmelde ik.
    ‘ik sta wel daar en.. ik ben afschuwelijk in VTZK.’ Ik liet hem los en ging met mijn beiden handen door mijn warrige haren. Wat moet ik doen..
    ‘ik ga dood.’ Besloot ik dan maar te zeggen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Zij hebben al hun eigen problemen, ik wil ze niet echt bestormen met mijn probleem. En helemaal als het over de toernooi gaat. Ik sta wel daar en.. ik ben afschuwelijk in VTZK.’ Hij laat mij los en ik voel me vreselijk omdat ik hem niet kan helpen. ‘Ik ga dood.’ Ik schud snel mijn hoofd en pak zijn had weer vast.
    'Dat laat ik niet gebeuren, echt niet. Des noods drink ik een wissendrankje en verander ik in jou zodat jij niet naar die draak hoeft, maar jij gaat niet dood,' zeg ik tegen hem, maar misschien ook wel een beetje tegen mezelf. Ik trek hem weer in een knuffel. 'Ik hou van je,' zeg ik zachtjes tegen hem. Ik moet toegeven dat ik zelf ook erg bang ben om te moeten zien hoe Ralf daar tegen een draak vecht. Ik sla mijn armen nog net iets steviger om Ralf heen en verberg mijn gezicht in zijn warrige haar. Minder dan een halfjaar geleden hebben we voor het eerst gesproken, maar het voelt alsof het al eeuwen geleden is dat ik hem ontmoette. Ik kan me mijn leven nu al niet meer voorstellen zonder hem. Ook geven ik en George nu geen ruzie meer en ben ik niet meer jaloers.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred is letterlijk om op te eten. pas op Fred, straks eet Ralf je op wanneer het volle maan is (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Hij schudde zijn hoofd en pakte mijn hand vast.
    'Dat laat ik niet gebeuren, echt niet. Des noods drink ik een wissendrankje en verander ik in jou zodat jij niet naar die draak hoeft, maar jij gaat niet dood,’ zegt hij en trok me weer in een knuffel.
    'Ik hou van je,' zegt hij zachtjes en sloeg zijn armen nog iets steviger om me heen en ik voelde hoe hij zijn gezicht in mijn warrige haren verborg. Ik glimlachte zachtjes.
    ‘ik hou ook van jou, Fred, maar ik ga je echt geen wisseldrankje geven alleen omdat ik bang ben om tegen de draak te vechten.’ Zei ik en tilde mijn hoofd net zo op zodat ik net in zijn ogen kon kijken, ondanks dat hij bijna een hele kop langer is dan mij. Merlin, al de Weasleys zijn zo lang.
    ‘ik ga gewoon proberen om.. om zo lang mogelijk in leven te blijven.’ Fluisterde ik en drukte een kus op zijn kaak.

    Inspiratieloos xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik hou ook van jou Fred, maar ik ga jou geen wisseldrankje geven alleen omdat ik bang ben om tegen een draak te vechten.' Ik glimlach. Hij zegt het alsof het helemaal niks voorsteld om tegen een draak te vechten, hoewel ik het zelf ontzettend eng vind.
    'Als je gewonnen hebt noemt iedereen jou vanaf dan Ralf de Drakenvechter en ben je wereldberoemd en willen duizende mensen jou hart en dan kan ik zeggen dat jij mijn vriendje bent,' zeg ik trots. Ik heb er zelf geen problemen mee om tegen iedereen te zeggen dat ik en Ralf een relatie hebben hoewel niet iedereen dat lijkt te accepteren.
    'Ik ga gewoon proberen om... Om zo lang mogelijk in leven te blijven.' Hij drukt een kusje op mijn kaak. Daarvoor moet hij op zijn tenen staan, waardoor ik glimlach. Toch klinkt proberen om zo lang mogelijk in leven te blijven niet echt als een geweldig plan en ben ik ontzettend bezorgd.
    'We vinden wel een oplossing om jou levend te houden. Anders dan spring ik gewoon op uit het publiek en ga ik vervelende leraren aan de draak voeren zodat jij het ei kan pakken,' grap ik terwijl ik me voorstel hoe ik Zwamdrift en Sneep aan de draak voer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Die plan van het leraren voeren aan de draak klinkt niet eens zo slecht :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee inderdaad


    Spoiler alert: you will save yourself

    Heb echt geen inspiratie voor ralf, weet je iets dramatisch die we erbij kunnen voegen? Ralf wilt drama :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••