• Hallo iedereen! Een heel aantal van jullie kennen Pokémon wel, of hebben het ooit gespeeld. Ik speel het momenteel ook en dacht dat het misschien wel handig was om een algemeen topic erover te maken, zodat mensen hier kunnen overleggen wanneer ze vastlopen in hun spel of wanneer ze iets willen delen over het spel dat ze spelen.

Dus bij deze presenteer ik: HET GROTE POKÉMON TOPIC!

Als je ook gezellig in de lijst geplaatst wil worden, vermeld dan even: je naam en de pokémon spellen die je hebt. Enjoy :3

Erieka (Felis) - Pokemon X
    Saar (Mudita) - Ruby, Sapphire, Crystal, Diamond, Soul Silver, White en Pokémon X
    Dirkje (Parachutes) - Platinum, Black 2, Sapphire, Diamond en SoulSilver
    Iris (Lazet) - Red, Gold, Crystal, Diamond, Pearl, Black en White
    Sharon (Yokubo) - Platinum
    Chanou (Requille) - Silver, Gold, Fire Red, Saphire, Emerald, Soulsilver, Diamond, Black, Black 2
    Liesbeth (Airashii) - Yellow, Silver, Ruby en Sapphire, Black en White, White 2 en X, Fire Red en Soul Silver
    Lauren (Grizzly) - Blue, Yellow, Silver, Crystal, Ruby, Emerald, Leaf Green, Diamond, Platinum,White, White 2, Pokemon X
    Lotta (C0BAIN) - Red, Crystal, Diamond, Platinum en SoulSilver
    Kim (Barlliams - Blue, Silver, Sapphire, Leaf Green, Mystery Dungeon: Blue Rescue Team, Pearl, Mystery Dungeon: Explorers of Time, Ranger: Shadows of Almia, SoulSilver en Pokémon Pinball
    Marijn (Squirrelpaw) - Black, White, Heart Gold, Soul Silver, Platinum, Diamond, Pearl, Black 2, White 2 Pokemon Ranger Shadows of Almia, en Guardian Signs
    Nina (Mylintis) - Leaf Green, Emerald, Diamond en Pokémon Pinball
    Ellen - (Lazulis) - Red, Silver, Soul Silver, Pokemon rangers Shadows of Almia, Pokemon Pinball en Pokemon Battle Revolution
    Marijke - (Yayde) - Red, Sapphire/Emerald, Leafgreen, Diamond/Platinum, Heartgold, White, Mystery Dungeon Red Rescue Team, Mystery Dungeon Explorers of the Sky, Pokemon Ranger Shadows of Almia

Naamwijzigingen doorgeven aub.

[ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 12:35 ]

26 - 02 - '16

Ik wil ook meedoen :)
    Mijn naam is Liesbeth. Ik heb Yellow, Silver, Ruby en Sapphire, Black en White, White 2 en X, en ik heb Fire Red en Soul Silver op mijn laptop.
    Ik ben ook al een tijdje van plan om iets van de vierde generatie te spelen, maar ben er nog niet toe gekomen om er iets van te kopen of downloaden.
    Ruby, White en White 2 zijn eigenlijk van mijn zus, maar ik ben momenteel Ruby en White 2 aan het spelen.
    By the way, ik kan niet wachten tot Omega Ruby en Alpha Sapphire uitkomen!

Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

echt alle spellen? oh dear lord, hier komt de lijst:
    Blue
    Yellow
    Silver
    Crystal
    Ruby
    Emerald
    Leaf Green
    Diamond
    Platinum
    Pokemon White
    Pokemon White 2
    Pokemon X

Spin offs:
    Pokemon pin ball
    Pokemon pin ball 2
    Pokemon mystery dungeon; red rescue team
    Pokemon mystery dungeon: explorers of time
    Pokemon colloseum
    Pokemon Battle Revolution
    Pokemon Rangers
    Pokemon Rangers: Shadows of Almia

en een hele hoop zeldzame kaarten en bijna alle films. I'm a Pokéfreak.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

ps, mijn naam is Lauren.

Oh, en ik speel best veel pokehacks :3
    Zijn er mensen hier die competitive spelen? Ik heb gisteren nog een Monotype tournament gedaan, ik was Ice type :D Was mijn eerste toernooi ooit en heb toch netjes 2/7 battles gewonnen. (ik had ook ongeluk met de types waartegen ik moest vechten)

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

IEDEREEN MET POKÉMON X/Y MOET EVEN HIER KIJKEN!

http://www.pokemonxy.com/en-us/pokemon/fancy_pattern/

Dan krijg je een super mooie vlinder met awesome kleurtjes die je nergens anders in het spel kan krijgen.

26 - 02 - '16

^ Yeah, mijn broertje heeft 'm ook gescoord. ^^ Awesome.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

^ ik zag het vanavond en toen ik zag dat het tijdelijk verkrijgbaar was, vond ik het helemaal belangrijk om te delen (:

26 - 02 - '16

Er komt binnenkort een nieuwe pokemon in pokemon x en y. De pokemon zal Diancie heten en een rock/fairy type worden.

26 - 02 - '16

Count me in, ik speel(de) Red, Crystal, Diamond, Platinum en SoulSilver, maar ik ben het kaartje van SoulSilver kwijt geraakt, juist toen ik Celebi te pakken had. :c

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik wil zo graag een Mawile D:

Vanwege z'n mega-evolutie:

26 - 02 - '16

ARGH. Ik ben echt al honderd keer door die grot gekomen en ik kwam er maar eentje tegen. Die heb ik per ongeluk gedood en nu heb ik dus niks. MEH.
    Behalve die Solrock en Lunatone die ik ving, die Kangaskhan en Machop. MEEEEEEEH. Die wou ik niet. Ik wil Mawile :'c

26 - 02 - '16

Felis schreef:
    ARGH. Ik ben echt al honderd keer door die grot gekomen en ik kwam er maar eentje tegen. Die heb ik per ongeluk gedood en nu heb ik dus niks. MEH.
    Behalve die Solrock en Lunatone die ik ving, die Kangaskhan en Machop. MEEEEEEEH. Die wou ik niet. Ik wil Mawile :'c

Kun je niet via de GTS aan een Mawile proberen te komen? Zo heb ik al veel Pokémon uiteindelijk toch gekregen.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik krijg er zo eentje van iemand op Facebook. YAAAY ;3

26 - 02 - '16

Hi, Kim hier. Mag ik op de lijst?

Ik speel Blue, Silver, Sapphire, Leaf Green, Mystery Dungeon: Blue Rescue Team, Pearl, Mystery Dungeon: Explorers of Time, Ranger: Shadows of Almia, SoulSilver en Pokémon Pinball.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Cumberman schreef:
    Hi, Kim hier. Mag ik op de lijst?

Ik speel Blue, Silver, Sapphire, Leaf Green, Mystery Dungeon: Blue Rescue Team, Pearl, Mystery Dungeon: Explorers of Time, Ranger: Shadows of Almia, SoulSilver en Pokémon Pinball.

Sure! Gezellig dat je er ook bij komt :3

26 - 02 - '16

Felis schreef:
    (...)

Sure! Gezellig dat je er ook bij komt :3

Thanks!

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."