• Weet iemand hoe je cosplay kostuums moet maken? Zo ja, heeft één van jullie (of meerdere mensen, natuurlijk) tips voor dat? Ik wil namelijk geen kostuums meer kopen omdat het best veel geld kost en dan is het ook niet speciaal meer. Weet iemand ook goede sites voor het kopen van pruiken (van Hetalia) die niet te veel kosten (het liefst in euro's) en die niet te veel dagen kost om naar Nederland te komen? En natuurlijk een betrouwbare site. Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 18:37 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je mag me een pb sturen met AL je vragen maar ik doe het meeste via ebay en facebook :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De meeste mensen op Tumblr die ik zie cosplayen, maken zelf alles voor hun kostuums. Dus ook ontwerpen, patronen, zoeken zelf stofjes uit etc. Voor pruiken weet ik dat de meesten gewoon een goedkope maar fatsoenlijke pruik kopen, van dezelfde haarstijl/kleur en die dan gewoon omtoveren tot het gewenste kapsel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik maak ze zelf dat is een stuk leuker en het bespaart een heleboel geld ^^ en voor pruiken raad ik ebay aan


    I'm not short D: I just live in a big world