• jup zie titel, ik ga woensdag naar een tattoo artist om aan mijn eerste sessie te beginnen van drie tattoo's.

    en ik ben zooooooo happy want dit worden mijn eerste tattoo's (yeah)(hoera)(yeah)

    de tattoo's:

    Always...
    deze komt boven mijn linkerborst
    gewoon zwart


    catpaws
    over mijn rechtervoet
    ook gewoon zwart


    Mijn pronkstuk, harry potter inspired:

    Een feniksvleugel met feniks kop. In de vleugel komt op perkament " Aresto Memoria" te staan.
    Deze is in kleur en met de nodige effecten.

    sorry voor typfouten en etc. maar ik ben echt aant stuiteren :D



    Edit:

    om het topic nuttig te houden welke tattoo's hebben jullie of laten jullie zetten?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 23:32 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Rivaille schreef:
    (...)Dat is inderdaad een mooie prijs (:



    Idd, hij zei al van in elke andere shop ben je al gauw 300-400 euro kwijt voor dit wat ik wil. Maarja dit is ook voor hem reclame. Niet dat ik het bewust hier wil doen. Maar Ik zal hem je wel aanraden als mensen een tattoo willen laten zetten :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Edd schreef:
    Ik lees de hele tijd naked i.p.v. inked. What the hell. :W In ieder geval echt heel gaaf dat je het doet, ik zou dat zelf ook wel willen. ^^


    Same x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Felis schreef:
    (...)

    Ik snap het. Het silhouet dat ik wil heeft een houding aangenomen die heel erg overeen kwam met hoe mijn kat Pom was. Die kat betekende alles voor mij.


    mooi verhaal(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zal morgen wel even een plaatje neerzetten van het silhouet (:


    26 - 02 - '16

    Dat klinkt heel gaaf!

    Ik wil zelf al een tijdje een tatoeage. Een vlinder met de tekst 'courage' iop een vleugel


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Felis schreef:
    Ik zal morgen wel even een plaatje neerzetten van het silhouet (:


    Is goed

    Nightwarbler schreef:
    Dat klinkt heel gaaf!

    Ik wil zelf al een tijdje een tatoeage. Een vlinder met de tekst 'courage' iop een vleugel


    Ook mooi! wat is het verhaal erachter?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)


    Idd, hij zei al van in elke andere shop ben je al gauw 300-400 euro kwijt voor dit wat ik wil. Maarja dit is ook voor hem reclame. Niet dat ik het bewust hier wil doen. Maar Ik zal hem je wel aanraden als mensen een tattoo willen laten zetten :P
    Meh, dat denk ik ook weer niet. De mijne kostte ook 300 euro en is best groot en met kleur :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Meh, dat denk ik ook weer niet. De mijne kostte ook 300 euro en is best groot en met kleur :')



    da's best cheap! nou sommige durfde 100-120 te vragen voor die kattenpootjes, 80-100 voor always en voor die feniks wss iets van 200-250.....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)


    da's best cheap! nou sommige durfde 100-120 te vragen voor die kattenpootjes, 80-100 voor always en voor die feniks wss iets van 200-250.....
    Belachelijk is dat :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Belachelijk is dat :'D


    hehe, iemand die het met me eens is....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)

    Ook mooi! wat is het verhaal erachter?


    Courage, omdat dat mijn mantra is en ik er veel aan hbe. (klinkt lame)
    en de vlinder
    vanwege the butterfly project.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nightwarbler schreef:
    (...)

    Courage, omdat dat mijn mantra is en ik er veel aan hbe. (klinkt lame)
    en de vlinder
    vanwege the butterfly project.


    Ik krijg mijn vlinder in maart, als ik het zo lang volhoud.. Eind maart is het een jaar geweest, vond ik wel een mooi doel met een mooie beloning.

    Ts; klinkt heel mooi! Waar ga je het laten doen?


    Spinning around, I'm weightless.

    Dit is het silhouet wat ik wil :3


    26 - 02 - '16

    Wat leuk! Vooral die laatste tattoo! (cool)

    Eigenlijk ben ik van plan om nooit een tattoo te nemen. Maar ik weet gwn nu al dat ik ooit die gekke bui ga krijgen die k nu soms ookal heb. Zo'n bui van: I don't care, I Just Do It. En dan wil ik deze plaatsen:



    Heeeeeel klein, waar weet ik nog niet.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik wil wel eentje maar mijn vriend is er niet zo'n fan van, dus laat ik het maar. Vind hem ook wel belangrijker dan wat inkt, dusja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?