• jup zie titel, ik ga woensdag naar een tattoo artist om aan mijn eerste sessie te beginnen van drie tattoo's.

    en ik ben zooooooo happy want dit worden mijn eerste tattoo's (yeah)(hoera)(yeah)

    de tattoo's:

    Always...
    deze komt boven mijn linkerborst
    gewoon zwart


    catpaws
    over mijn rechtervoet
    ook gewoon zwart


    Mijn pronkstuk, harry potter inspired:

    Een feniksvleugel met feniks kop. In de vleugel komt op perkament " Aresto Memoria" te staan.
    Deze is in kleur en met de nodige effecten.

    sorry voor typfouten en etc. maar ik ben echt aant stuiteren :D



    Edit:

    om het topic nuttig te houden welke tattoo's hebben jullie of laten jullie zetten?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 23:32 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heb je toevallig plaatjes van wat je gaat laten zetten? Ik kan me er nu niet een twee drie een beeld bij vormen.


    26 - 02 - '16

    Whoohooo! Spannend ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ga je ook foto's neerzetten als ze klaar zijn? Ik ben erg benieuwd namelijk! :3
    En zeg ook gelijk even hoe 't voelde, ik wil in de herfstvakantie namelijk ook een tattoo laten zetten


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Heb je toevallig plaatjes van wat je gaat laten zetten? Ik kan me er nu niet een twee drie een beeld bij vormen.



    gimme one sec please


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Felis schreef:
    Ga je ook foto's neerzetten als ze klaar zijn? Ik ben erg benieuwd namelijk! :3
    En zeg ook gelijk even hoe 't voelde, ik wil in de herfstvakantie namelijk ook een tattoo laten zetten


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!




    Always kan ik even niet vinden maar het is gewoon een lettertype

    en de feniks, ja sorry dit is eigen ontwerp en dit wilt de artist voor zichzelf houden maar het eindresultaat mogen jullie zeker zien!!!

    @ Felis ja tuurlijk, welke wil jij laten zetten?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik lees de hele tijd naked i.p.v. inked. What the hell. :W In ieder geval echt heel gaaf dat je het doet, ik zou dat zelf ook wel willen. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Felis schreef:
    Ga je ook foto's neerzetten als ze klaar zijn? Ik ben erg benieuwd namelijk! :3
    En zeg ook gelijk even hoe 't voelde, ik wil in de herfstvakantie namelijk ook een tattoo laten zetten
    Als het een kleine is: No worries.
    Een grote: Kan vervelend zijn, maar pijn doet het niet. (Kan pijn gaan doen na 2 uur ofzo)


    I live for the applause, you will die for it.

    Edd schreef:
    Ik lees de hele tijd naked i.p.v. inked. What the hell. :W In ieder geval echt heel gaaf dat je het doet, ik zou dat zelf ook wel willen. ^^


    Same story :')


    wat was dit ookalweer

    Oh en persoonlijk vind ik kleine tattoos niet mooi. Maar toch, leuk voor je.
    Zelf heb ik een grote tijger op mijn bovenarm.


    Hoeveel gaat het je kosten?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 23:33 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Oh en persoonlijk vind ik kleine tattoos niet mooi. Maar toch, leuk voor je.
    Zelf heb ik een grote tijger op mijn bovenarm.


    Hoeveel gaat het je kosten?




    Wauw! :O

    ik heb een pakketprijs gekregen van 100. Ook ivm met mijn budget en hij gunt mijn die harry potter inspired feniks omdat hij die echt vet vind :) .
    Ofwel I got lucky.

    Maar ik heb zijn werk gezien op fb en hij is echt goed. Ik kan hem jullie echt aanraden.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @yokubo, ik laat een zetten, een klein silhouet van een kat, als eerbetoon aan de kat in het algemeen. Katten steunen mij al heel mijn leven en eigenlijk kan ik niet zonder ze..

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 23:38 ]


    26 - 02 - '16

    Yokubo schreef:
    (...)



    Wauw! :O

    ik heb een pakketprijs gekregen van 100. Ook ivm met mijn budget en hij gunt mijn die harry potter inspired feniks omdat hij die echt vet vind :) .
    Ofwel I got lucky.

    Maar ik heb zijn werk gezien op fb en hij is echt goed. Ik kan hem jullie echt aanraden.
    Dat is inderdaad een mooie prijs (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Felis schreef:
    @yokubo, ik laat een zetten, een klein silhouet van een kat, als eerbetoon aan de kat in het algemeen. Katten steunen mij al heel mijn leven en eigenlijk kan ik niet zonder ze..



    Hey Erieka, waarom denk je die kattenpootjes ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yokubo schreef:
    (...)


    Hey Erieka, waarom denk je die kattenpootjes ;)


    Ik snap het. Het silhouet dat ik wil heeft een houding aangenomen die heel erg overeen kwam met hoe mijn kat Pom was. Die kat betekende alles voor mij.


    26 - 02 - '16