• LIEVE LIEKE, THANK YOU. :Y)

Our Tinychat ^^

Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12

[ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 21:55 ]

Danmarks Dynamite.

'And then whoop whoop and it goes YAY'

Danmarks Dynamite.

ilovelashton schreef:
    IK HEB EEN LEUK IDEE VOOR EEN VERHAAL EN IDK.
    DEMI WAAR BEN JE?!!!!!!????

EVA IS NIET GOED GENOEG? (joehoe)

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Tell me de idea Lieke? i want to know.
    EN LIEKE JE LACHT ZOVEEL KOEKEBAKKER.

Danmarks Dynamite.

Hoodings schreef:
    (...)
    Ik ben geweldig.

Zeker weten. <3

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ze gaat met Deems schrijven vandaaar.

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    Alsof je denkt van: 'Ah laat ik mezelf vanavond eens af gaan trekken. Maar dan, dan ga ik een record afrtrekken doen. En dan ga ik voor de twaalf keer. Nou, dat wordt leuk, al me sperma weg.'

HAHAHAAHA hij begon 's ochtends al. En het was meer dan twaalf keer maar ja HAHAHAHAHHA.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Hoodings schreef:
    (...)
    EVA IS NIET GOED GENOEG? (joehoe)

GRRR.
    Demi en ik gaan samen schrijven, so yeah.

Hoodings schreef:
    (...)
    HAHAHAAHA hij begon 's ochtends al. En het was meer dan twaalf keer maar ja HAHAHAHAHHA.

Verdomme, wat een viezerik. :')

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    Ze gaat met Deems schrijven vandaaar.

Ooooh kaykay.

Latukka schreef:
    (...)

Verdomme, wat een viezerik. :')

Volgens mij zei hij maar wat. Want dat deed ik namelijk ook. Hij zei ook dat hij me opgeslagen had als seksverslaafde #14. :')

Ik hou ervan als mensen grote perverts zijn, maar als je ze dan vraagt of ze zulke dingen zelf ook willen doen is het echt van: uuuuuh. :')

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    Tell me de idea Lieke? i want to know.
    EN LIEKE JE LACHT ZOVEEL KOEKEBAKKER.

TEVEEL HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
    Maar, idk, ik ben niet zeker en het gaat obviously dan over 1D & 5SOS en ik kon het wel combineren na die OS, ik heb die niet gelezen omdat die niet compleet was maar vond het idee leuk. :3
    De namen worden waarschijnlijk nog aangepast, ik pak nu lukraak even wat. c:

Als Luke krijgt te horen dat hij aids heeft, stort zijn leven compleet in, en hij heeft maar een nacht doorgebracht met Harry..
    Dan moet hij naar een of andere kliniek en daar ontmoet hij de liefde van zijn leven aka Ashton, die ik eigenlijk dokter - of idk - wil laten zijn.
    Maar aangezien Demi niet zo van bromances houd, idk. c:

Hoodings schreef:
    (...)
    Volgens mij zei hij maar wat. Want dat deed ik namelijk ook. Hij zei ook dat hij me opgeslagen had als seksverslaafde #14. :')

:')

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    Ik hou ervan als mensen grote perverts zijn, maar als je ze dan vraagt of ze zulke dingen zelf ook willen doen is het echt van: uuuuuh. :')

Ergens voel ik me aangesproken. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Mijn god. Ik moest stoppen of gaan slapen. xd

ilovelashton schreef:
    (...)

TEVEEL HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
    Maar, idk, ik ben niet zeker en het gaat obviously dan over 1D & 5SOS en ik kon het wel combineren na die OS, ik heb die niet gelezen omdat die niet compleet was maar vond het idee leuk. :3
    De namen worden waarschijnlijk nog aangepast, ik pak nu lukraak even wat. c:

Als Luke krijgt te horen dat hij aids heeft, stort zijn leven compleet in, en hij heeft maar een nacht doorgebracht met Harry..
    Dan moet hij naar een of andere kliniek en daar ontmoet hij de liefde van zijn leven aka Ashton, die ik eigenlijk dokter - of idk - wil laten zijn.
    Maar aangezien Demi niet zo van bromances houd, idk. c:

Wordt dus niks, HAHAHAHA.

Danmarks Dynamite.