Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12

[ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 21:55 ]

Danmarks Dynamite.

@ Deemsie, goodnight. <3
    @ Lieke, ik heb al een idee!
    @ Lieke, WEET IK VEEL. IK BEN EEN MONGOOL.
    @ Eva, hehe. :Y)

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    @ Deemsie, goodnight. <3
    @ Lieke, ik heb al een idee!
    @ Lieke, WEET IK VEEL. IK BEN EEN MONGOOL.
    @ Eva, hehe. :Y)

Ik ben benieuwd en nee ben je niet! grrr.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik ga of straks in bed nog even typen of morgen tijdens al de hecktiek (hoe the fuck schrijf je dat)

Danmarks Dynamite.

Ik heb trouwens even een nieuwe skype aangemaakt voor Quizlet alleen. Dus, als je me wil toevoegen, ik heet: Gebbertje. :Y)

Danmarks Dynamite.

Altijd maar van die paps foto's van zerrie. Het maakt het gewoon allemaal zo nep weetje.

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    Ik heb trouwens even een nieuwe skype aangemaakt voor Quizlet alleen. Dus, als je me wil toevoegen, ik heet: Gebbertje. :Y)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Latukka schreef:
    Altijd maar van die paps foto's van zerrie. Het maakt het gewoon allemaal zo nep weetje.

Perrie is ook echt veranderd en meh.

Ik wist dat je ging lachen. HAHAHA. Gebber kon niet.
    En tbh, dat vind ik ook. Want ik heb haar echt leuk gevonden, dat weet je denk ik nog wel. Maar idk. Meh.

Danmarks Dynamite.

slfkjalfkalkfjaldkfjalkdcja.

Nuzzling against Luke’s neck, Michael sighed; the blonde boy lazily tapped out the beat to the Ed Sheeran song playing in the background on his arm and slid his other hand around Michael’s waist. He liked it like this, when you couldn’t tell where one of them ended and the other began, legs tangled together and arms encompassing each other. He grown so accustomed to Luke, the way he felt, the way he smelled, the way he blearily ruffled his hair in the morning and blinked owlishly at Michael like he wasn’t quite used to having him in his bed; Luke made it easy for him to forget the shit storm waiting for him if he ever decided to go home.

Latukka schreef:
    Ik wist dat je ging lachen. HAHAHA. Gebber kon niet.
    En tbh, dat vind ik ook. Want ik heb haar echt leuk gevonden, dat weet je denk ik nog wel. Maar idk. Meh.

Hahahaha, omg. :'D
    En jup, ik vind het ook echt idk, ze krijgt zo'n botox gezicht en dat is niet mooi...

Maar ik vind ook dat Zayn veel stiller wordt en echt ontieglijk veel met Perrie bezig is. En dat is opzich ook wel logisch, maar hij is zo stil enzo. idk.

Danmarks Dynamite.

ilovelashton schreef:
    slfkjalfkalkfjaldkfjalkdcja.

Nuzzling against Luke’s neck, Michael sighed; the blonde boy lazily tapped out the beat to the Ed Sheeran song playing in the background on his arm and slid his other hand around Michael’s waist. He liked it like this, when you couldn’t tell where one of them ended and the other began, legs tangled together and arms encompassing each other. He grown so accustomed to Luke, the way he felt, the way he smelled, the way he blearily ruffled his hair in the morning and blinked owlishly at Michael like he wasn’t quite used to having him in his bed; Luke made it easy for him to forget the shit storm waiting for him if he ever decided to go home.

ahsgdjdfkgb

Danmarks Dynamite.

Mijn en Eva's gesprek was heel emotioneel. Nu gaat het over kassabonnen.

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    Mijn en Eva's gesprek was heel emotioneel. Nu gaat het over kassabonnen.

JA HAHAHAH.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Latukka schreef:
    Maar ik vind ook dat Zayn veel stiller wordt en echt ontieglijk veel met Perrie bezig is. En dat is opzich ook wel logisch, maar hij is zo stil enzo. idk.

Dat merk ik dan weer niet mja, idk, haha.